Favoriete bestemming zondagmiddag rit?

Ik kan me ook nog ene Schumacher met traantjes in de oogjes herinneren..... :j
En liever een snelle huilebalk dan een onsportieve Duitser!

Maar die onsportieve duitser is wel sneller, en kan gewoon beter rijden, Mika wint alleen als hij van Pole mag starten, want inhalen kan die niet.

En hoezo is Schumi onsportief, dat ene akkefietje??

Wel eens Senna en Prost elkaar het leven zuur zien maken, Senna reed gewoon superexpress in de allereerste bocht van de laatste race vol in de flank van Prost, zo, Senna wereldkampioen, heb nooit iemand over een onsportieve Senna gehoord.

Mooie F1 coureurs zijn

Schumi
Senna
Villeneuve
Verstappen
Berger

heb effe een black-out wat betreft F1 namen, maar gat mij om echte coureurs, die gave, spannende acties laten zien.
 
Maar die onsportieve duitser is wel sneller, en kan gewoon beter rijden, Mika wint alleen als hij van Pole mag starten, want inhalen kan die niet.

En hoezo is Schumi onsportief, dat ene akkefietje??

Wel eens Senna en Prost elkaar het leven zuur zien maken, Senna reed gewoon superexpress in de allereerste bocht van de laatste race vol in de flank van Prost, zo, Senna wereldkampioen, heb nooit iemand over een onsportieve Senna gehoord.

Mooie F1 coureurs zijn

Schumi
Senna
Villeneuve
Verstappen
Berger

heb effe een black-out wat betreft F1 namen, maar gat mij om echte coureurs, die gave, spannende acties laten zien.
:^
 
een middagje is kort, maar de hele zondag is om 8 uur vertrekken Delft, over snelweg naar Aken (240 km), dan binnendoor (258) naar Nurburgring (125 km), paar rondjes rijden(100 km), terug en 10 uur s\'avonds thuis, leuk joh.(totaal 850 km)

Gaan we weer, Martin,R1beest,Unstable???????
Word zeker 1/2/3/4/5/6/7/8/9 keer herhaald dit jaar Gizzmo uiteraard met gerco en pork en nog meer!!!!!!!erbij,wel vermoeiend voor 1dagje(weekendje komt er zeker bij) maarja je leeft meer 1 keer. :]
 
Ja, die molen... kun je mij een uitleg hoe ik daar kom vanuit Enschede? Ben er ook 1 keer geweest, maar die gasten reden zo hard dat ik niet meer kon volgen waar we nou precies allemaal langs gingen ;) . Echt zwaar betere weggetjes daar, en bijna geen controles en ze flitsen van voor daar in Duitsland. Deutschland rules! :}
Lekker snelle reactie van mij... }) Welke lui waren dat dan uit Enschede? Toch niet een groepje met nogal wat doorschakel-wheelie en stoppie types? Kan zijn dat we dan dezelfde bedoelen. Ik weet niet of je Internet hebt maar kijk anders hier even: http://www.kallis-bikertreff.de/ volgens mij \"zun wie daor \'west\".
 
Op dinsdag 22 januari 2002 21:23 schreef Gizzmo13 het volgende:
Mooie F1 coureurs zijn

Schumi :j :j :j
Senna :} :} :}
Villeneuve :}
Verstappen :? WTF is Verstappen
Berger ;( ;(

heb effe een black-out wat betreft F1 namen, maar gat mij om echte coureurs, die gave, spannende acties laten zien.
 
Op woensdag 23 januari 2002 17:08 schreef Erik van Dam het volgende:Lekker snelle reactie van mij... }) Welke lui waren dat dan uit Enschede? Toch niet een groepje met nogal wat doorschakel-wheelie en stoppie types? Kan zijn dat we dan dezelfde bedoelen. Ik weet niet of je Internet hebt maar kijk anders hier even: http://www.kallis-bikertreff.de/ volgens mij \"zun wie daor \'west\".

Nee, hij komt via zn gasfornuis op het forum :P geen comp en geen inet :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan