FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 5

Welke bandjes heb jij onder je fazer zitten

  • Michelin Pilot Road (2)

    Stemmen: 9 13,8%
  • Michelin Pilot Power (2ct)

    Stemmen: 13 20,0%
  • Bridgestone Bt020/Bt021

    Stemmen: 28 43,1%
  • Bridgestone Bt014

    Stemmen: 5 7,7%
  • Metzeler Roadtec Z6

    Stemmen: 5 7,7%
  • metzeler sportec M1/M3

    Stemmen: 0 0,0%
  • Continentals

    Stemmen: 1 1,5%
  • Dunlops

    Stemmen: 4 6,2%

  • Totaal aantal stemmers
    65
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Silver (of anderen): wie is die jongen links (met wie je staat te praten?). Ik heb hem en zijn vader ontmoet in Moordrecht toen ik mijn Zumo kocht (en hij de zijne). Had niet door dat'ie ook op MF zat (wel bij fazer.nl). MF Megameeting 2007
Hoi :W :)

We hadden in Moordrecht helaas niet zoveel tijd om verder te praten, omdat ik toen net aan de beurt was, maar ik zit dus juist niet bij Fazer.nl. We hadden het over een technische dag, waar jij toen die van fazer.nl bedoelde, en ik de 'sleutelmeeting' bij Christiaan (nobodie). :)
 
Next had in Moordrecht nog " gespot" naar je geroepen maar die snapte je niet helemaal zei die :+
Volgens mij had ik dat juist niet geroepen, omdat ik toen nog niet doorhad dat Grandia ook op het forum zat. En hij had nog geen MF sticker op zijn motor :N Ik weet het ook allemaal niet meer, is alweer een tijdje geleden :P
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij had ik dat juist niet geroepen, omdat ik toen nog niet doorhad dat Grandia ook op het forum zat. En hij had nog geen MF sticker op zijn motor :N Ik weet het ook allemaal niet meer, is alweer een tijdje geleden :P
Sticker zat er wel op, maar wsl zag je die pas toen je wegging, aangezien je voor mij aan de beurt was.

Anyway, tot spots!
 


Was jij ook op de MM? Volgens mij zag ik je lopen op een film van een oft ander.

Edit; sorry, vorige bladzij weer eens niet gelezen. :(
Maar je komt dus in ieder geval voorbij gelopen :Y
 
Laatst bewerkt:
Dit heeft te maken met de tankontluchting.
De eerste fazers hadden slangetjes onder de tank vandaan.
Als deze klem komen te zitten (na omhoog doen tank en weer terug) zuigt de tank vacuum en dan knikt de tank aan de onderkant in.
Hierdoor ontstaat dus roestvorming en uiteindelijk lekkage.

Hoe dit het beste te repareren is weet ik niet.

Da's goede info! dan weet ik in elk geval hoe het ontstaan is..... weet je ook welk slangetje het is.... ( er lopen twee onderuit de tank ).

Ik heb de tank gestript.... en laat hem nu lassen... Bovenzijde (rond de tankdop) was overigens ook aardig aan het roesten.... :N

Als hij is gefixed moet ik hem spuiten... iemand een idee wat de kleurcode is van zo'n gouden fazer..

alle tips zijn welkom !

Thxs
 
Da's goede info! dan weet ik in elk geval hoe het ontstaan is..... weet je ook welk slangetje het is.... ( er lopen twee onderuit de tank ).

Ik heb de tank gestript.... en laat hem nu lassen... Bovenzijde (rond de tankdop) was overigens ook aardig aan het roesten.... :N

Als hij is gefixed moet ik hem spuiten... iemand een idee wat de kleurcode is van zo'n gouden fazer..

alle tips zijn welkom !

Thxs

Kijk even onder het zadel voor je kleurcode daar zit een kleurcode stiker op het frame geplakt. Deze kleurcodes zijn b.v. bij Japarts te koop als spuitlak of spuitbussen, maar dat is helaas niet echt goedkoop.

ik weet niet welk slangetje, maar houd ze allebei maar vrij.
De benzinepomp trekt de boel dus gewoon vacuum.

Rond de tankdop is ook een probleem, zie dit topic enkele weken terug of mijn website hierover.
 
nou ik zal me hier dus ook maar even voorstellen , mijn naam is rob en de vorige motor was een kawasaki kle 500 vandaar de nicknaam kle-edje . Nu heb ik april de s2 2007 aangeschaft bij hans v wijk in zoetermeer en is nu bijna lekker ingereden ( 1800 km )
voorzien van abs en sport pakket . voor mij is de fazer een heerlijke motor.de motor die ik zocht moest een beetje aa de volgende eisen voldoen : compact gebouwd daar hij bij mij in de gang staat , dus de uitlaten weggebouwd onder het zadel waren ideaal dus zaten in de doorloop vd gang niet in de weg , hij moet geschikt zijn voor een ventje van twee meter met hele lange benen, voor gemiddeld woon werk verkeer in de stad maar ook op de lange afstanden mee moet kunnen , wat de KLE een beetje miste, gunstig geprijst en at least good looking yeahh dan is de keus niet meer zo moeilijk...
[afbeelding]


mooie brommer kleedje....congratz ermee
 
ooe tijd voor poser pics!

KD_1%20(Medium).jpg


W_1%20(Medium).jpg
 
Snap dat niet ik had extra balast achter en kan toch mijn voorwiel gewoon op de grond houden. Zal wel iets met controle over de motor te maken hebben :+ .
MM%20Aankomst%201.jpg
 
Precies, en op die eerste foto valt ie al bijna om.
Hij kan nog net met z'n knie de motor overeind houden :N

:+ :P

Het kan ook zijn dat ie op de tweede foto probeert dat dopje uit zijn blok te krijgen wat erin gevallen was.. :Y



:+
 
Het kan ook zijn dat ie op de tweede foto probeert dat dopje uit zijn blok te krijgen wat erin gevallen was.. :Y



:+
Heeft u hier een verklaring voor ?

Hij stond in de verkeerde versnelling toen ik wegreed en toen schoot ineens het voorwiel omhoog meneer agent, mijn koppeling werkt niet meer zo goed :+

Oh! dan is het ok jongen, krijg jij van mij een artikel 5 mee, dan kun je bij het CBR even vragen of ze nog wat lessen en een nieuw examen kunnen inplannen _O-



.....

Nee hoor Silvershadow, mooie stunt, alleen zal je die knee down niet gisteren na het eerste buitje uitgevoerd hebben, want het was knap glibberen gisteren :(
 
:W

Heb me net een 2004 FZ6n gekocht. Ouwe motor gecrashed en dit er voor terug.

Tot nu toe nog niet veel kilometers zelf opgezet maar komt wel. Vriendin is er alvast verliefd op. De speed triple had niet echt veel passagiersruimte.

Maargoed, kwil even weten op welke manier de mensen met gelijkaardige motoren hun nummerplaat ophangen. Die klomp plastic achteraan is een doorn in mn oog. Heb nog geen aftermarket spul gevonden ervoor.

En bandjes. Kheb nu nog de standaard dunlop sportmax eronder. Voelen niet echt super. Zit het allemaal tussen mn oren of zijn ze echt niks waard vergeleken met michelin PP's?
 
Snap dat niet ik had extra balast achter en kan toch mijn voorwiel gewoon op de grond houden. Zal wel iets met controle over de motor te maken hebben :+ .
[afbeelding]


ik had ook een duo hoor :9

full



ennuh stunts zijn allemaal gedaan op een prive terrein dus niet echt openbare weg :)




dunlops zit trouwens niet tussen je oren.. het zijn echte klote banden als t beetje regent enzo.. MPP's zijn gewoon super bandjes :)
 
Is er toevallig iemand die zo het max. koppel van een FZS600 uit 2001 uit zijn hoofd op kan zeggen?


MPP's roeleren bigtime :}
 
:W

Heb me net een 2004 FZ6n gekocht. Ouwe motor gecrashed en dit er voor terug.

Tot nu toe nog niet veel kilometers zelf opgezet maar komt wel. Vriendin is er alvast verliefd op. De speed triple had niet echt veel passagiersruimte.

Maargoed, kwil even weten op welke manier de mensen met gelijkaardige motoren hun nummerplaat ophangen. Die klomp plastic achteraan is een doorn in mn oog. Heb nog geen aftermarket spul gevonden ervoor.

En bandjes. Kheb nu nog de standaard dunlop sportmax eronder. Voelen niet echt super. Zit het allemaal tussen mn oren of zijn ze echt niks waard vergeleken met michelin PP's?

gefeli met je aankoop

full

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan