Examenroute Rijswijk??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja raar hé moeilijk uit te leggen heeft te maken met traditie en gebruiken die zijn gewoon heel anders dan bij die Nederlands.
Ja dat begrijp ik. Maar Nederland is iets meer dan "die Nederlanders", dat vind ik juist het grappige hier. Alhoewel het de laatste tijd iets minder gezellig lijkt te zijn qua 'tolerantie'.
 
Tjonge jonge.. letterlijk elke keer dezelfde discussie als iemand zegt ik voel me Turk...
Het ligt in ons bloed dat wij daar trots op zijn.
Neem nou zelf eventjes NL en TR naast elkaar.. sorry maar de keuze is al snel gemaakt.
Het is ook eenmaal zo dat Nederlanders geen trotse mensen zijn.. ga nu niet de enige held in NL spelen en zeggen ik ben erg trots op Oranje of weet ik veel wat want dat zou wel een stukje in de krant waard zijn.
En ik heb geen zin je stukje in de telegraaf te lezen.
 
Ik vind het prima hoor, dat je je Turk voelt. Er zijn ook heel veel Friezen die zich vooral Fries voelen. Wat mij betreft gaat dat prima samen met het Nederlander zijn. Pas als mensen zeggen dat ze geen Nederlander zijn/willen zijn, wordt het wat mij betreft wat anders.
 
Gefeliciteerd, ik vrees nu al het ergste.
Maar denk dat een slot op dit topic wel handig is want met bepaalde uitspraken gaat de discussie toch een hele andere kant op...
 
Tjonge jonge.. letterlijk elke keer dezelfde discussie als iemand zegt ik voel me Turk...
Het ligt in ons bloed dat wij daar trots op zijn.
Neem nou zelf eventjes NL en TR naast elkaar.. sorry maar de keuze is al snel gemaakt.
Het is ook eenmaal zo dat Nederlanders geen trotse mensen zijn.. ga nu niet de enige held in NL spelen en zeggen ik ben erg trots op Oranje of weet ik veel wat want dat zou wel een stukje in de krant waard zijn.
En ik heb geen zin je stukje in de telegraaf te lezen.
Ik denk dat je het niet helemaal vat wat ik bedoel. Juist doordat iedereen hier kan en mag wonen (wat ook steeds minder wordt dankzij die geblondeerde Geert en z'n vrienden :r ) hebben we een Nederland zoals het nu is: met verschillende mensen en het eerste land waar een man met een man trouwt en een vrouw met een vrouw. Volgens mij kan iedereen die hier woont daar trots op zijn omdat je een deel bent van die samenleving. Waarom zou je daar niet bij willen horen, ook al ben je in eerste instantie Turk, Portugees, Chinees of whatever.
En 'Oranje' bestaat niet, behalve op koninginnedag en met schaatsen oid en bij een verkeerslicht betekent het: GAS EROP.

Maar goed. Nogmaals gefeliciteerd. Sorry dat ik zo offtopic reageerde.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het prima hoor, dat je je Turk voelt. Er zijn ook heel veel Friezen die zich vooral Fries voelen. Wat mij betreft gaat dat prima samen met het Nederlander zijn. Pas als mensen zeggen dat ze geen Nederlander zijn/willen zijn, wordt het wat mij betreft wat anders.

:}

inderdaad, zogauw ze zeggen dat ze het niet willen zijn vervolgens wel van alles gebruik maken
 
Tjonge jonge.. letterlijk elke keer dezelfde discussie als iemand zegt ik voel me Turk...
Het ligt in ons bloed dat wij daar trots op zijn.
Neem nou zelf eventjes NL en TR naast elkaar.. sorry maar de keuze is al snel gemaakt.
Het is ook eenmaal zo dat Nederlanders geen trotse mensen zijn.. ga nu niet de enige held in NL spelen en zeggen ik ben erg trots op Oranje of weet ik veel wat want dat zou wel een stukje in de krant waard zijn.
En ik heb geen zin je stukje in de telegraaf te lezen.
Wat doe je hier dan? :+




inkoppertje
 
Ik vind het prima hoor, dat je je Turk voelt. Er zijn ook heel veel Friezen die zich vooral Fries voelen. Wat mij betreft gaat dat prima samen met het Nederlander zijn. Pas als mensen zeggen dat ze geen Nederlander zijn/willen zijn, wordt het wat mij betreft wat anders.
Ja, dat was ook een beetje wat ik bedoelde.
 
Ja jongens, Mustiej reageert nu toch niet, die is naar het gemeentehuis voor een roze pasje....






(naar het gemeentehuis van Kazim Karabekir?) :+
 
Laatst bewerkt:
Hopen dat hij een afspraak heeft dan, inloopspreekuur doen ze haast nergens meer.
 
Ja maar voel mij 100% Turk.
Jullie mogen lekker met z'n allen hierop discussieren, ik ga slapen want morgen avd.

Je bent iig geslaagd, van harte :)

Ik houd er zelf niet zo van om als 'jullie Nederlanders' weggezet te worden. Kan me verrekken hoe je je voelt, je mag er best rekening mee houden.

Met een beetje mazzel heb je net deze week, begin volgende week pasje. En dan lekker :]
 
Ik denk dat je het niet helemaal vat wat ik bedoel. Juist doordat iedereen hier kan en mag wonen (wat ook steeds minder wordt dankzij die geblondeerde Geert en z'n vrienden :r ) hebben we een Nederland zoals het nu is: met verschillende mensen en het eerste land waar een man met een man trouwt en een vrouw met een vrouw. Volgens mij kan iedereen die hier woont daar trots op zijn omdat je een deel bent van die samenleving. Waarom zou je daar niet bij willen horen, ook al ben je in eerste instantie Turk, Portugees, Chinees of whatever.
En 'Oranje' bestaat niet, behalve op koninginnedag en met schaatsen oid en bij een verkeerslicht betekent het: GAS EROP.

Maar goed. Nogmaals gefeliciteerd. Sorry dat ik zo offtopic reageerde.

Rook er nog een,
Weet jij waarom mustiej al eerder een ban heeft gekregen?
Ik heb hier nog een emmer zand, zal ik mijn kop er maar eens in steken?
Dan zie ik nl zoals jij dat doet..... :N
 
Je bent iig geslaagd, van harte :)

Ik houd er zelf niet zo van om als 'jullie Nederlanders' weggezet te worden. Kan me verrekken hoe je je voelt, je mag er best rekening mee houden.

Met een beetje mazzel heb je net deze week, begin volgende week pasje. En dan lekker :]
En met een beetje mazzel is hij hem volgende maand al weer kwijt _O-
 
Ja jongens, Mustiej reageert nu toch niet, die is naar het gemeentehuis voor een roze pasje....






(naar het gemeentehuis van Kazim Karabekir?) :+
Ahhaha fucking vet!!
Ga mij niet vertellen dat er nog een dorpsgenoot zit op drze website:p

Thanks voor alle felicitaties nog en voor de andere offtopic: oke
 
Gefeliciteerd mustiej!
En veel veilige kilometers gewenst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan