Ex-Lessers-Rit Noord 29 Juni

Achtung!

Bij slecht weer lassen wij inderdaad wel af gaan we verplaatsen. :+
Als het om een uurtje regen tussendoor gaat zijn we van plan om ergens te schuilen, maar een hele rit lang doet niemand voor het plezier.
Morgen definitief bericht of het doorgaat of niet.

Weer van nederland... -O-
 
Laatst bewerkt:
Voor Nico niet, hij gaat alleen bij droog weer.
Weerbericht voor zondag is goed genoeg, we praten 0.3mm regen gemiddeld, daar durf ik het nog wel op te gokken.

Thyrif gaf ook akkoord.

FEEST GAAT DUS DOOR, ALS HET TE NAT IS VOOR JE GEEF HET DAN EVEN AAN;
We willen niet een half uur wachten op mensen die niet op komen dagen.
 
Sterker nog, we GAAN niet een half uur wachten xD

Weer linkt steeds beter te worden. Klein buitje laat ik mn middag niet door vergallen. Wordt gewoon prima. Als het toch idioot nat blijkt te zijn kunnen we altijd nog schuilen of een korter stuk rijden.
 
Voor Nico niet, hij gaat alleen bij droog weer.
Weerbericht voor zondag is goed genoeg, we praten 0.3mm regen gemiddeld, daar durf ik het nog wel op te gokken.

Thyrif gaf ook akkoord.

FEEST GAAT DUS DOOR, ALS HET TE NAT IS VOOR JE GEEF HET DAN EVEN AAN;
We willen niet een half uur wachten op mensen die niet op komen dagen.

Mijn schoonbroertje gaat morgen niet mee. Voor hem te nat haha. Hij is bang dat het chroom gaat vlekken. Ik ga morgen wel gewoon mee :] beetje regen geeft niks. Toen we riccy's motor gingen halen was et echt slecht weer. :o
 
Mijn schoonbroertje gaat morgen niet mee. Voor hem te nat haha. Hij is bang dat het chroom gaat vlekken. Ik ga morgen wel gewoon mee :] beetje regen geeft niks. Toen we riccy's motor gingen halen was et echt slecht weer. :o

Dan zijn we nu nog met acht O-)
 
Ik vind het trouwens wel een leuke groep om mee te rijden. Dat moeten we vaker doen :Y hier werd wel duidelijk dat ik nog een beginner ben..bochtjes waren soms wat houterig :9
 
De jongen die gevallen is heeft zijn pink op twee plaatsen uit de kom. Weekje gips, valt gelukkig reuze mee allemaal. Motorschade is nog onduidelijk. Lijkt op wat glijschade en mogelijk een remhendel. We zijn vooral blij dat hij niet veel heeft en snel weer op de motor kan stappen. Kenteken van de betrokken auto is bekend bij ons en het lijkt er op dat die juist een kleine uitwijkmanoeuvre heeft uitgevoerd en daardoor niet aangetikt heeft. Wel raar dat ie doorreed. Gewoon ongelukkig allemaal dus.

Gelukkig hebben we er weer een koffieadres bij *D
 
Laatst bewerkt:
Ja, helaas. Bochtje te ruim gepakt, tegenligger ontweken, rechtdoor gereden, in de berm onderuit gegleden.
 
Haha, we plannen snel weer een nieuwe hoor! Dan posten we ook weer in deze thread dus als je deze aan je favorieten toevoegt merk je t wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan