Fabio Quartararo

Wauw.
Ik vind Baudet toch vooral een populist die nog niets gepresteerd heeft.

Daar kan je onze legende die ook populair is, maar vooral door wat het gepresteerd heeft, toch niet mee vergelijken?

Wat een compliment voor Baudet, maar wat een belediging voor Valentino -O-

Ik ga er ff bij zitten en een kop koffie halen om hiervan bij te komen.
Om Nigel Farage te citeren: Het is een strijd tussen globalisme en populisme en populisme begint aardig populair te worden.
 
Ja laten we het over politiek gaan hebben. Dat is tegenwoordig spannender dan de Motogp :)
 
Wauw.
Ik vind Baudet toch vooral een populist die nog niets gepresteerd heeft.

Daar kan je onze legende die ook populair is, maar vooral door wat het gepresteerd heeft, toch niet mee vergelijken?

Wat een compliment voor Baudet, maar wat een belediging voor Valentino -O-

Ik ga er ff bij zitten en een kop koffie halen om hiervan bij te komen.
You like'em or you hate'em.

In het geval van Baudet vooral niet naar de inhoud kijken.
(Of het plan of bewering een beetje doortimmerd is _O- )
Zowel een kei als 'minder handig' in marketing.

Terug naar Rossi. :]
 
Wat een bijzondere dag, wat een bijzondere race, Fabio schrijft ein-de-lijk geschiedenis door op een Yamaha satelietteam / fiets een Motogp race op zijn naam te schrijven. Dit is niet meer gebeurd sinds de Motogp, Motogp heet. Zarco zat er bij Tech3 een paar keer heel dichtbij maar steeds net niet. Fabio heeft er al een paar keer dichtbij gezeten en flikt het vandaag! *O* *O* *O* :}:}:}
 
Laatst bewerkt:
En tegelijk heel benieuwd naar volgend seizoen. Wat gaat Fabio op de fabrieksfiets doen? En wat gaat Rossi op de huidige fiets van Fabio doen?
 
Wat gaaf voor Fabio!

Ondanks de wat mindere start verder heel goed gereden en wat een mooie start van het seizoen!
 
Wat gaaf voor Fabio!

Ondanks de wat mindere start verder heel goed gereden en wat een mooie start van het seizoen!
Hij heeft het hoofd koel gehouden in de beginnen....voorheen liet hij zich opnaaien, dus wilco en co hebben hem goed aangesproken op dat gebied, had het liever gezien met Marquez erbij en hij denk ik ook , dan weet je gelijk waar je staat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan