Kabeltje van de accu gaat naar de voorkant van mn zadel. Draadjes door mn jas heen, over mn rug (tussen de thermovoering en de jas zelf) door de mouwen weer naar buiten. De 5 standenschakelaar hangt daardoor altijd bij mn linkerbeen, kan er dus makkelijk bij. Bij afstappen even bij voorkant zadel ontkoppelen, super simpel eigenlijk. De schakelaar gaat dan in mn onderste linker jaszak en de draad blijft in/aan mn jas zitten.
Diverse motoren met diverse verwarmde handvatten gehad (en die van BMW zijn wel goed hoor) maar niets verwarmd zo goed als verwarmde handschoenen. En ze hebben ook nog ns hele goeie garantie. Ik had 1x een uitgevallen handschoen, zonder morren werd direct het hele paar vervangen (wel even terug naar de winkel met de bon en wachten op onderzoek door Gerbing zelf en nieuwe naar mij sturen) en rij sindsdien met het nieuwere model.
En echt waterdicht, ook prima als lente/herfst handschoenen te gebruiken zonder verwarming aan.
In de meeste winters rij ik maar op standje 1 (25%), dat is vaak al goed genoeg, juist omdat de voorkant/buitenkant wordt verwarmd, met handkappen op de motor, binnendoor rijdend. Bij echte kou en op de snelweg een enkel keertje op 50% maar echt zelden. En ik heb eigenlijk heel snel koude handen/voeten.