ervaringen duc-parts in zwolle

DUC-zilla

Die hard MF'er
25 okt 2001
424
0
onbekend
is er iemand die ervaringen heeft met duc-parts in zwolle ik hoor daar nooit iets over maar mijn gevoel zegt dat de kennis aldaar wel op een hoog niveau ligt. wat voert deze uit bij een grote beurt (20000 km) ik zit te twijvelen tussen biggelaar en ducparts. volgens mij doet ducparts zaken met biggelaar?? :}
 
Ik heb op bij de clubraces een carbon achterspatbord bij hen gekocht
Koste 85 E en ik wilde vandaag het er even opschroeven,dus niet paste geen reet van
Ik denk dat ik het wel pas kan slijpen maar het lijkt me als je iets verkoopt dat het toch moet passen
Denk dat ik ze morgen toch eerst maar effe gaan bellen
 
ik wil niemand voor zijn kop stoten want ik ken ze beide heel goed mijn advies is bel ze beide ff .
ze zijn alle twee goed ik weet alleen zeker dat biggelaar meer ervaring heeft met onderhoudswerkzaamheden.
 
mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Biggelaar - hoewel Zwolle aanzienlijk dichterbij is voor mij qua afstand.

Bij biggelaar kan je gewoon binnen stappen en ze vertellen je heel veel. Geven dus gratis informatie..tussendoor zie je ze ook gewoon werken aan een- of jouw fiets. Das soms ook wel handig om het vertrouwen te winnen!!

DucParts oftwel Marc v/d Velde is daarin wat terughoudender..is wel razend enthousiast en een vriendelijk manneke...maar verteld en laat verders weinig zien.

Wil je zijn Toke bezoeken moet je dus een afspraak maken...ook zijn web-site wil maar niet van de grond komen......Heb hem weleens gemaild maar volgens mij doet hij daar ook niet aan :(

Misschien toch maar naar N-Brabant verhuizen :+

C 'Ufo vanuit A'doorn
 
duc parts komt mij net iets te vaak in het nieuws over vermeende gestolen ducati onderdelen en motorfietsen.

de eigenaar is hier voor zover ik weet nooit voor veroordeeld, maar waar rook is is vuur. '(
 
Ik heb op bij de clubraces een carbon achterspatbord bij hen gekocht
Koste 85 E en ik wilde vandaag het er even opschroeven,dus niet paste geen reet van
Ik denk dat ik het wel pas kan slijpen maar het lijkt me als je iets verkoopt dat het toch moet passen
Denk dat ik ze morgen toch eerst maar effe gaan bellen
Dat is de ellende met goedkoop carbon. Past slecht. En is kwalitatief prutspul, het is niet stevig en het is zo flex als een natte dweil.
 
ga de MOTO 73 van vorige keer maar eens goed bekijken,
staat een heel stuk in over gestolen duc's. :r


als ik mijn duc ergens moest brengen( want ik ben nu duc loos ;(
ging die naar 'DESMO POINT' in Hoogeveen 0528-279772.
De eigenaar Joop wil je overal mee helpen , en is ook nog eens betaalbaar en dat kan je van de meeste Dealers niet zeggen.
 
Wil je een goede ducati monteur.... raad ik je Marcel van Amc Motoren in Lemelerveld aan.
Hij doet al mijn beurten van de motor (19.000km op de teller) en alles legt hij mij uit wat doe gaat doen en gedaan heeft. (techneut die ik ben)

Niemand anders dan Marcel wil ik aan mij duuc hebben.......... :}


Maar zo zal ieder wel een vertrouwen in zijn monteur hebben

Duuclady
 
Terug
Bovenaan Onderaan