Er zijn foto's van de CBR600RR circuitdag op Assen

PentAr

MF veteraan
30 dec 2001
3.061
1
Utrecht
Op de website van Honda kun je de foto's bekijken die gemaakt zijn op de CBR600RR circuitdag die op 20 juli 2003 op Assen is gehouden: Klik hier.

Op die pagina kun je ook een CD-ROM met nog meer foto's in een hele hoge kwaliteit bestellen. Van mezelf vond ik deze:

full


Ze zijn op nummer gesorteerd, dus als je je nummer even geeft kan ik de bijbehorende foto plaatsen.
 
Ik heb de cdrom ook besteld. Ik zal thuis moeten kijken op de foto's van Ad Kievit wat mijn nummer is.
Ik dacht uit mijn hoofd 148, maar ik zal het moeten nakijken. (Zwarte CBR zonder spiegels, met MF-stickers aan de zijkant :) )
 
Goh, wat vreemd. Jullie rijden allemaal op een zelfde soort motor :?

:+




Leuke foto's, lijkt me ook wel leuk zo'n dagje met me SV...
 
Nou ik heb ook nog een 'mooie' foto van de Honda Ladies Day op 2 augustus in Assen. Helaas nog geen actiefoto (is toen wel gemaakt), dus maar hopen op de CD-rom. Heeft iemand van jullie de CD-rom al binnen? Zit er zelf al een maand op te wachten '(

p.s hoe krijg ik die pic nou meteen in mijn 'post' ipv zo'n irritante attachment?

 
Nou ik heb ook nog een 'mooie' foto van de Honda Ladies Day op 2 augustus in Assen. Helaas nog geen actiefoto (is toen wel gemaakt), dus maar hopen op de CD-rom. Heeft iemand van jullie de CD-rom al binnen? Zit er zelf al een maand op te wachten '(

p.s hoe krijg ik die pic nou meteen in mijn 'post' ipv zo'n irritante attachment?

kannonnne... het lukt niet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan