Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mijn NC30
Dat waren die RVFjes toen al redelijk. Wil niet weten wat een knappe nu doetMaak er maar 10 of meer van, voor de mooie.
En ik dat ik de mijne ooit heb verkocht. Andere motoren waren leuk, maar als ik die mis dan kan ik gewoon een ander exemplaar kopen. Heb m'n R1 10 jaar gehad, stond er toppie bij. Die krijg ik simpelweg nooit meer terug. Af en toe kijk ik wel eens of hij niet toevallig op marktplaats staatNiet direct spijt van maar ik vind het wel jammer dat ik geen roodwitte '98er R1 heb gekocht.
Een prolink voor 15.000 is wel héééél duur betaald. Voor een 8-9000€ zijn er al zeer goede te koop. Wat betreft het uiterlijk van het blok moet ik je wel gelijk geven, hier een foto van mijn blok.de verkoop van mijn CBX 1000, had ik nooit moeten doen, een goeie is nu 15.000 waard, buiten dat was het een van mijn best klinkende motoren en ik vind het ook nog eens het mooiste motorblok ooit, lekker dikke 6 in line.
Bekijk bijlage 1841918Bekijk bijlage 1841920
Er staan er nog steeds te koop. Of wil je persé je oude motor?En ik dat ik de mijne ooit heb verkocht. Andere motoren waren leuk, maar als ik die mis dan kan ik gewoon een ander exemplaar kopen. Heb m'n R1 10 jaar gehad, stond er toppie bij. Die krijg ik simpelweg nooit meer terug. Af en toe kijk ik wel eens of hij niet toevallig op marktplaats staat Bekijk bijlage 1841948
Ja klopt. AMF- Harley Davidson. Chroom bladderde spontaan Hoog olie verbruik. Haperende startmotor. Schokbreker lek Lekkage benzine. Zijn wat dingen die ik mij zo herinner. En de prijs. !!! 14.950 gulden. Ter illustratie. Een nieuwe Kawasaki z1 900. Kostte toen 8990 gulden.Dat moet en kan niet anders dan een AMF-Electra zijn geweest.
In de AMF-periode was kwaliteit niet het belangrijkste punt op de lijst.
Electra's zijn eerlijke toerbakken en normaal gesproken draaien ze tonnen, niet voor niks reden er veel politiekorpsen mee.
Maar je zult maar net een maandagmorgen model hebben..
Zo ……… das een hoop spijt. NuGoh, spijt. Ja toch wel, spijt van verkoop van:
- mn 1e Laverda 750SF
- Duc 900 Superlight had ik ook nog graag gehad.
- Kawa KX250 crosser van 1995, door Jan de Groot klaargemaakte ex GP-fiets van Tallon Vohland.
- mn 1e Enduro Kawa KX250 van 1993, superfijne enduro waar ik misschien wel de meeste lol heb gehaf van alle fietsen die ik ooit gehad heb.
En daarnaast ook wel spijt van het volledig kortrijden van mn Ducati 848 Evo van 2013 circuitfiets.
Duc kwam uit de 848 Challenge uit Engeland, ex Mike Edwards. Nog nooit zo'n fijne circuitfiets gereden. Helaas in 2015 volledig afgeschreven na megacrash op Assen.
Zou dan specifiek om m'n oude gaan, daarvan is de versnellingsbak gereviseerd, remmen, vering, dynokit, alle juiste opties er op. Maar als ik kijk welke prijzen ze nu vragen Vraagprijzen van 8000 euro, heb de mijne +- 6 jaar geleden verkocht voor +- 2800€.Er staan er nog steeds te koop. Of wil je persé je oude motor?
8000 is gewoon teveel. Misschien in Engeland dat je dat krijgt maar hier echt niet.Zou dan specifiek om m'n oude gaan, daarvan is de versnellingsbak gereviseerd, remmen, vering, dynokit, alle juiste opties er op. Maar als ik kijk welke prijzen ze nu vragen Vraagprijzen van 8000 euro, heb de mijne +- 6 jaar geleden verkocht voor +- 2800€.
Spijt dat ik in een puur rationele bui tegen mijn vrouw heg gezegd dat die andere motor er echt niet hoeft te komen en we de komende jaren wel onze verduurzamingslening ( isoleren en dat soort zaken) eerst af gaan betalen… tja veel slimmer natuurlijk…maar veel minder leuk..dus ga de Varadero uit 99 maar goed onder handen nemen en proberen er nog wat jaartjes mee te doen.