FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 5

Welke bandjes heb jij onder je fazer zitten

  • Michelin Pilot Road (2)

    Stemmen: 9 13,8%
  • Michelin Pilot Power (2ct)

    Stemmen: 13 20,0%
  • Bridgestone Bt020/Bt021

    Stemmen: 28 43,1%
  • Bridgestone Bt014

    Stemmen: 5 7,7%
  • Metzeler Roadtec Z6

    Stemmen: 5 7,7%
  • metzeler sportec M1/M3

    Stemmen: 0 0,0%
  • Continentals

    Stemmen: 1 1,5%
  • Dunlops

    Stemmen: 4 6,2%

  • Totaal aantal stemmers
    65
Status
Niet open voor verdere reacties.
Service bestaat!!!

Verlies ik vorige week een klepje van de kinventilatie van mijn helm, ik dacht poep. Ik hier en daar een e-mail gestuurd waaronder de fabrikant van mijn helm, Nolan.

Van alle zaken in Nederland kreeg ik verschillende reacties varrierend van niet te krijgen tot te bestellen maar lange levertijd met kosten eraan.

Krijg ik een e-mail van de importeur van Nolan in Nederland. Mij wordt het type helm gevraagd evenals mijn adres. En je raad het al vandaag 3 dagen later ligt er een enveloppe in de bus met niet 1 maar 2 klepjes in de bus. Gewoon gratis en voor niets. Beide klepjes op gestuurd met een keurig kaartje. :}

Is dat service of niet *D
 
Service bestaat!!!

Verlies ik vorige week een klepje van de kinventilatie van mijn helm, ik dacht poep. Ik hier en daar een e-mail gestuurd waaronder de fabrikant van mijn helm, Nolan.

Van alle zaken in Nederland kreeg ik verschillende reacties varrierend van niet te krijgen tot te bestellen maar lange levertijd met kosten eraan.

Krijg ik een e-mail van de importeur van Nolan in Nederland. Mij wordt het type helm gevraagd evenals mijn adres. En je raad het al vandaag 3 dagen later ligt er een enveloppe in de bus met niet 1 maar 2 klepjes in de bus. Gewoon gratis en voor niets. Beide klepjes op gestuurd met een keurig kaartje. :}

Is dat service of niet *D

Zeker goeie service! Ik heb zelf ook een Nolan, dus dan weet ik wat ik moet doen mocht ik ooit iets kwijtraken of er iets mee hebben. Erg netjes
 
Laatst bewerkt:
Kwam net deze tegen tussen de userfoto's op nu.nl

1055606

Foto: Johan Huisman | Motorrijder verongelukt in Schijndel

Is toch niemand van hier hoop ik?
 
en als het niet iemand van hier is maakt het niet uit? beetje kort zichtig ..

maar verder: die helicopter kan niet veel goeds betekenen
 
wilde er niemand mee ofzo? in me uppie zoveel rijden lijkt me nogal verrot zeg...

wat nou als je in the middle of fokking nowhere was en je kreeg pech :?

Ik heb niet gezocht. Ik wilde de trip alleen maken. In mijn uppie rijden was zalig. Lekker je eigen gang gaan. Ultra relaxed. En wat pech betreft: dat is een risico, maar daar kom je dan ook wel weer uit. Als je teveel druk gaat maken over wat mis kan gaan, dan kom je nooit ergens.

Edit:

Ik kijk nu net op nu.nl, naar de lezersfoto's, zie ik een foto van iets waar ik langs ben gereden op de terugweg:

1055622
 
Laatst bewerkt:
Ik heb niet gezocht. Ik wilde de trip alleen maken. In mijn uppie rijden was zalig. Lekker je eigen gang gaan. Ultra relaxed. En wat pech betreft: dat is een risico, maar daar kom je dan ook wel weer uit. Als je teveel druk gaat maken over wat mis kan gaan, dan kom je nooit ergens.
Mooi gesproken :Y .
 
Laatst bewerkt:
en als het niet iemand van hier is maakt het niet uit? beetje kort zichtig ..

maar verder: die helicopter kan niet veel goeds betekenen

Oh, ik vind het altijd heel naar als ik weer een bericht zie van een omgekomen motorrijder. Ik zou het alleen nog vervelender vinden als het iemand is die ik van hier ken. En ik postte het hier omdat er volgens mij een FZ1 op zijn kant ligt.
 
Ik heb niet gezocht. Ik wilde de trip alleen maken. In mijn uppie rijden was zalig. Lekker je eigen gang gaan. Ultra relaxed. En wat pech betreft: dat is een risico, maar daar kom je dan ook wel weer uit. Als je teveel druk gaat maken over wat mis kan gaan, dan kom je nooit ergens.

[afbeelding]

Precies!
En idd ook ik rij ook graag vaak alleen. Met geen mens wat te maken en lekker je eigen gang gaan.

Moet zeggen dat ik af en toe ook graag helemaal alleen thuis ben. (Niets ten nadele van mevr. Dropje, is echt een schat :} )
 
Vraagje..
Ik had net een aanval van poetslust en ben onder de Fazer door gekropen.
Ik kwam iets tegen waar ik even advies voor nodig heb.

Het linkerstepje kan je iets draaien om de as terwijl de rechter gewoon vastzit.
Ik denk dat dit normaal is omdat ook aan die steun de versnellingspook vast zit.
En die pook moet kunnen scharnieren dus lijkt het vanzelfsprekend..
Is er iemand genegen om even aan zijn/haar Fazer te voelen of het bij hem/haar ook het geval is?

Het is maar een klein stukje wat je kan draaien volgens mij tegen de klok in.

Ik hoor het graag
 
Vraagje..
Ik had net een aanval van poetslust en ben onder de Fazer door gekropen.
Ik kwam iets tegen waar ik even advies voor nodig heb.

Het linkerstepje kan je iets draaien om de as terwijl de rechter gewoon vastzit.
Ik denk dat dit normaal is omdat ook aan die steun de versnellingspook vast zit.
En die pook moet kunnen scharnieren dus lijkt het vanzelfsprekend..
Is er iemand genegen om even aan zijn/haar Fazer te voelen of het bij hem/haar ook het geval is?

Het is maar een klein stukje wat je kan draaien volgens mij tegen de klok in.

Ik hoor het graag
zit beide vast bij mij :?
 
@ Texan en Dropje73: tnx!

@ Fatopi
Je steppie zou gewoon vast moeten zitten. Dat schakelmechaniek draait om een 'stukje' van je steppie, maar de steppie zelf moet muurvast zitten.
 
@Keen en Appeltje

Ben zelf op onderzoek gegaan. Hele mechaniek erafgehaald. Aan de achterkant zit een imbusbout en die was een klein beetje losgelopen.
Zaakje vastgezet, gemonteerd en klaar is Willem.
Schakelt gelijk een stuk beter. Bedankt voor het voelen :)
 
Laatst bewerkt:
@Keen en Appeltje

Ben zelf op onderzoek gegaan. Hele mechaniek erafgehaald. Aan de achterkant zit een imbusbout en die was een klein beetje losgelopen.
Zaakje vastgezet, gemonteerd en klaar is Willem.
Schakelt gelijk een stuk beter. Bedankt voor het voelen :)

Bij dit soort bouten is het verstandig om enige loctite te gebruiken.

Smeer gelijk die andere "kogelgewrichtjes" ook, dan schakelt het nog beter :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan