examen perikelen

tiennie

MF'er
25 aug 2008
31
0
kaatsheuvel
kwam tijdens het examen, op een t'kruising,
waar een auto van rechts kwam,
was te laat om te stoppen, en toen maar een dot gas gegeven 8-)
de rest ging wel goed,

later tijdens de evaluatie, vertelde de examinator:
dat ik geslaagt was, maar hij had wel een puntje
over wegen van rechts......
heb gewacht tot hij zijn handtekening zette en
mij het certificaat overhandigde.
en zei toen: ik had die auto wel gezien,
maar dat jij hem niet gezien had,
en daar enorm van verschoot, en zo met piepende banden
stil kwam te staan, moet je mij niet verwijten
dat ik niet goed oplette,

later zei de rijschoolhouder, dat het inderdaad verstandig was om te wachten
met mijn antwoord, tot ik het certificaat had _O-

was en is een toffe gast, waar ik op rijles ging.
goede leraar (rini) :}
 
Haha, ja zoiets heb ik ook meegemaakt, voor ik mijn examen ging doen zei de eximinator

"Doe maar gewoon zoals je in de les doet en dan komt alles goed"

Waarbij mijn Instructeur & Ik elkaar aankijken en weten dat ik geeneen les op de weg gehad heb ( heb alleen AVB lessen gehad en toen meteen AVD gedaan, lessen op de weg was niet nodig vond de instructeur )

Na het examen werd ik gefeliciteerd dat ik mijn rijbewijs gehaald had, eenmaal de deur uit lachte we ons kapot over het feit dat ik nog geeneen les gehad had op de weg, en dat we het maar beter niet hebben gezegt, anders had ik waarschijnlijk niet eens examen mogen afleggen :X
 
Van harte!



Toch hoop ik voor dat het de laatste keer is dat er een auto van rechts (of links maakt niet uit, want ze zien je toch niet) komt, en het te laat is om te remmen.

Veel :] plezier!!!!!
 
zo heb ik tijdens mijn examen door de stress een beetje slecht instructies opgevolgd,

ik stap van de motor.. meteen : sjonge jonge.. wat een klote apparaat harold(mn instructeur) ik hoor maar de helft..

hij meteen in de stress over dat ding haha, examinator nam dat mee in beoordeling, was ik geslaagd, kzeg buiten, nee harold, niks mis mee hoor maar moest iets verzinnen he :P
 
Haha, ja zoiets heb ik ook meegemaakt, voor ik mijn examen ging doen zei de eximinator

"Doe maar gewoon zoals je in de les doet en dan komt alles goed"

Waarbij mijn Instructeur & Ik elkaar aankijken en weten dat ik geeneen les op de weg gehad heb ( heb alleen AVB lessen gehad en toen meteen AVD gedaan, lessen op de weg was niet nodig vond de instructeur )

Na het examen werd ik gefeliciteerd dat ik mijn rijbewijs gehaald had, eenmaal de deur uit lachte we ons kapot over het feit dat ik nog geeneen les gehad had op de weg, en dat we het maar beter niet hebben gezegt, anders had ik waarschijnlijk niet eens examen mogen afleggen :X


Wat vreemd dat je tijdens de AVB voorbereidingen dan niet toch nog even een rondje door het verkeer hebt gemaakt. De rijlijn en de plaats op de weg is echt iets "des motors". Dat doe je in de auto niet.
Knap dat je gewoon geslaagd bent! Daar had ik heel wat uurtjes in het verkeer voor nodig
 
Laatst bewerkt:
Wat vreemd dat je tijdens de AVB voorbereidingen dan niet toch nog even een rondje door het verkeer hebt gemaakt. De rijlijn en de plaats op de weg is echt iets "des motors". Dat doe je in de auto niet.
Knap dat je gewoon geslaagd bent! Daar had ik heel wat uurtjes in het verkeer voor nodig
Sterker nog, dat stopt niet da het behalen van het bewijsje.
 
Je krijgt tegenwoordig geen certificaat en ze overhandigen ook niks??


Altans... ik niet... 2 OKT afgereden en rijbewijs aangevraagd....
 
Laatst bewerkt:
Je krijgt tegenwoordig geen certificaat en ze overhandigen ook niks??


Altans... ik niet... 2 OKT afgereden en rijbewijs aangevraagd....

klopt, bij mij ook niet. gebeurt gewoon digitaal.

volgens mij lult diegene (edit: TS) maar wat.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan