Ervaringen Jager motoren Hoogeveen

Anders eens in Eemnes proberen. Die schrijven KWALITEIT met hoofdletters.



Was?

Ben een beetje om me heen aan het kijken voor een auto. Zie ik een leuke staan bij een vage garage. Toch even de reviews bekijken. Ongeveer de helft zwaar negatief en de rest zwaar positief. Waarvan bijna alle met dezelfde fout (een spatie en dan de komma en dan weer een spatie). Wel heel toevallig dat iedereen die een positieve review plaatst dezelfde schrijffout maakt...

Rustig verder kijken dus.
Je bent te achterdochtig , denk ik , echt hoor.

:+
 
Wil je inderdaad niet.

Jet Cars heeft als handelsmerk en hoofdbron van inkomsten extra velgenverkoop. Auto wordt ingeruild met bijvoorbeeld 17" velgen. Jet Cars gooit er vier stalen velgen met wieldoppen op en zet het originele lichtmetaal als "optie tegen meerprijs" op de prijslijst.

Toch blijf ik Jet Cars echt geweldig vinden.
Ik stel dat ook vaak voor als ik weet dat iemand een andere auto zoekt.
Maar nog niet weet wat of welk model.

Ga naar Jet Cars, en loop daar gewoon rond.
Er staat zo veel, dat je een overzicht kan maken met welk type model je mooi vindt.
Meer dan dat MOET je dus ook NIET doen.
Alleen model gerelateerd kijken dus..
 
Ik ben gelukkig niet zo taalnazinationalistisch ingesteld dat ik m’n sowieso m’n gelijk moet hebben, laat de downeys maar de laaggeletterde variaties gebruiken, net als “me, men, motors” en noem maar op.👍🏻✅
Ik wel! _O- Het is nog steeds niet zo. Taalhelden is echt geen serieuze bron, Het Genootschap Onze Taal daarentegen wel.
En in het Van Dale woordenboek staat ook enkel het woord 'sowieso' vermeld. Geen spoor van 'zowiezo'...

O ja, kut, on topic ... sorry, als die taalnazi in mij eenmaal wakker wordt ... :$ Jager is kut, en ik heb persoonlijk meerdere mensen ontmoet die zich daar in de zak hebben laten schijten. Lang geleden, maar ook nog relatief recentelijk. Daar zaten ook mensen bij die van zichzelf dachten dat ze het nog wel konden beoordelen. Bij Jager gaan natuurlijk ook goeie motoren de deur uit, maar de kans op een slechte is bij Jager wel iets groter dan bij een eerlijke handelaar of dealer. En als het je dan gebeurt ben je bij Jager gewoon de sjaak, terwijl een eerlijke handelaar het voor je oplost. Het interesseert ze gewoon geen reet wat ze verkopen zolang jouw euros maar in hun zakken terecht komen.
 
Ik wel! _O- Het is nog steeds niet zo. Taalhelden is echt geen serieuze bron, Het Genootschap Onze Taal daarentegen wel.
En in het Van Dale woordenboek staat ook enkel het woord 'sowieso' vermeld. Geen spoor van 'zowiezo'...

O ja, kut, on topic ... sorry, als die taalnazi in mij eenmaal wakker wordt ... :$ Jager is kut, en ik heb persoonlijk meerdere mensen ontmoet die zich daar in de zak hebben laten schijten. Lang geleden, maar ook nog relatief recentelijk. Daar zaten ook mensen bij die van zichzelf dachten dat ze het nog wel konden beoordelen. Bij Jager gaan natuurlijk ook goeie motoren de deur uit, maar de kans op een slechte is bij Jager wel iets groter dan bij een eerlijke handelaar of dealer. En als het je dan gebeurt ben je bij Jager gewoon de sjaak, terwijl een eerlijke handelaar het voor je oplost. Het interesseert ze gewoon geen reet wat ze verkopen zolang jouw euros maar in hun zakken terecht komen.
Ga jij toch lekker jij-bakken met welles nietes.
 
Hmmm,genoeg de Jager bashing te lezen,maar vraag mij af wie echt ervaring heeft met het oplossen van garantie gevallen door Jan de Hunter,
is dat echt zo slecht als boze tongen beweren offffffffff?
 
Binnenkort, zo goed als nieuwe Honda VFR1200FD!
Kleine krasjes (vrijwel niet te zien) aan de rechterkant.
Origineel Nederlandse motor!

xxl.jpg



Edit: ik lees net in het AD dat dit een bewuste (zelfmoord) actie was: Privacy settings
 
Laatst bewerkt:
Anders eens in Eemnes proberen. Die schrijven KWALITEIT met hoofdletters.



Was?

Ben een beetje om me heen aan het kijken voor een auto. Zie ik een leuke staan bij een vage garage. Toch even de reviews bekijken. Ongeveer de helft zwaar negatief en de rest zwaar positief. Waarvan bijna alle met dezelfde fout (een spatie en dan de komma en dan weer een spatie). Wel heel toevallig dat iedereen die een positieve review plaatst dezelfde schrijffout maakt...

Rustig verder kijken dus.
Ja, was. De motor is na een jaar of 7 vervangen door een andere FJR. Ik heb er met veel plezier op gereden.
 
Hmmm,genoeg de Jager bashing te lezen,maar vraag mij af wie echt ervaring heeft met het oplossen van garantie gevallen door Jan de Hunter,
is dat echt zo slecht als boze tongen beweren offffffffff?

Dat is echt zo slecht. Heb algenoeg shit op moeten knappen wat eigenlijk garantiewerk was voor Jager, maar die vonden het prima zoals het was en trokken hun handen er van af.

En dan de motoren die ik zie die "zeker tot de volgende beurt vooruit kunnen." Dat lukt vaak dan wel als de volgende beurt over 1000 kilometer is...
 
Jager motoren heb ik zelf (geen motor gekocht) maar wel serieus wezen kijken .
bij intresse in een duc. monster proefrijden was moeilijk want hij stond alweer even stil en moest weer opgestart worden (motorfiets van 2002)
Toen in het 'kantoortje' moest ik even wachten over de prijs en wat er mogelijk was , bijna 35 min gewacht tot de verkoper terug kwam . (was niet druk in de winkel)
Uiteindelijk niet door gegaan want ik koop geen motor zonder proefrit , was wel een nette zaak voor de rest maar ze hebben een hekel aan de 'kleinere' koper heb ik het idee .
 
Ik ben gelukkig niet zo taalnazinationalistisch ingesteld dat ik m’n sowieso m’n gelijk moet hebben, laat de downeys maar de laaggeletterde variaties gebruiken, net als “me, men, motors” en noem maar op.👍🏻✅

Je, je vergeet je.....
 
Terug
Bovenaan Onderaan