even 'kotsen' op strooier...

Was geen strooiwagen.....maar een man lopend gooiend met pekel......tegen mijn fiets......Reactie overdreven? Ik zou jullie reactie wel eens willen zien.....
Ligt aan de bui die ik heb....ik zal hem waarschijnlijk wel verrot schelden (binnensmonds ;) ). Maar afstappen? nee hoor...mijn fiets zit reeds vol met pekel.
 
verwacht van een zoutstooier (wees blij dat i er is!)
niet dat hij op school zijn scheikundelessen heeft gevolgd.
Die man was zich vast van geen kwaad bewust.
Anders was je wel kwaad geweest over ene spekglade brug!
 
Ik rijd dus dagelijks op de n210 van het mooie plaatsje schoonhoven naar rotterdam. Voor de bekende hier is er een wegomzetting (van HOUT) geplaats die een stukje over het weiland verdwijnt. Rij ik daar in de vrieskou om 12 uur s'avonds naar mijn vriending toe! Loopt er een meneer op die houten afzetting te strooien met de hand. Nog niks aan de hand. Maar ik rij langs, ga express een end van hem opzij, strooit die gek!, want dat is het!, zo over mijn motor heen!! ik dus *grmblm* verder gereden want er reden nog meer mensen achter me. Geeft die mensen toch wat instructie! Moest ff kwijt.
Weet je wat? we zullen die mens vragen om je in het vervolg eerst op je bakkes te laten schuiven en dan te strooien. Misschien had jij ff kunnen wachten tot die mens klaar was met strooien.Ben jij een zeiker zeg, maar je bent waarschijnlijk weer typisch zo'n dropl*l die denkt dat de rest maar moet moven omdat JIJ daar toevallig bent. Net zoals al die andere 100.000 die we in het verkeer hebben.

Moest ik ook ff kwijt.
 
Ik rijd dus dagelijks op de n210 van het mooie plaatsje schoonhoven naar rotterdam. Voor de bekende hier is er een wegomzetting (van HOUT) geplaats die een stukje over het weiland verdwijnt. Rij ik daar in de vrieskou om 12 uur s'avonds naar mijn vriending toe! Loopt er een meneer op die houten afzetting te strooien met de hand. Nog niks aan de hand. Maar ik rij langs, ga express een end van hem opzij, strooit die gek!, want dat is het!, zo over mijn motor heen!! ik dus *grmblm* verder gereden want er reden nog meer mensen achter me. Geeft die mensen toch wat instructie! Moest ff kwijt.

hoi hoi,

tot nu toe is er 17 keer zout gezegd en 14 keer pekel...... (incl. dit bericht)

echter lees ik nergens dat er met zout gestrooid is. kan welzand geweest zijn wat mij plausibeler lijkt om 12 uursnachts door het zandmannetje.

verderop lees ik wel dat je reageert met er is pekel/zout gestrooit, heb je dat gelijk geproefd of een veronderstelling?
 
Ik wil even uit de wereld helpen dat ik een droplul ben. Ik ben namelijk zeer dankbaar dat die mannen hun werk doen. Zeker veel respect voor iemand die in de vrieskou met een dun truitje handmatig staat te strooien. Maar hij gooide het nog nét niet in mn open vizier. Ook keek hij me aan met een blik die vertelde dat hij me een hart onder de riem stak en me sterkte wenste in de kou. Een beetje tevreden blik over z'n juist gedane goede daad. Afijn...onwetendheid denk ik.
 
'verderop lees ik wel dat je reageert met er is pekel/zout gestrooit, heb je dat gelijk geproefd of een veronderstelling?'

Oh ja.....het was herkenning....
 
Weet je wat? we zullen die mens vragen om je in het vervolg eerst op je bakkes te laten schuiven en dan te strooien. Misschien had jij ff kunnen wachten tot die mens klaar was met strooien.Ben jij een zeiker zeg, maar je bent waarschijnlijk weer typisch zo'n dropl*l die denkt dat de rest maar moet moven omdat JIJ daar toevallig bent. Net zoals al die andere 100.000 die we in het verkeer hebben.

Moest ik ook ff kwijt.


En als bewijs dat hij een zeikerd is ga jij 2x zo hard lopen zeiken |(
 
Bij expres gericht gooien had ik um die emmer zout/pekel of zand laten opvreten.

Ging ut per ongeluk had ik um aan zijn verstand gebracht dat ie niet moet zuipen als ie nog moet werken en um die emmer laten opvreten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan