Ervaringen Beerens motoren in Roggel

O.E.B

MF veteraan
3 jan 2009
1.589
0
Vlissingen
Facebook
Mogú mensen,

Iemand ervaring met Motorzaak Beerens in Roggel? Zie daar een motor staan waar we wel interesse in hebben. Heb ook al op baatsen.com gekeken, maar daar staat ie niet tussen.

Ben benieuwd!

Grzz
 
Ik ken de zaak zelf alleen maar van naam, maar weet wel dat een oom van me een tijdje geleden interesse had in een BMW daar, hij is wezen kijken, de interesse was er toen nog meer, hij spreekt met Beerens af om zaterdags te komen proefrijden omdat mijn oom dan meer tijd had.Beerens gaat akkoord en beloofd motor "vast"te houden.
Komt mijn oom zaterdags bij Beerens, krijgt ie doodleuk te horen dat de motor net gisteren afgeleverd is aan andere klant. :( :( :(
Ik vind het een grote k-u...- streek! dat is toch geen afspraken maken zo! :(

dus in mijn ogen : www.watbenjedan.com !!! ;)
 
Beste,

Ik heb er onlangs een Suzuki gsxr 1000 K5 gekocht.
Beste prijs in nederland, en ondanks dat het een motor uit de UK was heeft hij ervoor gezorgd ik toch de gratis check-up kreeg die door suzuki gedaan word (geld normaal alleen voor nederlandse bikes).
Als je zeer geintresseerd in een bike bent moet je gewoon aanbetalen (al is het maar 100 euro)!!
Ik heb ook een zaak en er zijn zat mensen die beloven dat ze langskomen voor spullen en dan uiteindelijk helemaal niet meer komen opdagen... ergens begrijp ik het dus wel.
Zeker in deze tijd wil je gewoon verkopen.
Ik heb mijn bike ook aanbetaald was gewoon een superprijs maar nadeel was dat ik alleen donderdag avond kon kijken en kon dus niet meer overschrijven enz..(hij was extra naar de zaak gekomen voor ons) en de volgende dag ging ik naar Amerika... 3 weken later de bike zonder problemen opgehaald !

Greetz,

Marcel
 
Ik heb er eens een proefrit op een Bandit 600 gemaakt. Kreeg hem zo mee. Half uur rondgereden en toen besloten dat de vervaalde lak toch niet zo mooi was :+
Maar dat was ook al op internet te zien op de foto, weer fiets ervaring erbij dus ;)
 
Mijn motor komt er vandaan en ik heb geen klachten.
Van de winter stond ik stil op de zaak (ja doorrijder) en heb gebeld dat ie het niet meer deed.
Omdat hij alleen op de zaak was (monteurs waren al naar huis) afgesproken dat ze hem de volgende morgen (zaterdag) op kwamen halen en dat hebben ze netjes gedaan en 's middags kon ik 'm alweer ophalen want ik heb geen auto dus had 'm maandag weer nodig.
Bleek bij het ophalen dat het corrosie was in de killswitch en hij startte wel bij het ophalen maar ze hebben hem toch meegenomen om het even goed schoon te maken daarbinnen.
Over de prijs valt ook wel te praten en ondanks dat ik het onderste uit de kan heb weten te halen werd dat euvel netjes zonder gezeur onder garantie verholpen incl. het transport.
Een vriend van me heeft de motor er ook vandaan en heb hem ook nog niet horen klagen.
Maar ik hoor wel vaker verhalen over motorzaken en die kloppen ook niet atijd met mijn ervaring, soms zijn ze slechter dan die van mij en soms beter.
 
Ik doe waarschijnlijk iets fout in de zoekfunctie, kan namelijk maar een topic vinden over Beersens...
 
ik heb er mijn kawa zx-10r van 2008 gekocht.het is heel soepeltjes verlopen.en hele goede service.met,laten we zeggen een KOOPJE.
 
Hmm inderdaad die andere topics gelezen... Wisselende berichten... Ik zal hem eens mailen!

Bedankt iig!
 
Ik heb er van het weekend mijn r1 ui 2007 gekocht.Na slechte verhalen te hebben gelezen heb ik besloten om voor de koop de motor te laten keuren door een onafhankelijke partij.De motor kwam super uit de keuring en ik heb hem voor een goede prijs.Ik heb dus goede ervaringen met beerens.Gr mario
 
Oke tnx voor je reactie Mario. Ik zat ook al te denken om een keuring uit te laten voeren door bijv. Erik van Lent (wordt zelfs op de site van ANWB aangeprezen). Bij wie heb jij die keuring laten doen?
 
Oke tnx voor je reactie Mario. Ik zat ook al te denken om een keuring uit te laten voeren door bijv. Erik van Lent (wordt zelfs op de site van ANWB aangeprezen). Bij wie heb jij die keuring laten doen?
Ik heb het door erik van lent laten doen.Ik heb een proefrit gemaakt op de r1,toen heb ik besloten dat ik hem wou.Daarna een koopcontract opgesteld met jeroen van beerens motoren met een ontbindende clausule erin dat erik van lent hem eerst goed moest keuren voordat ik hem kocht(is een aanrader want dan kan hij hem niet doorverkopen).Erik belde mij direct na de keuring,zodat ik gelijk wist waar ik aan toe was.Daarna stuurt hij je een keuringsrapport op en kan je gratis in de nap database staan met je motor en krijg je een nap pas.Welke motor wil je kopen daar als ik vragen mag,ik heb hem waarschijnlijk wel gezien daar.
 
Mijn vader heeft er twee motoren gekocht, en nog altijd tot volle tevredenheid geholpen. 1x kostenloos ABS module vervangen na 1 jaar (R1150RT, mj 2001, eerste serie met bekrachtiging) , en dat was geen goedkope reparatie.


grz Thijs
 
Ik heb hier al 2 keer een motor gekocht en ben beide keren tevreden over de geleverde motoren en de service van de zaak.
Buiten garantietijd stil komen staan met defecte hoofdzekering. Motor werd gratis opgehaald en teruggebracht en de hoofdzekering werd gratis vervangen.

:] Bigbrother :}
 
@ ApriliaMario: Een Kawasaki Z750 uit 2008
die zwarte of niet?
Echt een super gave motor.Voor dat geld is het de moeite waard om hem door erik van lent te laten keuren.Nog een tip:er zit nog redelijk wat speelruimte in de prijzen bij beerens,maak daar gebruik van dan heb je de keuring gratis terugverdient.
 
Yep die zwarte. Heb hem al gemaild. Schijnt een importmotor te zijn met een schadevrij verleden. Denk dat we van de week ff gaan kijken en dan -als we hem willen- een keuring laten doen.

Grzz
 
Kan wel dicht, hij is al verkocht ;(
Sip,ja het gaat ongelooflijk snel bij hem,vorige week heeft hij al aardig wat motoren verkocht ook en er was net een nieuwe lading binnen.Hij heeft nog meer mooi spul staan hoor.Ook nog een zwarte 2007 r1,is ook leuk hoor :Y
 
Ik heb er in 2008 mijn hornet gekocht, er staat soms wel wat twijfelachtig spul tussen, stuuraanslag opnieuw gelast en dergelijke...

Ik heb twee proefritten gemaakt op 2 verschillende motoren, was allemaal geen probleem, heb nog wat korting gekregen en er een schijfremslot bijgevraagd, was allemaal geen probleem, motor op afgesproken moment gehaald en betaald, zeer tevreden over allemaal...
 
Terug
Bovenaan Onderaan