even 'kotsen' op strooier...

Dr. Sideburn

Die hard MF'er
1 nov 2004
457
0
Schoonhoven
Ik rijd dus dagelijks op de n210 van het mooie plaatsje schoonhoven naar rotterdam. Voor de bekende hier is er een wegomzetting (van HOUT) geplaats die een stukje over het weiland verdwijnt. Rij ik daar in de vrieskou om 12 uur s'avonds naar mijn vriending toe! Loopt er een meneer op die houten afzetting te strooien met de hand. Nog niks aan de hand. Maar ik rij langs, ga express een end van hem opzij, strooit die gek!, want dat is het!, zo over mijn motor heen!! ik dus *grmblm* verder gereden want er reden nog meer mensen achter me. Geeft die mensen toch wat instructie! Moest ff kwijt.
 
En maar klagen als we op dat stukkie houten wegdek onderuitgaan door aangevroren mist o.i.d.. Het is ook nooit goed. Enig idee hoeveel zout je al op je motor verzameld hebt in de afgelopen, laat ons zeggen, drie weken???
 
Sja... Je kunt er maar mee zitten. :X

Droog zout, valt er zo weer vanaf. Wat een drama. Zoute spray zoals je die de laatste tijd hebt gehad is wel wat erger, hoor.
 
Ik rijd dus dagelijks op de n210 van het mooie plaatsje schoonhoven naar rotterdam. Voor de bekende hier is er een wegomzetting (van HOUT) geplaats die een stukje over het weiland verdwijnt. Rij ik daar in de vrieskou om 12 uur s'avonds naar mijn vriending toe! Loopt er een meneer op die houten afzetting te strooien met de hand. Nog niks aan de hand. Maar ik rij langs, ga express een end van hem opzij, strooit die gek!, want dat is het!, zo over mijn motor heen!! ik dus *grmblm* verder gereden want er reden nog meer mensen achter me. Geeft die mensen toch wat instructie! Moest ff kwijt.
Waarschijnlijk vond hij je te stijfjes op de fiets zitten en dacht dat een hapje zout je wel kon ontdooien :+

;)
 
stupid.gif


Precies
 
Je kan beter wat agressie ter plekke lozen. Das gezonder dan dat opgekropte topics openen hier. Als iets je niet aanstaat moet je dat ter plekke laten merken.
 
(..)
Droog zout, valt er zo weer vanaf. Wat een drama. Zoute spray zoals je die de laatste tijd hebt gehad is wel wat erger, hoor.
Als je bijvoorbeeld onder een net op dat moment gepekeld viaduct doorkomt... |( |(

Ach, heb je i.p.v. een zwarte een dalmatierjas...Vandaar dat ik nu een fluo-condoompje over motorklederdracht aanheb. O-)

En verder: doe niet zo flauw, joh.
 
TE KOOP: ZOUTE HARINGEN!! LEKKER VOOR IN DE WINTER! O-)




wees blij dat het geen peper was, dan liep je nu te niessen.. :+
 
Als het regent en het opspattende natte pekel op je fiets komt is dat erger dan wat droog pekel, net als orpheus zegt.
 
Je hebt ondertussen je fiets toch wel helemaal in de superwax / tectyl / wat dan ook maar staan, toch?
 
ook leuk wakker worden, als je achter zo'n auto rijdt die net BEGINT met strooien, uit ervaring: staat best druk op!

krijg dat maar eens uit je colletje

ps hoi!
 
Ik heb wel eens een strooiende strooiwagen ingehaald (auto v/h werk, dus kon wel 8-) ).....dat geeft een herrie man!
 
Was geen strooiwagen.....maar een man lopend gooiend met pekel......tegen mijn fiets......Reactie overdreven? Ik zou jullie reactie wel eens willen zien.....
 
tja het kan nog erger...als je na het voorbij komen van een pekelwagen door een auto voor je met antivries ruitensproeiervloeistof wordt ondergezeken.... probeer je werkgever maar eens uit te leggen, waarom je niet normale deodorant kunt gebruiken...

wel eens achter een vrachtwagen gereden die net over een weg met vers getrokken strepen rijdt.....???? das pas lachen!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan