FAZER rijders.... vertel het hier deel 2

Wat rijd je liever?

  • Honda

    Stemmen: 0 0,0%
  • Yamaha Fazer

    Stemmen: 8 47,1%
  • Harley

    Stemmen: 0 0,0%
  • Suzuki

    Stemmen: 0 0,0%
  • BMW

    Stemmen: 8 47,1%
  • :+

    Stemmen: 1 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
sjonge jonge, wat een drukte hier ....

bij deze ook welkom aan Martijn02 en Skip69 *O* *O*



weer 2 mooie Fazers erbij! wat 'n bende... dat gaat 9-4 druk worden, als ik er zelf maar kan bij zijn.....
 
sjonge jonge, wat een drukte hier ....

bij deze ook welkom aan Martijn02 en Skip69 *O* *O*


weer 2 mooie Fazers erbij! wat 'n bende... dat gaat 9-4 druk worden, als ik er zelf maar kan bij zijn.....

Huh? ik draai al wat langer mee hoor... Mijn eerste posts in "FAZER rijders.... vertel het hier" zijn van Juli vorig jaar. Of hoor ik pas echt bij de club nu ik 2 brandende koplampen heb?

/edit: vanmiddag een 2ehands spyball opgehaald... Het was een beetje prutsen (vorige eigenaar had hem gewoon losgeknipt zonder draden te labelen of iets) maar hij lijkt helemaal goed te werken (in testopstelling thuis aan een trafo) Nu nog een plekje (op de motor) vinden om hem in te bouwen...
 
@iedereen die ik nog niet heb verwelkomd: welkom in het Fazertopic *D .
Ik loop wat achter met de OP, dus bij deze.... Als je mij even een e-mail stuurt met een foto van je motor (max. 800x600), dan neem ik je op in de openingspost.
Voor e-mailadres, zie profiel :)
 
Zodra hij van de week binen is zal ik een foto maken....
btw ... ik ben nog op zoek naar accessoires zoals een kentekenplaathouder .... Zijn er links naar bedrijven die dit soort spullen voor Yamaha motorfietsen maken of beschikbaar hebben? Googlen helpt me niet echt verder
 
Zodra hij van de week binen is zal ik een foto maken....
btw ... ik ben nog op zoek naar accessoires zoals een kentekenplaathouder .... Zijn er links naar bedrijven die dit soort spullen voor Yamaha motorfietsen maken of beschikbaar hebben? Googlen helpt me niet echt verder
Kan ik mij niet voorstellen :? Google leverde mij een aantal hits, waaronder MDI!

Google.

En anders wel bij louis of polo.
 
Laatst bewerkt:
@iedereen die ik nog niet heb verwelkomd: welkom in het Fazertopic *D .
Ik loop wat achter met de OP, dus bij deze.... Als je mij even een e-mail stuurt met een foto van je motor (max. 800x600), dan neem ik je op in de openingspost.
Voor e-mailadres, zie profiel :)
Oeps, foutje van mijn zijde :o . Ik bedoel een e-mail met een link naar een foto van max. 800x600.

Wil iedereen ff een nieuwe mail sturen met je link (oef) van de foto.
Sorry en bedankt ;) .
 
Zo.. de iridium bougies zitte erin.. en OMG! hij loopt koud gewoon meteen al lekker zonder choke!! dat noem ik nou nog es verschil :Y

en ik heb vandaag ook dat fazerblok in onderdele opgehaald, ik ga morge maar es goed kijke wat er allemaal is enzo.. links EN rechts is t blok wel beschadigd, dus helaas geen gave zijdeksels '(

maar goed ik mag niet klage, de koppeling die erin zit is net een paar 100 km oud dus zo goed als nieuw, heel mooi als reserve *D
 
Oeps, foutje van mijn zijde :o . Ik bedoel een e-mail met een link naar een foto van max. 800x600.

Wil iedereen ff een nieuwe mail sturen met je link (oef) van de foto.
Sorry en bedankt ;) .

Done.

Gister nog een stuk gereden, zo'n 2 1/2 uur, met een paar tussen stops was het erg goed te doen. En uiteraard na de rit het pekel eraf gespoeld en gepoetst O-)
 
gisteren mee met de alternatieve kouwe klauwe rit :Y
was echt top. ik had alleen wat moeite om de rest bij te houden :P
 
Nog niet gezien :?

Had je de handvatverwarming wel aan O-) :P ....

:+

Geen handvatverwarming nodig, 1e tourrit, dusdanig enthousiast dat ik geen kou heb gevoeld :]

By the way: voor de openingspost toevoeg verzoek heb ik het mail adres uit je profiel gebruikt. Ben toch niet in de spam folder geplaatst :+
 
Silver heeft dus de kauwe plauwe rit gemist, maar heb gister dat blok opgehaald.

ik kan je vertelle dat dit blok behoorlijk verkracht is :+

maar goed de koppeling ziet er nog goed uit en heb er nu heel wat reserve boutjes en onderdeeltjes bij *O*

@ Keen.. ik heb nog geen reactie gehoord van huisman motoren over die bagsters, maar dat hoor ik morgen wel, dan zijn ze weer open :)
 
ik hoop voor je dat je hem snel verkoopt *D (en dat er weer iemand anders blij is met een fazer ;) )
welke "nieuwere?" fazer had je in gedachte? :)

@ Keen.. ik heb nog geen reactie gehoord van huisman motoren over die bagsters, maar dat hoor ik morgen wel, dan zijn ze weer open :)
is goed :}
 
Het is weer zo ver,

Ik ben toch er op uit om een nieuwer model fazer te gaan rijden. Het enige nadeel is dat ik dan mijn oude fazer moet verkopen. Vandaar dat ik mijn fazer te koop aanbied.

Misschien weten jullie iemand waar ik mijn fazer met een gerust hart achter kan laten -O-

http://koopjes.marktplaats.nl/motoren_en_brommers/motoren_yamaha/25583696.html?adcode=79b01edf5a81db1f29fb214c3a840510

voor meer info -O-

Zo te zien heb je al aardig wat "hits" te pakken, nu maar hopen op een koper. Model 2005 bevalt mij erg goed :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan