Ik heb geen idee hoelang de ketting er al opzit maar op zich ziet ie er nog prima uit en ook de tandwielen.Kan wel. Alleen als het een oude ketting is, is deze opgerekt. Als je er dan nieuwe schakels tussenzet die niet gerekt zijn, dan zal dat de levensduur van je tandwielen niet bevorderen. Opgerekte ketting is namelijk ingelopen op je tandwielen.
Ik zou er gewoon een nieuw ketting(aantal schakels zelf samengesteld)-tandwiel setje opgooien.
Als ik er een kleiner voor tandwiel opzet hoeveel zou dat schelen in ketting lengte,bedoel dat het a.wiel meer naar achteren kan?
Ik heb geen idee hoelang de ketting er al opzit maar op zich ziet ie er nog prima uit en ook de tandwielen.
Anders ff kijken hoever je hem van het achtertandwiel af kan trekken,dan kun je een grove indicatie maken hoever ie uitgerekt is.
niets
daar hoef je het echt niet te zoeken hoor.
nou, kweenie, maar alle beetjes helpen hoor, ik heb achter 3 tandjes meer, en ik had wel een schalm extra nodig
Ik ben bezig een andere a.brug in me motor(GSX600F '91)te bouwen.
Alleen nu is de ketting te kort.
Kan je extra schakels(zonder problemen te krijgen)tussen je gesloten ketting zetten?
Oudere ketting en dan nieuwe schakels.
En hoe kan ik zien wat voor ketting er nu op me motor zit.
Zit een DID 50 VM ketting op.
Dat klopt ja die is telangIk heb niet het idee dat je ketting te kort is.
Volgens mij is je achterbrug te lang....
Dat is wel zo maar ik wil eerst weten of alles wel past voordat ik een nieuwe ketting ga kopen.Ik heb helaas geen geldboom in de tuin staanIk zou gaan voor een volledig nieuwe ketting. Kost wel een paar centen maar veiligheid boven alles. Je hebt maar een linkerbeen.
suc6