Volgens mij zijn ze toch echt:
Te traagValt mee, veel koppel en altijd nog wat aan te doen
Te onbetrouwbaarNooit problemen bij ons thuis geweest
Kunstmatig belachelijk duurDoor afbouw in Amerika, veel afbouw gebeurt nog steeds in Amerika zelf, door relatief hoog loonkosten dus duurder
Niet in een bocht te schoppenSoms hebt u gelijk
Of heb ik het verkeerd?? (blijkbaar wel als je dit hierboven leest) JA
Gelukkig doen de HD'ers niet meer aan zwaaien, anders zou het druk worden
Ongelofelijk, ze worden nog steeds verkocht.....
Volgens mij zijn ze toch echt:
Te traag
Te onbetrouwbaar
Kunstmatig belachelijk duur
Niet in een bocht te schoppen
Of heb ik het verkeerd?? (blijkbaar wel als je dit hierboven leest)
Gelukkig doen de HD'ers niet meer aan zwaaien, anders zou het druk worden
Gaan we weer, weet je niets anders , dit is al zoveel keer te sprake geweest.
De meeste met commentaar hebben er nog nooit op gereden en lult maar een beetje mee met de eerste de beste, die het op zijn manier wel weet.
Maar je zult hier vast wel medestanders vinden
Tjonge origineel hoor.....
Man tegen vrouw, zwart tegen wit, auto tegen motor, motor x tegen motor y
Errug saai, hokjesgeest
BLABLABLABLA dson, de grootste fabrikant van zware motorfietsen ter wereld, heeft in het derde kwaBLABLABLA
weet niet of je wel eens met een HD heb gereden, waarschijndelijk niet als ik je reactie lees!
Ga binnenkort eens naar de harley dealer en maak een een proef rit met een v rod of buell
Heb het dan nog eens over het bochten werk en de power! en de betrouwbaarheid is net zo goed als alle japanners en europeanen en in enkele gevallen beter ook
Volgens mij zijn ze toch echt:
Te traag
Te onbetrouwbaar
Kunstmatig belachelijk duur
Niet in een bocht te schoppen
Of heb ik het verkeerd?? (blijkbaar wel als je dit hierboven leest)
Gelukkig doen de HD'ers niet meer aan zwaaien, anders zou het druk worden
Daar noem je nogal wat, vind de rod niet echt te vergelijken met die choppers. en de Buell, tsja das geen harley das een andere fiets.
Krijg ik natuurlijk te horen dat buell ook een onderneming van Harley is...ja ok, maar Ferrari is ook van Fiat (net als Lancia Alfa en....nog een)
Volledig mee eens. Het moet eens afgelopen zijn met het afzeiken van motormerken. Geen enkele motorfiets is prefect en dus ook geen enkel motormerk. Niet zeuren, ieder merk heeft zijn doelgroep en kopers.
NIET ZEUREN, MAAR
Volgens mij stoppen ze geen ferrari blok in een fiat?!... (dacht al hoezo rijd onze fiat pinda 1000 in 1x 250???)
Verder: Ik vind dat iedereen op een motor blij kan zijn dat hij/zij rijdt, en dat het (bijna) geen reet uitmaakt waarop je rijdt als je maar gelukkig wordt of je genoegen eruit haalt.
Maar, als er momenteel een groep met "motor"rijders is welke zichzelf aan het afsplitsen is dan zijn het wel de HD'ers; niet meer zwaaien, aparte shows ed.
Het zwaaien daarbij baal ik van, aangezien ik al zeer vaak voor niets zwaai, dus welke groepering is er nu echt aan het klooien?
Volgens mij stoppen ze geen ferrari blok in een fiat?!... (dacht al hoezo rijd onze fiat pinda 1000 in 1x 250???)
Je verwoord precies mijn gedachtenDe 'oogst'valt een beetje tegen zeker
Je start een topic waarvan je bijna zeker weet dat je het complete motorforum achter je krijgt en en gelijk tot 'MF-er of the week'gekroond wordt en dan blijken er toch allerlei forumers te zijn die niet achter de meute aanhollen met vooroordelen en populistisch gezeik. Fijn