ervaringen Paul's motoren

lunagsi

Rookie
19 jan 2011
2
0
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Paul's motoren in Reeuwijk http://www.paulsmotoren.nl/, zelf ik rij een thundercat uit 1997 waar ik voorheen zelf het onderhoud aan deed maar vanwege tijd/zin wil ik dit graag uitbesteden.

Als er andere goede motorzaken zijn in de buurt van Gouda hoor ik het graag, Goedhart valt af te groot en onpersoonlijk naar mijn mening.
 
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met Paul's motoren in Reeuwijk http://www.paulsmotoren.nl/, zelf ik rij een thundercat uit 1997 waar ik voorheen zelf het onderhoud aan deed maar vanwege tijd/zin wil ik dit graag uitbesteden.

Als er andere goede motorzaken zijn in de buurt van Gouda hoor ik het graag, Goedhart valt af te groot en onpersoonlijk naar mijn mening.

En Goedhart is ook niet de goedkoopste :X

Zelf nog geen onderhoud laten plegen bij Paul's Motoren, enkel een achterband laten repareren.
Maar wel een aantal vrienden en familieleden die altijd het onderhoud aan de motor daar laten plegen.
Zij zijn erg positief (anders gaan ze ook niet keer op keer terug).

Kan wel vertellen dat de kosten meevallen, maar hij heeft dan ook geen showroom of uitgebreid personeelsbestand..

Wel een hele aardige vent, die indien nodig ook je motor ophaalt en terugbrengt.

Voor de volgende onderhoudsbeurt ga ik ook naar hem toe.
 
Prima zaak.
Als je goedhart te groot vind ben je bij Pauls motoren zeker goed. Daarnaast is ie ook nog een stukje goedkoper.
 
Prima zaak! Mijn vader komt er al jaren een ik ook sinds afgelopen jaar. Tis voor mij wel een stukkie rijden (Ik woon in Nieuw Vennep) maar dat heb ik er zeker voor over. Is goedkoper dan de grote jongens en de service is beter. Het is eigenlijk een soort van grote garagebox met daarin 2 bruggen.
 
bedankt voor de reacties.
zo te horen is dit precies de motorzaak die ik zoek binnenkort maar eens een afspraak maken.
 
Haha niks, zo kunnen ze gratis rijden op super veel modellen ;)

Bij het ophalen kan hij dan de heenreis gaan lopen?
Het is een eenmans zaak, dus hij rijdt met een busje.

Als je uit groningen komt ben je daar natuurlijke vaste klant en ken je die zaak goed...
 
Laatst bewerkt:
Bij het ophalen kan hij dan de heenreis gaan lopen?
Het is een eenmans zaak, dus hij rijdt met een busje.

Als je uit groningen komt ben je daar natuurlijke vaste klant en ken je die zaak goed...

Volgens mij staat er nog wel eens een tweede monteur in de garage hoor.
 
Klopt, das een vriend van me. Staat er vooral in de zomer als het druk is. Maar er is nu te weinig te doen en hij loopt met een arm in het gips, dus voorlopig staat ie er niet...
 
Ik ben van de zomer bij Paul's motoren in Reeuwijk geweest. Ik had vlak voor mijn vakantie een lekke voorpoot. Mijn dealer had het erg druk en kon geen gaatje vinden binnen 1 week. Mijn oude rijschool heeft 2 jaar geleden 4 nieuwe yamaha xj6n's gekocht bij Paul's motoren en die krijgen daar ook onderhoud. De eigenaar van de rijschool laat daar zelf zijn bmw r1200gs onderhouden. Dus Paul gebeld en uitgelegd dat ik een lekke voorpoot had en over een week op vakantie ging. Geen probleem, ik heb nog wel een gaatje. Welk bouwjaar en keek metteen in de computer of de onderdelen voorradig waren. Die zijn er, komt goed.

De motor daar gebracht, aardige vent. 1,5 uur later kon ik hem ophalen. Oja de ketting stond wat los dus die hebben we ook nog even gesteld. Had ik zelf al gemerkt en ik zou het die middag gaan doen. Toen paul hem naar buiten duwde merkte hij dat de achterveer wat slap was. Hij liep weer terug naar binnen om een schroevendraaier te pakken en even mijn achterveer wat steviger af te stellen. :}

Aardige vent en goede service. Ik dacht rond de 60 euro per uur in de werkplaats. :)
 
Laatst bewerkt:
Een keer spammen is wel genoeg, dit is volkomen irrelevant.
Kcid1100c in "Motor onderhoud Bodegraven?!?!"


Wrom?

Niet dat ik deze Kcid ken of zoiets maar hij geeft toch 2 separate antwoorden in 2 separate topics aan 2 separate TS's?
Toevallig topics met hetzelfde doel cq. onderwerp.
Dan lijkt het me logischer om 1 topic te sluiten, onder het mom van "Als 1 persoon de vraag stelt is het ook wel voldoende", dan personen die wel degelijk relevante antwoorden geven te modden :?

Just my 2 cents :+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb zelf ook een tijd in Gouda gewoond, en woon nu in Reeuwijk.

Ik ben bij meer zaakjes geweest, rondom Gouda.

Maar bij Pauls motoren ben ik blijven hangen.
Super aardige gozer, en hij weet waar hij het over heeft.

Helpt je graag ookal heb je een wat mindere super bike (Bij goedhart ligt dat wel anders)

Geeft inderdaad dat extra beetje services, zoals extra dingen nalopen en ophalen.

Ik kan je verzekeren dat dit de beste zaak is omstreken.
Geloof mij als ik slechte ervaringen heb hoor je dat eerder, dan de goede ;)
 
Toevallig vandaag nog met em gebeld, en een afspraak gemaakt voor een setje nieuwe banden en een kettingset.

Ben overgestapt van m'n dealer, naar Paul's Motoren. Inderdaad uitstekende service, voor een nette prijs.
Alleen heeft ie het op het moment best druk, misschien moeten we hier op MF maar stoppen met de goede recensies :+
 
Toevallig vandaag nog met em gebeld, en een afspraak gemaakt voor een setje nieuwe banden en een kettingset.

Ben overgestapt van m'n dealer, naar Paul's Motoren. Inderdaad uitstekende service, voor een nette prijs.
Alleen heeft ie het op het moment best druk, misschien moeten we hier op MF maar stoppen met de goede recensies :+


Zal je altijd zien, prijs je iemand de hemel in kan je er zelf niet meer terecht!!!

:( :( :( :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan