Ik heb voor het eerst de Low friction SKF seals gekocht en er zit een extra spacer bij.
Op het bijgevoegde papiertje staat alleen "vraag de dealer naar meer info".
Heeft iemand enig idee wanneer en waarom die spacer nodig zou zijn bovenop de OEM spacer?
Het gaat hier om de dunne ring onder de keerring, niet de grotere spacer die op de veer ligt.
En moeten de rubbers nog ingevet worden en zo ja op welke plekken en met welk vet? Er is niets bijgeleverd.
Hier heb ik ook verschillende verhalen over gelezen en ik weet dat er in sommige gevallen zelfs vet meegeleverd wordt bij de glijbussen en keerringen.
Of alles gewoon "droog" monteren en de vorkolie zijn werk laten doen?
Alvast bedankt!
Op het bijgevoegde papiertje staat alleen "vraag de dealer naar meer info".
Heeft iemand enig idee wanneer en waarom die spacer nodig zou zijn bovenop de OEM spacer?
Het gaat hier om de dunne ring onder de keerring, niet de grotere spacer die op de veer ligt.
En moeten de rubbers nog ingevet worden en zo ja op welke plekken en met welk vet? Er is niets bijgeleverd.
Hier heb ik ook verschillende verhalen over gelezen en ik weet dat er in sommige gevallen zelfs vet meegeleverd wordt bij de glijbussen en keerringen.
Of alles gewoon "droog" monteren en de vorkolie zijn werk laten doen?
Alvast bedankt!