Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@skip 69: doe eens een fototje van de zijkant.
Vrij simpele reden. Er is niets mis met een Z1000. Er is al alleen nog geen zicht op een nieuwere versie. En ik wilde na 3 jaar wel iets nieuws. Daarnaast heeft de FZ1 (zo te voelen) een berg meer middengebied. De kawa gaat er boven de 8000 toeren als een kanon vandoor, maar het middengeboed tot 8000 toeren gebruik je vaker.
Om je een idee te geven:
(Afbeelding)
Als het de eerste 10k is, is een carbsynchronisatie wel aan te bevelen.Wat houdt zo'n 10.000 beurtje eigenlijk in?
Een (nu nog) mede Z-rijder heeft de foto onder handen genomen. Spiegels eraf, taartschep eraf. Dan ziet het er zo uit (knap strak dus):
(Afbeelding)
Heb van de week mijn nieuwe motor beseld bij goedhart.
Deze is het geworden,
http/www.yamaha-motor.nl/Images/2006_FZ1-S_Color_Ocean-Depth_tcm42-90320.jpg
Kan hem 5 april ophalen
Groeten Twobrothers
Als het de eerste 10k is, is een carbsynchronisatie wel aan te bevelen.
Daarnaast het gebruikelijke werk:
olie + filter, bougies, smeren van kabels en draaipunten.
controle op Remmen alle vloeistoffen, bevestigingen etc etc.
Kijk maar eens in je instructieboekje wat er gemiddeld bij een 10k beurt gedaan wordt.
Stel je prijs op garantie, ga naar de dealer of als je het zelf kunt, koop de onderdelen en ga zelf aan de slag.
Fazer FZS600 vind ik zelf heel makkelijk te doen qua beurten.
Aha, thanks! Het meeste is wel zelf te doen, behalve dan dat carbsync verhaal, wat mij betreft.