Ervaringen elektrisch verwarmde handschoenen

Neem geen Giali; verwarmde handschoenen van dat merk kreeg ik met korting bij mijn motor, maar het is niets. Niet gelijkmatig warm en na één keer nat te zijn geworden worden ze helemaal niet meer warm.
 
Laatst bewerkt:
ik heb jaren amsterdma den haag gereden ook swinters en na 40 km heb je geen fuck aan handvatverwarming.


Uiteindelijk een zooi kranten op mn borst gedragen en dat werkte beter
 
zekers verkeerde handschoenen. Ik reed tussen Utrecht en Huizen 's winters met zomerhandschoenen met dunne zijde handschoentjes daarbij in. M'n vingers en binnenkant hand fikte er gewoon af.
Als het te heet werd dan moest ik m'n hand(en) even het van het stuur afhalen om af te koelen.
 
Als ik de foto's zo zie zijn ze exact hetzelfde als Gerbings en daar rijden wij al enkele jaren met veel plezierr mee rond wanneer het koud(er) is.

Sja, de man achter Temp4All heeft ook jaren de kar voor Gerbing getrokken dus het zou best eens kunnen. Leuke stunt btw, hij wil binnenkort een soort van Cola-test doen maar dan met handschoenen
:P . Wordt waarschijnlijk pas op de Utrecht-beurs :? .Hij is nu veels te druk met verkoop die gaat als een raket.
Ik heb zelf beide handschoenen aangehad; eigenlijk veel van het zelfde alleen voel je bij Temp4all de draden niet. Bij de Gerbing voelde ik de linker duim bij de wisser wel storend bij het buigen van mijn duim. Verder allebei lekker warm maar wel een ander prijsje :+
 
Ik had die elektrisch verwarmde handschoenen voor op m'n mountainbike. Gekocht voor een tocht door Noorwegen.

Ze werkten voor geen meter. :(
 
Ik had die elektrisch verwarmde handschoenen voor op m'n mountainbike. Gekocht voor een tocht door Noorwegen.

Ze werkten voor geen meter. :(
Welke had je gekocht? En hoe had je ze gebruikt? Die van Gerbing kan je kopen met accu-pack, en net als met telefoons en andere zaken op batterijen is de batterij vaak de zwakste schakel. Vooral als de batterij koud wordt :( . Bij goede handschoenen op een vaste 12 volt (motorfiets, zelfs scooter, auto (cabriolet O-) ) krijg jij geen koude handen meer hoor!
 
Ik wil denk ik ook aan de elektrische handschoenen. Mijn vingers raken snel ongevoelig, daarna gaan ze na een half uur (niet eens snelweg) ontzettend steken. Volgens mij ook niet zo goed voor mijn vingers..

zit er dik in dat ik ze bij temp4all ga halen
 
Mijn advies over deze handschoenen: http://www.maltrading.com/index.php

Koop ze niet.
Ik heb ze ook gekocht en het werkt voor geen meter. Handschoenen worden amper warm, en alleen op de bovenkant van de pols.

Die wilde ik dus retour sturen, maar dat weigerde ze. Ik had ze namelijk "geprobeerd". Terwijl ik alles nog had, doos, orginele verpakking en alles. En ik heb ze alleen aan gehad (wat je normaal ook in de winkel doet).

Service daar is dus bagger, en die handschoenen ook!
 
Voor goede service moet je bij Gerbing zijn. Een handschoen van mij deed 't niet meer, binnen een paar dagen kreeg ik nieuwe handschoenen opgestuurd zonder dat zij de oude gezien hadden en zonder dat ik de oude terug hoefde te sturen.
De nieuwe doen het nog steeds.
 
Voor goede service moet je bij Gerbing zijn. Een handschoen van mij deed 't niet meer, binnen een paar dagen kreeg ik nieuwe handschoenen opgestuurd zonder dat zij de oude gezien hadden en zonder dat ik de oude terug hoefde te sturen.
De nieuwe doen het nog steeds.

