FAZER rijders.... vertel het hier deel 2

Wat rijd je liever?

  • Honda

    Stemmen: 0 0,0%
  • Yamaha Fazer

    Stemmen: 8 47,1%
  • Harley

    Stemmen: 0 0,0%
  • Suzuki

    Stemmen: 0 0,0%
  • BMW

    Stemmen: 8 47,1%
  • :+

    Stemmen: 1 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hollandkawa gefeliciteerd met je excellente keus.... ;) ... De zwarte uitvoering is sinds de introductie ook al uitverkocht.. ik heb de laatste. Er is alleen nog beperkt zilver leverbaar. De rest vanaf juni. Over een paar weken komt er weer een batch maar volgens de importeur allemaal verkocht..

Twobrothers ook gefeliciteerd... Heb vanmiddag even bij de rode Fazer staan kijken...
 
Vandaag even de flyscreen gemonteerd...

full
 
Ok ... maar dat wordt pas maandag. Hij staat nog bij mijn dealer want er ligt hier nog zo ontzettend veel zout op straat... Maar denk dat ik hem vanaf maandag wel thuis heb... eind van de week wordt het weer wat beter... :]
 
Vrij simpele reden. Er is niets mis met een Z1000. Er is al alleen nog geen zicht op een nieuwere versie. En ik wilde na 3 jaar wel iets nieuws. Daarnaast heeft de FZ1 (zo te voelen) een berg meer middengebied. De kawa gaat er boven de 8000 toeren als een kanon vandoor, maar het middengeboed tot 8000 toeren gebruik je vaker.
Om je een idee te geven:
(Afbeelding)

Ook een mooie bike! Ik begrijp de overstap. Veel plezier er mee als ie d'r is.
 
Morgen de eerste gezamelijke rit van het jaar samen met mijn broertje en een vriend doen :) , heb er echt zin in. Dan kan hij dinsdag voor zijn 10.000 beurtje, vanaf het begin 12-08-2004 tot nu geen slecht punt kunnen noemen over mijn Fazertje. Nu hopen dat we dit jaar weer 10k kunnen gaan maken
 
Wat houdt zo'n 10.000 beurtje eigenlijk in?
Als het de eerste 10k is, is een carbsynchronisatie wel aan te bevelen.
Daarnaast het gebruikelijke werk:
olie + filter, bougies, smeren van kabels en draaipunten.
controle op Remmen alle vloeistoffen, bevestigingen etc etc.
Kijk maar eens in je instructieboekje wat er gemiddeld bij een 10k beurt gedaan wordt.
Stel je prijs op garantie, ga naar de dealer of als je het zelf kunt, koop de onderdelen en ga zelf aan de slag.

Fazer FZS600 vind ik zelf heel makkelijk te doen qua beurten.
 
Als het de eerste 10k is, is een carbsynchronisatie wel aan te bevelen.
Daarnaast het gebruikelijke werk:
olie + filter, bougies, smeren van kabels en draaipunten.
controle op Remmen alle vloeistoffen, bevestigingen etc etc.
Kijk maar eens in je instructieboekje wat er gemiddeld bij een 10k beurt gedaan wordt.
Stel je prijs op garantie, ga naar de dealer of als je het zelf kunt, koop de onderdelen en ga zelf aan de slag.

Fazer FZS600 vind ik zelf heel makkelijk te doen qua beurten.

Aha, thanks! Het meeste is wel zelf te doen, behalve dan dat carbsync verhaal, wat mij betreft.
 
Aangezien ik dus wel prijs stel op garantie :) gaat deze beurt nog via de dealer, zou zo'n 130 euro kosten. Ben alleen bang dat ik ook aan een nieuwe accu moet. Vorige week was hij zo goed als leeg toen ik weg wilde, opgeladen en alles prima dacht ik. Maar mooi dat hij vanmiddag weer bijna plat was. Mijn optimate zegt dat alles goed zou zijn maar toch..... Als het morgen mooi weer is (droog) dan ga ik hem maar eens wassen en de alu deeltjes poetsen, hij ziet er wat stoffig en bespikkelt uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan