Alstu .
En weet je al wat het wordt?
Met jouw leeftijd, zal wel ...... worden
.....
Zoiets
BeemâhBoy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Alstu .
En weet je al wat het wordt?
Met jouw leeftijd, zal wel ...... worden
nou ik kan je vertelle dat die r6 er mooi uitziet..maar hij zit voor geen meter
als je eenmaal het comfort van de fazer gewend bent dan is een R6 niets meer.
als ik comfort zou moete inleveren dan moet dat wel gecompenseerd worde met power en looks (en nee R6 compenseert dat niet)
Tss... zo'n brommer .
Gelukkig maar! En bij het voortandwiel blijft de meeste rotzooi zitten, dus die is meestal als eerste aan de beurt.lol
net dus naar de dealer geweest, het was gelukkig toch de ketting (voortandwiel!!) die zo'n lawaai maakte.
lol
net dus naar de dealer geweest, het was gelukkig toch de ketting (voortandwiel!!) die zo'n lawaai maakte.
lol
net dus naar de dealer geweest, het was gelukkig toch de ketting (voortandwiel!!) die zo'n lawaai maakte.
Vandaag de film "the code" gekeken, franse film maar er wordt in de openingscene wel op een zilvere fazer gereden!!
Volgens mij de enige film met een fazer er in
deze R1 verleden week ingeruild voor fazer 1000, het rijdt geweldig maar comfort 0,0
inderdaad forse druk op polsen, vooral bij stadsverkeer.
fazer rijdt geweldig (pas 260km gereden, maar toch al veel fun), super comfort (zeker na een R1)en ik ben ervan overtuigd dat als je goed gewend bent op een fazer dat je een R1 op bochtige stukken achter je laat.
(Afbeelding)
Ik weet niet of je een R1 achter je laat, maar bijhoudendeze R1 verleden week ingeruild voor fazer 1000, het rijdt geweldig maar comfort 0,0
inderdaad forse druk op polsen, vooral bij stadsverkeer.
fazer rijdt geweldig (pas 260km gereden, maar toch al veel fun), super comfort (zeker na een R1)en ik ben ervan overtuigd dat als je goed gewend bent op een fazer dat je een R1 op bochtige stukken achter je laat.
(Afbeelding)
Even voorstellen: Forum lid van het Kawa Z1000 forum en Z1000 rijder. Althans nu nog, want ik heb vanmorgen op de FZ1 proefgereden, en dit is haar geworden. We trouwen (vermoedelijk) begin juni.
(Afbeelding)
Voor zover ik van de dealer begrepen heb heeft Yamaha Nederland niet goed ingespeeld op de toegenomen vraag naar naked bikes (terwijl alle motorbladen dat als trend aangeven....). Er zijn er dus veel te weinig aangevraagd voor Nederland. Ik geloof wel dat juni alleen voor de gele versie gold. Goedhart heeft er maar 2 toegewezen gekregen (nu minus 1 dus) De andere (zwart en zilver) zijn makkelijker te krijgen.@hollandkawa: worden de eerste modellen pas un juni afgeleverd of is er een andere reden voor?
Goedhart te Bodegraven heeft er een vanaf vrijdag in de demo gedaan. Toen ik er vanochtend op reed, stond er 80 km op de teller. En om te voelen wel even naar het rode gebied doorgehaald.Nice hollandkawa naked versie van fz1, ziet er goed uit.
Moet toch maar eens snel dealer met demo versie vinden :D
Vrij simpele reden. Er is niets mis met een Z1000. Er is al alleen nog geen zicht op een nieuwere versie. En ik wilde na 3 jaar wel iets nieuws. Daarnaast heeft de FZ1 (zo te voelen) een berg meer middengebied. De kawa gaat er boven de 8000 toeren als een kanon vandoor, maar het middengeboed tot 8000 toeren gebruik je vaker.Gefeliciteerd. Vanwaar eigenlijk de overstap?