Ervaringen motorremschijf.nl

Johnnn

MF veteraan
25 sep 2005
4.112
0
Noord-Brabant
Via marktplaats.nl kwam ik op de site Site in onderhoud | www.motorremschijf.nl

Nou ben ik iig wel opzoek naar een setje van dit soort schijven:
http://www.motorremschijf.nl/product_info.php/manufacturers_id/SUZUKI/products_id/13758 :9~

Maar er is helaas geen èchte zaak waar ik langs kan gaan. Ik kan alleen maar over het internet bestellen en betalen. Nou koop en verkoop ik wel wat meer via de digitale snelweg, maar dan gaat het hooguit om bedragen tot zo'n 75 euro. En zomaar even ruim 450 euro overmaken naar een voor mij onbekende zaak doe ik niet graag.. :/

Ik ga deze week ook even langs de dealer, maar zaakjes op het internet zijn vaak toch ruim goedkoper.

Dus, wie heeft er goede / slechte ervaringen met deze toko? :)
 
Motorremschijf
Andoornstraat 10
1817 CA Alkmaar
Tel. 072 512 22 55

:?

De domeinnaam staat iig op naam van:

LUT001366-LEASE
Lutgerink Automatisering
Andoornstraat 10
1817CA ALKMAAR
Netherlands
 
Laatst bewerkt:
Motorremschijf
Andoornstraat 10
1817 CA Alkmaar
Tel. 072 512 22 55

:?


Ja ik heb er ook heen gebeld, met de mededeling dat ik er het liefst gewoon zo langs kom. Maar daar kon die man absoluut niet aan beginnen. Alles verliep via een 'groot' magazijn...

Heb net bovenstaande website gecheckt, en daar komt ie niet opvoor. Alvast 1 goed teken.

Maar dan hoor ik nog graag reacties (ervaringen) van andere mensen
 
Ik heb er nu al 3 keer remblokkies besteld van Braking. Echt prima spul, snel geleverd en met persoonlijk contact via mail.

Dus ik heb goede ervaringen en bestel er de volgende keer wel weer.

Dus: +1
 
ff de winkelnaam en naam van de eigenaar intikken op google/wieowie.nl mocht het verkeerd zitten kom je er dan snel gnoeg achter.
eventueel iemand via mf zoeken die bijv. het adres kan nachecken. als de gegevens kloppen dan zit het meestal wel goed. en tsja, blijft altijd een kwestie van vertrouwen natuurlijk.
 
Ja ik heb er ook heen gebeld, met de mededeling dat ik er het liefst gewoon zo langs kom. Maar daar kon die man absoluut niet aan beginnen. Alles verliep via een 'groot' magazijn...

Heb net bovenstaande website gecheckt, en daar komt ie niet opvoor. Alvast 1 goed teken.

Maar dan hoor ik nog graag reacties (ervaringen) van andere mensen

Ze hebben geen voorraad (want dat kost geld) en bestellen het direct bij de leverancier als je de bestellign plaatst. Zo werkt tegenwoordig 90% van de internetwinkels...
 
Ja ik heb er ook heen gebeld, met de mededeling dat ik er het liefst gewoon zo langs kom. Maar daar kon die man absoluut niet aan beginnen. Alles verliep via een 'groot' magazijn...

Heb net bovenstaande website gecheckt, en daar komt ie niet opvoor. Alvast 1 goed teken.

Maar dan hoor ik nog graag reacties (ervaringen) van andere mensen

Via een groote zolderkamer denk ik eerder |(
De website is niet erg proffesioneel opgezet.
Geen voorwaarden, geen keurmerk (thuiswinkel.org of zo iets), geen duidelijke info etc.
Dit zegt natuurlijk niet veel over de intentie van de beste man (waarschijnlijk zijn die gewoon goed) maar toch.
Ik zou hem gewoon bellen en aangeven dat jij toch echt bij hem langs wil komen anders heeft hij geen nieuwe klant (voor 450 €)

Succes
 
Google Maps

Ziet er toch echt uit als woningen ipv een groot magazijn

Gewoon iemand die via een zelf opgezet webwinkeltje wat centjes probeert te verdienen. Wat bij hem besteld wordt, besteld hij bij zijn leverancier en laat het (desnoods rechtsreeks naar de klant) dezelfde dag nog versturen.

Kan inderdaad een risicootje zijn. Aan de andere kant, als ik de betaalmogelijkheden bekijk....... o.a. Visa-card..... volgens mij staan die garant voor correcte aflevering van goederen als je wat met hun card besteld. Zou je eens op de visa-site na kunnen kijken. Dan weet je in ieder geval wel dat het een redelijk serieuze site is als ze door Visa gesteund worden :)

Succes !
 
Heb er 3 schijven inclusief blokken besteld. Werd dezelfde dag gebeld dat hij mijn voorschijven niet op voorraad had. Afgesproken dat hij deze na zou sturen wanneer ze binnen waren.

Geen enkel probleem en netjes afgehandeld. (en nu klaar voor de helft van de BMW-prijs)
 
ow, en verzending onder rembours is ook mogelijk. KOst 5 euro meer maar dan hoef je pas te betalen als je het pakketje in je handen hebt :)


heej, dat had ik nog niet gezien. Das altijd handig! :Y


@Alle andere reacties: bedankt voor de tips en moeite ter informatie! :)
 
Heb er 3 schijven inclusief blokken besteld. Werd dezelfde dag gebeld dat hij mijn voorschijven niet op voorraad had. Afgesproken dat hij deze na zou sturen wanneer ze binnen waren.

Geen enkel probleem en netjes afgehandeld. (en nu klaar voor de helft van de BMW-prijs)

kijk, dat bedoel ik :P
 
Via marktplaats.nl kwam ik op de site Site in onderhoud | www.motorremschijf.nl

Nou ben ik iig wel opzoek naar een setje van dit soort schijven:
http://www.motorremschijf.nl/product_info.php/manufacturers_id/SUZUKI/products_id/13758 :9~

Maar er is helaas geen èchte zaak waar ik langs kan gaan. Ik kan alleen maar over het internet bestellen en betalen. Nou koop en verkoop ik wel wat meer via de digitale snelweg, maar dan gaat het hooguit om bedragen tot zo'n 75 euro. En zomaar even ruim 450 euro overmaken naar een voor mij onbekende zaak doe ik niet graag.. :/

Ik ga deze week ook even langs de dealer, maar zaakjes op het internet zijn vaak toch ruim goedkoper.

Dus, wie heeft er goede / slechte ervaringen met deze toko? :)


of je kunt gewoon bij je dealer gaan waar deze net hetzelfde kosten...
 
je moet alleen betalen (met creditcard) als de website waar je de privé gegevens invult begint met https anders is het niet betrouwbaar!

ikzelf ben niet echt bang om dure dingen te kopen op internet, maar als ik 450 euro zou moeten ophoesten zou ik eerder bij amazon ophoesten dan bij een klein boekenwinkeltje (ja ik koop vaak boeken op internet)
 
Terug
Bovenaan Onderaan