ervaringen dekkermotorparts.nl

MasterTommy

MF veteraan
14 sep 2008
13.390
290
Amsterdam
Iemand ervaring met dit bedrijf? Was opzoek naar een uitlaat voor een project, en heeft op de site precies staan wat ik zoek. Als ik echter mail krijg ik een reactie dat ie het gaat uitzoeken. 2 dagen later gesmst, en hij zou er wederom achteraan gaan. Nu een week later 0 respons.

Overigens niet bedoeld als afzeiktopic ofzo, ben gewoon benieuwd naar de ervaringen. Hij heeft een hoop spul liggen.
 
Laatst bewerkt:
Jeff Dekker?

Ooit een nieuwe demper opgehaald voor mijn GSXR. Was toen nog een ventje van 15 a 16 denk ik. Dus nu 4 jaar ouder....

Om het kort te stellen, ook hij is nog steeds aan het leren zoals iedereen wel kan begrijpen :)

Niets over te klagen maar ik heb ook wel eens andere verhalen gehoord. Ik wil t spul overigens best ophalen voor je! Voor mij is t een klein stukje en in Amsterdam is het dan ook snel.
 
Jeff Dekker?

Ooit een nieuwe demper opgehaald voor mijn GSXR. Was toen nog een ventje van 15 a 16 denk ik. Dus nu 4 jaar ouder....

Om het kort te stellen, ook hij is nog steeds aan het leren zoals iedereen wel kan begrijpen :)

Niets over te klagen maar ik heb ook wel eens andere verhalen gehoord. Ik wil t spul overigens best ophalen voor je! Voor mij is t een klein stukje en in Amsterdam is het dan ook snel.

Dat zou mooi zijn idd :) Maar neem aan dat je dan toch in amsterdam moet zijn? Wil je niet >120km laten rijden voor niks he.

Maargoed, ik moet dan eerst even iets horen van dhr. dekker.
 
Ik kom eigenlijk iedere dag wel ergens anders in NL dus ook Amsterdam of die richting doe ik geregeld aan!

Ik weet trouwens niet wat je nodig hebt maar een circuitfiets past niet in mijn auto ;). Doe maar een PM'etje als je meer weet!
 
Ik kreeg hem ook tijden niet gemaild tot ik vorige week een advertentie zag op marktplaats waar hij iets verkocht.Heb toen via die link gemaild en toen reageerde hij wel alleen bleek hij nooit eerder mail van me gehad te hebben wat dus vaker blijkt voor te komen.
Ook klopte zen voorraad niet met wat der op de site staat dus beetje slordig allemaal.
 
Ik kreeg hem ook tijden niet gemaild tot ik vorige week een advertentie zag op marktplaats waar hij iets verkocht.Heb toen via die link gemaild en toen reageerde hij wel alleen bleek hij nooit eerder mail van me gehad te hebben wat dus vaker blijkt voor te komen.
Ook klopte zen voorraad niet met wat der op de site staat dus beetje slordig allemaal.


Heb er ook meerdere dempers gekocht en ook maten van me hebben er spullen vandaan (o.a. dempers/helmen)

Altijd netjes geregeld... bij mij is ie zelfs weleens een demper thuis af wezen geven.
 
Ik kom eigenlijk iedere dag wel ergens anders in NL dus ook Amsterdam of die richting doe ik geregeld aan!

Ik weet trouwens niet wat je nodig hebt maar een circuitfiets past niet in mijn auto ;). Doe maar een PM'etje als je meer weet!

Gaat om een uitlaat voor de motor van een maat van me. De betreffende motor staat op mn werk in Lijnden (b'hoevedorp, omg. amsterdam). Woon zelf in de binnenstad van a'dam. Uitlaat ligt bij de betreffende handelaar, en indien hij deze nog heeft, reageert, en ik hem dus kan kopen, moet hij van daar naar hier. :)
 
als jullie deze bevindingen aan hem doorgeven (als jullie contact hebben) dan kan deze jonge ondernemer hier leerling uit trekken
 
prima kerel. al veel zaken mee gedaan. af en toe misschien ietsje slordig maar handeld uiteindelijk alles prima af :)
 
Ik kreeg net mail terug


zie zijn reactie !






Kijk, bedankt voor je mail!

Ik ga even kijken wie die Tommy is.

Alvast bedankt voor de moeite.

Mvg Jeff
 
Laatst bewerkt:
weer een reactie van Jeff:


Ik kan niets vinden op de mail van Tommy

Geef hem even dit mail adres: dekkermotorpartshapert@hotmail.com

En laat hem even mailen,

Mvg Jeff
 
De meel:

MasterTommy = Tom Veling. :)

Heb er duidelijk bijgezet dat het slechts een ervaringsvraag is, geen afzeiktopic. Als er punten genoemd worden die je liever niet ziet, ben ik best bereid deze aan te passen.

Motor staat trouwens stil atm, wachtende op een uitlaat.
 
Laatst bewerkt:
Komt wat stug en nors over misschien maar heeft erg veel spullen op voorraad. Ook over de prijs valt te praten en icm met andere items kom je zeker op een goede prijs uit.
 
Komt wat stug en nors over misschien maar heeft erg veel spullen op voorraad. Ook over de prijs valt te praten en icm met andere items kom je zeker op een goede prijs uit.

Ik sta ook zeker nog neutraal in deze :) Alleen de betreffende motor staat stil, te wachten op een pijp. Als er dan wordt gezegd 'ik ga het nu voor je nakijken', en ik hoor een paar dagen niks, dan mail/sms ik ff.

Als je het druk hebt, zeg het dan, dan hoor je mij ook niet :)
 
prima kerel. al veel zaken mee gedaan. af en toe misschien ietsje slordig maar handeld uiteindelijk alles prima af :)
precies, al best wat dingen gekocht en valt goed zaken mee te doen

spullen zo goed als nieuw voor een gebruikte prijs dus zou er zo weer kopen :Y
 
hij heeft mij ook nog gemaild alles is netjes opgelost denk dat er gewoon iets fout zit met zen mail adres. Zal nu vast snel opgelost worden.
Top geregeld verder :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan