Ex-Lessers-Rit Noord 29 Juni

Ik had hier ook nog niet gereageerd, maar ik heb me ook prima vermaakt! Echt een mooi tochtje, mooie route, super weer en vooral erg leuke mensen. Zeker een groep waar we vaker en wellicht spontaner mee kunnen rijden. Verheug me alweer op de volgende :)

Ow en de beelden die ik heb kunnen maken met de Gopro zijn tof geworden, heb op het laatste moment nog even wat extra tussenstukjes geplaatst, zodat de camera wat hoger stond (over het ruitje filmen). Hierdoor kon ik wat minder flexibel bewegen, maar dat was het wel waard. Jammer overigens dat de accu zo snel leeg was. Zal alles wat monteren en z.s.m. plaatsen.
 
Laatst bewerkt:
Ja we hadden het eerste deel al klaar. Wilde eigenlijk wachten op deel twee, maar ach wat geeft het.

Deel 1
Camera Stayv:
Camera Rich:

Deel 2 komt er aan.
 
Leuke filmpjes! Tempo ligt zo te zien inderdaad wat hoger als de eerste rit :)
Als er in augustus weer gereden wordt ben ik misschien ook wel weer van de partij :]
 
Ja we hadden het eerste deel al klaar. Wilde eigenlijk wachten op deel twee, maar ach wat geeft het.

Deel 1
Camera Stayv:
Camera Rich:

Deel 2 komt er aan.

jah bedankt voor de toffe tocht heren en dames. ook leuk stayv bedank voor je smiley face in het filmpje.
da was geen jeuk maar kramp =P. hoop snel weer met jullie te mogen cruishe maar ik rijd vaak dus zeg je ric zulle we dagje weg? altijd appe of belle. me nummer is 06vraagderestmaarviapb =D :] 8-) . ben altijd wel op de motor te vinden O-)
 
Hahaha ja weet ik, maar vond jeuk leuker! ;)
Maar was zeker leuke groep, leuke mensen, moeten vaker iets gaan doen met z'n allen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan