FAZER rijders.... vertel het hier deel 2

Wat rijd je liever?

  • Honda

    Stemmen: 0 0,0%
  • Yamaha Fazer

    Stemmen: 8 47,1%
  • Harley

    Stemmen: 0 0,0%
  • Suzuki

    Stemmen: 0 0,0%
  • BMW

    Stemmen: 8 47,1%
  • :+

    Stemmen: 1 5,9%

  • Totaal aantal stemmers
    17
Status
Niet open voor verdere reacties.
De steun is een RAM-mount gecombineerd met een Garmin motorsteun. De accu van de Quest is een voordeel. zo kun je op een terrasje bijv. de Quest gebruiken. Dat kan ik nu alleen met de 2720 op 220v of op de motor. De Quest is mij ook goed bevallen en heeft goed werk geleverd tijdens mijn trip door Scandinavië.

Morgen komen mijn spiegels binnen... zal gelijk een plaatje schieten na montage..
Heb je nog een piccie gemaakt? :9~
 
Heb je nog een piccie gemaakt? :9~

:N ... Ze zijn nog niet binnen.. zouden gisteren binnenkomen zeiden ze ... Het komt allemaal in fases .. Vorige week het flyscreen, vanmiddag het afdekkapje voor de duozit en nu is dus het wachten nog op de valblokken en de spiegels
 
Vandaag mijn FZ6 laten afstellen op de dyno.
Nu met K&N filter, Bos einddemper en een PCIII USB 102,6 SAE achterwiel pk's

full
 
Het is gebeurt..................

Ik heb mijn fazer verkocht.... ;(

Maar het voordeel is wel dat ik voor een nieuwe kan kijken. Dus als jullie in de buurt van Den Bosch een zwarte fazer zien rijden met MF sticker dan is het de mijne!!

Helaas kan ik hierdoor niet mee op de 9de april '(
 
De steun is een RAM-mount gecombineerd met een Garmin motorsteun. De accu van de Quest is een voordeel. zo kun je op een terrasje bijv. de Quest gebruiken. Dat kan ik nu alleen met de 2720 op 220v of op de motor. De Quest is mij ook goed bevallen en heeft goed werk geleverd tijdens mijn trip door Scandinavië.

Morgen komen mijn spiegels binnen... zal gelijk een plaatje schieten na montage..
Ja nu herinner ik je weer:
Post van Skip69 in topic 'Garmin Quest'
Je boodt de Quest nog 2e hands aan, maar je hebt hem gelukkig goed kunnen inruilen.

Vervelend dat die zoekfunctie op MF nog steeds niet werkt... :(
Je raakt nogal eens een topic kwijt zo:
Garmin Quest
 
Het is gebeurt..................

Ik heb mijn fazer verkocht.... ;(

Maar het voordeel is wel dat ik voor een nieuwe kan kijken. Dus als jullie in de buurt van Den Bosch een zwarte fazer zien rijden met MF sticker dan is het de mijne!!

Helaas kan ik hierdoor niet mee op de 9de april '(

dus gecondofeliciteerd
:+
 
damn..over de 100 achterwiel pk's *O* netjes hoor :Y

en puil gecondoleerd :+

en nu voor de 9e snel een nieuwer model fazer score.. welke wilde je nou eigenlijk FZS600 of FZ6 ??
 
ik dacht een fzs1000 :)

das aardig wat geld bijlegge dan... vooral voor een student.

ik wilde ook eerst een 1000 maar die krengen zijn gewoon veel te duur -O-


edit: silver heeft vandaag EINDELIJK zijn crash helm vervangen _O- ik heb me airoh mathisse onder me bed gegooid..voor de just in case gevallen en heb nu een nieuwe airoh SV55 helm matzwart
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan