BNOR EXAMEN AVD

GSCB650F

Rookie
19 feb 2023
8
12
Hoi hoi,

Heeft er iemand enige ervaring met het BNOR examen verkeersdeelneming?
Helaas dikke pech gehad en gisteren 5 min voor aankomst bij het CBR een voorrangsfout gemaakt met als resultaat voor de 4e keer gezakt.

Weten jullie ook wacht de wachttijd is voor zo’n examen?
 
Van wat ik heb begrepen wordt er bij een BNOR examen wat meer tijd genomen voor het voorgesprek om je wat meer op je gemak te stellen. De examenrit zelf is hetzelfde als bij een standaard examen. Het is dus niet een makkelijker examen en je moet aan hetzelfde niveau voldoen.
 
Wat was de reden van het zakken de andere 3 keren?
Verschillend.

De eerste keer was ik er niet klaar voor.

De tweede keer vond de examinator dat mijn niveau schommelde.

De derde keer reed ik een straat in waar ik niet in mocht, daarnaast vond de examinator dat ik zigzag aan het rijden was om vuil te ontwijken.

De vierde keer reed ik perfect tot de laatste 5 minuutjes van het examen. Een lesauto die op de rotonde reed gaf richting dat ze de rotonde zouden verlaten, ik koos er toen voor de rotonde op te gaan maar de lesauto bleef helaas op de rotonde. Resultaat: gezakt.

Nu moet ik zeggen dat zenuwen bij een enorme rol spelen. Ik geniet van het rijden tot dat ik naar het cbr moet voor een examen. Waarschijnlijk is dit ook het gevolg van het vele malen zakken.
 
Er is ook een faalangst examen. Daar al naar gekeken? Een beetje een goede instructeur zou dit al moeten hebben aangegeven/dit voor je moeten aangevraagd hebben. Al verdient een instructeur natuurlijk wel mooi met een leerling die 100 uur lest 😡
 
Er is ook een faalangst examen. Daar al naar gekeken? Een beetje een goede instructeur zou dit al moeten hebben aangegeven/dit voor je moeten aangevraagd hebben. Al verdient een instructeur natuurlijk wel mooi met een leerling die 100 uur lest 😡
Ik heb nu verplicht een BNOR examen, dat kan je vergelijken met een faalangst examen die heb je namelijk niet voor het rijbewijs A… ik ben in de tussentijd wel van rijschool gewisseld. Alles gaat eigenlijk goed maar ik vind telkens een manier om het goed te verpesten op mijn examen…
 
Vandaag geslaagd😁
Party Community GIF by Staatsloterij
 
Terug
Bovenaan Onderaan