Pikey
MF'er
Service bestaat!!!
Verlies ik vorige week een klepje van de kinventilatie van mijn helm, ik dacht poep. Ik hier en daar een e-mail gestuurd waaronder de fabrikant van mijn helm, Nolan.
Van alle zaken in Nederland kreeg ik verschillende reacties varrierend van niet te krijgen tot te bestellen maar lange levertijd met kosten eraan.
Krijg ik een e-mail van de importeur van Nolan in Nederland. Mij wordt het type helm gevraagd evenals mijn adres. En je raad het al vandaag 3 dagen later ligt er een enveloppe in de bus met niet 1 maar 2 klepjes in de bus. Gewoon gratis en voor niets. Beide klepjes op gestuurd met een keurig kaartje.
Is dat service of niet
Verlies ik vorige week een klepje van de kinventilatie van mijn helm, ik dacht poep. Ik hier en daar een e-mail gestuurd waaronder de fabrikant van mijn helm, Nolan.
Van alle zaken in Nederland kreeg ik verschillende reacties varrierend van niet te krijgen tot te bestellen maar lange levertijd met kosten eraan.
Krijg ik een e-mail van de importeur van Nolan in Nederland. Mij wordt het type helm gevraagd evenals mijn adres. En je raad het al vandaag 3 dagen later ligt er een enveloppe in de bus met niet 1 maar 2 klepjes in de bus. Gewoon gratis en voor niets. Beide klepjes op gestuurd met een keurig kaartje.
Is dat service of niet