FC-Moto.de (spijt dat ik er gekocht heb)

Arthur B

MF'er
26 jul 2014
103
29
Dacht dat het een goede "tent" is/was.

Vorige week bestelling gedaan van artikel dat op voorraad is (aangegeven op de site, en er ook nog apart voor gebeld).

Deze week al twee keer telefonisch contact gehad dat de order er aan komt.

Net bij hun ingelogd en de status staat nog steeds op: In behandeling
Is dus helemaal niks onderweg, grrrrr

Ik wordt gewoon aan het "lijntje" gehouden en denk dat ze gewoon helemaal geen voorraad hebben.

Iemand anders ervaring met dit bedrijf ?

Groet Arthur
 
Dacht dat het een goede "tent" is/was.

Vorige week bestelling gedaan van artikel dat op voorraad is (aangegeven op de site, en er ook nog apart voor gebeld).

Deze week al twee keer telefonisch contact gehad dat de order er aan komt.

Net bij hun ingelogd en de status staat nog steeds op: In behandeling
Is dus helemaal niks onderweg, grrrrr

Ik wordt gewoon aan het "lijntje" gehouden en denk dat ze gewoon helemaal geen voorraad hebben.

Iemand anders ervaring met dit bedrijf ?

Groet Arthur

Ik heb vorige week een nieuwe broek gekocht online, gister binnen gekomen. Dus zelf geen problemen via online.
Ben al vaker in de zaak geweest ook daar geen problemen ondervonden.

Maar jou verhaal heb ik wel al eens eerder gehoord van een vriend, zelfde verhaal. Helm besteld stond op voorraad, in behandeling maar nooit een helm ontvangen. Hij heeft hem alleen niet betaald online, hij had aangegeven in de zaak te willen betalen. Dus hij is niet achter zijn geld aan hoeven gaan.
 
Ik heb er ook een paar keer onderdelen besteld. Nooit geen problemen gehad. Idd wel vervelend als je wel betaald hebt een geen gehoor krijgt.
 
Ik had ook goede ervaringen met fcmoto. Maar heb bijna een maand geleden een bestelling teruggestuurd, waar ik nu nog m'n geld niet van terug heb.

En heb vorige week een bestelling geplaatst, waarvan alles op voorraad zou zijn. En die is nog steeds in behandeling.
 
Nou bij xl moto het zelfde gezeik hoor


Je bestelling betaald en dan blijkt het een Pools bedrijf te zijn en je minimaal 3 weken moet wachten voor je spullen er zijn .


En niks op voorraat hebben is het nieuwe ondernemen scheelt geld


Nu nog maar afwachten of ze dat gaan halen geloof er niks van
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ooit ook al wel eens langer achter een helm moeten wachten. Is wel aangekomen met enige vertraging. Top helm goeie prijs, al bij al buiten de vertraging kan ik niet klagen :9
 
Wacht al vanaf 6 april op mijn besteld helm, al 5x klantenservice gemaild. Het is nu op voorraad, gaan het verwerken maar tot op heden geen spullen.
Gevraagd om op zijn minst een richtdatum te krijgen, niet mogelijk. Terwijl de producten op voorraad zijn.
Heb in 2017 2x eerder besteld, geen problemen. Maar dit gaat mij niet dusdanig de keel uithangen dat ik bijna mijn order ga annuleren, en 50 Euro meer ga betalen om mijn helm te verkrijgen.

Maar het scheelt wel veel geld...
 
Ze zetten de status op op voorraad zodat je een bestelling doet. Tis een bijzonder manier van klantbinding. Of het verboden is geen idee. Er valt lastig iets mee te doen denk ik.. voorraadverschil kan een goeie reden zijn..
Maar bijdehand is het wel.
 
Nog maar eens gebeld in mijn beste Duits, maar het zou momenteel door een minimale bezetting van het magazijn/Covid langer duren. Producten zijn op voorraad zeggen ze, maar er is geen duidelijkheid wanneer het zal worden verzonden.
Wachten nog een weekje af, en anders annuleer ik de order (werd mij ook verteld).
 
Die hebben dat echt niet op voorraad. Fc moto is maar een klein winkeltje. Schuiven alleen maar dozen door. Zijn legio klachten over dit bedrijf. Ondanks de soms scherpe aanbiedingen. Ik koop er niks. !
 
Internet bedrijven adverteren dat ze alles altijd op voorraad hebben....en dan krijg je een mailtje...backorder... _O-

Overigens welkom in de huidige wereld van fysieke winkels en webpagina’s vol met de wereld voorraad...
 
Ik wordt wel degelijk door hun genaaid want voordat ik mijn order plaatste hadden ze er drie op voorraad en vandaag nu een week later nog steeds drie op voorraad.

Volgens het Europees recht mag je zonder reden van opgave de gedane online aankoop kosteloos annuleren binnen 14 dagen.

Als ik dus morgen van hun geen tracking nummer ontvang dan annuleer ik de order.

Ballen tent
 
Had mijn product trouwens graag gewoon in een winkel willen kopen, maar niemand heeft het op voorraad of wilde het voor mij bestellen c.q. leverenen.
Betreft Ixon Airbag.
Dus bij het zien van voorraad bij deze Duitsers dacht ik: Toppie
 
Ik wordt wel degelijk door hun genaaid want voordat ik mijn order plaatste hadden ze er drie op voorraad en vandaag nu een week later nog steeds drie op voorraad.

Volgens het Europees recht mag je zonder reden van opgave de gedane online aankoop kosteloos annuleren binnen 14 dagen.

Als ik dus morgen van hun geen tracking nummer ontvang dan annuleer ik de order.

Ballen tent
en dan ? Ga je hem ergens anders bestellen ? Je gaf zelf aan dat niemand je wil helpen..
 
@ZXRH88 Dat zie ik dan wel weer.
Maar mij misleiden door te roepen dat je voorraad hebt maar puntje bij paaltje niks versturen.

Ik heb ze zelfs nog netjes gebeld (2x) en mail, afgelopen maandag nog zij de dame van FC-Moto: ik denk dat hij vandaag nog meegaat anders morgen ???????

Nou mijn status bij hun online is nog steeds hetzelfde als vorige week: BETALING ONTVANGEN
 
FC moto heb ik wel vertrouwen in, maar er zijn tegenwoordig heel veel webshops die Nederlands lijken en uiteindelijk ergens in Europa zitten en dan dropshippen vanuit een leverancier. Voor onderdelen meestal helemaal kut. Lange levertijd of geen levering. Internet is best kut geworden.
 
zelfde ,hier met motorpak .op voorraad zeiden ze , zelfs naar winkel gegaan want ik wou passen,
bestel mr via site kost niks als je in winkel afhaalt je krijgt bericht.
prima dacht ik doen we het zo...........het was februari en tot op heden........ :z

dus ik zeg :W
 
Tja, met al die spotgoedkope winkels kun je zulke dingen tegenkomen.... voorraad kost nou eenmaal geld.

Het komt uit de lengte of breedte...:?

Maar wie koopt een nieuwe pak...8-).....de mijne koste 35 euro: een perfecte Texport als opvolger vd Dainese. En bovendien tijdsperiode correct.
 
@ZXRH88 Dat zie ik dan wel weer.
Maar mij misleiden door te roepen dat je voorraad hebt maar puntje bij paaltje niks versturen.

Ik heb ze zelfs nog netjes gebeld (2x) en mail, afgelopen maandag nog zij de dame van FC-Moto: ik denk dat hij vandaag nog meegaat anders morgen ???????

Nou mijn status bij hun online is nog steeds hetzelfde als vorige week: BETALING ONTVANGEN
Wat nu als die status niet klopt ?
Ik snap heus je frustratie wel maar vind het ook allemaal een beetje overtrokken, andere bedrijven willen niet eens voor je bestellen.. dus volgens mij heb je weinig opties ?
 
Wat nu als die status niet klopt ?
Ik snap heus je frustratie wel maar vind het ook allemaal een beetje overtrokken, andere bedrijven willen niet eens voor je bestellen.. dus volgens mij heb je weinig opties ?
Dus dat maakt het goed dat je de boel in de maling neemt ???
 
Terug
Bovenaan Onderaan