Ervaringen Takkoni dempers

Bart82

MF veteraan
7 jun 2006
1.156
26
Hallo allemaal,

Binnen nu en een paar maanden wil ik een leuk dempertje op mijn CBR zetten.
Ik ben op zich niet vies van een experimentje en wil niet al te gek veel geld uit gaan geven. Ik kwam Takkoni tegen. Wat ik ervan op youtube kan vinden, klinkt 't wel lekker! })

Ik kwam hier een oud topic tegen bij techniek, vragen & antwoorden, maar ik denk dat ik hier wat meer reacties kan verwachten, vandaar een topic hier.

Zijn er mensen met ervaringen met deze dempers en de kwaliteit ervan??

Alvast bedankt voor de reacties! :]

Bart
 
Maar even een klein schopje...

Niemand ervaring mee hier??
 
Waar koop je die dingen en wat kosten ze?

Zijn in ieder geval te koop bij optitune.nl
y
Voor mijn model 240 euro, maar ze zijn er vanaf 199.
Op Duitse sites verschillende motorrijders gevonden die ze geprobeerd hebben, maar bij veel van hen is de DB-killer eruit gevallen tijdens het rijden. Pasvorm was wel goed en geluid waren ze zeer over te spreken.

Ik heb inmiddels mijn keuze gemaakt om toch iets meer geld uit te geven en voor een Leovince SBK te gaan, maar misschien is dit topic nog interessant voor gegadigden?
Het is mij toch een te onbekend merk. In NL nagenoeg niets over te vinden. In Duitsland iets langer dan een jaar op de markt, wat ik tot nu toe gevonden heb.

Schijnen een oude pijp van Ixil als basis te gebruiken, gemaakt in China, vandaar waarschijnlijk de gunstige prijs. Ook opvallend veel tweecilinders die de pijp gebruiken (zie youtube). Veel SV650 en GS500.

Groeten,
Bart
 
Terug
Bovenaan Onderaan