Faithy's nieuwe fiets *O*

Veel plezier ermee *O*

En ik wil nooit een foto van de onderkant van die fiets zien B|
 
Stukken beter :X :X

:W
en wat wil je daarmee zeggen? B| B|

:(

;)


(vinnik ook hoor :) :Y :9 )

@Kofferrek: ik zal daar iig geen foto's van maken :X :+ en zal 'm ook buiten de berm houden :) :Y morgen een ritje van Wolve :X en we weten wat daar de laatste keer gebeurd is :X :+

en @ allen: thanks voor de *O* en de :Y en de 8-) enzo :) *O*

ben er echt erg blij mee :Y :9
 
*O* *O* Gefeliciteerd met je nieuwe fiets Faithy *O* *O*
Zal proberen je te spotten binnenkort in Arnhem eo. :Y
Veel veilige km's gewenst :]
 
Gefeliciteerd...

Die foto's zijn op de dijk in Lent gemaakt. Herken het helemaal daar. Je staat op zo'n vlak waar het langzame verkeer tijdelijk stil kan staan, zodat al het andere verkeer en snel even langs kan.
 
full





een nieuwe bike?



gefeliciteerd ! *D
 
het is geen g00f geworden :+ maar vind 'm ook wel erg mooi :Y

zit ook redelijk rechtop nog :) :Y rijdt gewoon geweldig :Y *O*
 
Gefeliciteerd, Faithy, veel veilige en plezierige kilometers gewenst. Mooie bike, is zo te zien goed voor gezorgd. Veel plezier morgen ennuh, pas op voor greppels! O-) :X














:+
 
Mooie fiets *O*

Maar van welk merk is die uitlaat nou precies ........... de letterjes zijn zo klein :+ :+
 
heeeej, faithy even iets anders .. je had me 'gespot' ! en op een plek waar de motor vaak op stal staat! zal volgende keer even goed suziki-'zuken'. ik heb je 'spotters' -briefje gevonden! hoe regaren we daar op? in ieder geval groeten terug! en zoek me maar eens op voor een bakkie, kijken of je me kunt vinden. *O* RP
 
Laatst bewerkt:
Tip van Dirk: voor nog meer stuur plezier een gsxr 750(bj 92) achterveer (laten) monteren. USD monteren helpt nog meer :] gsxr 750 van bj rond de 92 past erin zonder aanpassingen, hoef je niet zo moeilijk te doen als ik heb gedaan met de zxr vork :P

Anyway have fun met de gsxf


o, nog een tip: www.katriders.com
 
Terug
Bovenaan Onderaan