Vandaar dat ik m'n spaarpot ook maar eens open breek denk ik
Is goedkoop toch weer duurkoop... ;( -O- ;(
 
nou, temp4all gemailt, over hoe het zit als ze niet blijken te passen als ze bezorgd worden
niemand slechte ervaringen met temp4all, trouwens?
 
Ik heb dagelijks ervaring met electriciteit.
Tv kijken, pc knutselen, boormachine etc.
Over het algemeen goede ervaring op een enkele keer na O-)
 
Zoals al eerder gezegd zijn verwarmde handschoenen beter omdat deze ook de bovenkant verwarmen.
En voor een stukje van 40 kilometer is dat goed te doen.

Vergeet niet dat er nog draden aanzitten, en als je die een keer bij het afstappen vergeet, kan je fijn gaan solderen (als je nog geluk hebt dan).
 
ik heb sinds kort deze:
full

en ik moet zeggen dat ze wel lekker zijn, je moet ff wennen dat je vastzit
met een draad naar de accu, maar dat zit gewoon comfortabel,
doe regelmatig ritten van 100 km met deze handschoenen en ze werken uitstekend,
zelfs in de regen is het een genot.
Ik weet alleen niet hoe ze zijn mocht het echt -10 graden zijn,
mocht het zo koud worden, hou ik jullie op de hoogte :Y
 
Zoals al eerder gezegd zijn verwarmde handschoenen beter omdat deze ook de bovenkant verwarmen.
En voor een stukje van 40 kilometer is dat goed te doen.

Vergeet niet dat er nog draden aanzitten, en als je die een keer bij het afstappen vergeet, kan je fijn gaan solderen (als je nog geluk hebt dan).
Valt wel mee hoor dat je aan je motor vast blijft zitten :Y .

Bij de genoemde KLAN-handschoenen zit inderdaad een clip die de pluggen vergrendelt; bij de Temp4All en Gerbing en Sonhart handschoenen die allemaal het zelfde plugje gebruiken gaat ie er gewoon uit als je hem vergeet!

Bij mij blijft ie keurig zitten tijdens het rijden(nog niet hoger getest dan 200km/uur) en gaat ie er makkelijk uit als je het vergeet. Je voelt het dan even bij je jas ietsje trekken maar je soldeerbout kan je thuis laten liggen en je brommert valt ook niet om *O* . Bij temp4All en gerbing is alles wat elektrisch is bovendien levenslang gegarandeerd.

Gewoon handvaten met windkappen doen (en niet te dikke handschoenen, anders komt de warmte er ook niet in) of verwarmde handschoenen die inderdaad ook de bovenkant van je hand en je vingertoppen wel warm houden.

Nu nog warmer asfalt voor mn nieuwe Pilots Road :X
 
valt eigenlijk best mee,..die prijs... *D

'k heb m'n huidige "normale" handschoenen al aardig wat jaren,...dus dáár vanuitgaande zal zo'n setje z'n 'leven' wel uitdienen....en met gemiddeld 6 maanden kou op de motor, is dat dus erg prettig om aan je knuisten te hebben.
:P
óó denneboom,...óó denneboom,... ( wens ...wens...)

..en als ik op de Gerbing-site kijk,...geven ze onvoorwaardelijke garantie!

full
 
ik heb sinds kort deze:
[afbeelding]
en ik moet zeggen dat ze wel lekker zijn, je moet ff wennen dat je vastzit
met een draad naar de accu, maar dat zit gewoon comfortabel,
doe regelmatig ritten van 100 km met deze handschoenen en ze werken uitstekend,
zelfs in de regen is het een genot.
Ik weet alleen niet hoe ze zijn mocht het echt -10 graden zijn,
mocht het zo koud worden, hou ik jullie op de hoogte :Y

goed dat ze je bevallen :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan