ff lache om deze spotgoedkope zx12r op 25kw!!

moet weg want mijn broertje moet geopereert worde en we hebben er geen geld voor(maar kunne wel deze dure motor verkopen) we hebben dringend geld nodig (daarom verkopen we hem voor een grijntje)
 
2 dingen, miehoe jij bent de man, haha, en die gast die zo serieus reageerde, inderdaad zeg wat een sjaak zeg...
 
Kvond wel mooi verhaaltje van mij hoor :P . Ik denk kijken of er stupido's zijn die er serieus op ingaan. En jawel hoor :P . Btw mihoe beetje druk op msn :?
 
Haha, ja ik ben een groentje hier. Rijd ook geen motor, een Rs50 (gaat 90, jippie :p) Ik ben een wannabe.
 
Ik ben ook een wannabee. Ik rijd Derbi Senda Sm X-Treme. Kweet nie of je wel eens op sf komt maare was laatst 3 dagen pvdd. Kijk een bij au4 ik sta daar als wannabee in de members list :+
 
derbi!! the red power 8-) :+ :P

volgens mij hebben we in dit onderwerp meer brommer-rijders dan 25 kw-rijders :)
 
Hehe ja ik ben eigenlijk ook nog een wannabee hoor :X .
Maar gelukkig heb ik al wel een motor en zal het niet lang meer duren voordat ik 18 ben }) Nu tuf ik nog rustig rond op mn appie rs50
 
hahaaaa maar ik ben de uber cheater want ik heb wel een 4-takt schakel!! :p
nenenene ne ne nenenene nee poe poe poe. ik heb een volwasse geluidje:p maar t= nog steeds geen motor:x. wel een voordeel is (omdat ik race) dat ik nu al knietje en zelfs voetsteuntjes op de grond krijg :p. alleen jammer dat je in de bachten vaak vermogen te kort komt :( zijn mijn baby wieletjes nie op gemaakt. ben bezig met whielee oefene:p is makkelijker dan gedacht.
 
ik denk dat ik weer een 4 ga halen voor mijn nederlandse tentamen aanstaande donderdag :( wat in godsnaam zijn bachten |( moeten bochten zijn natuurlijk

en alvast voor de onvermijdelijke opmerkingen....nee niet als ik mijn brommer op de kant zet, maar tijdens het insturen en maken van bochten.

:Z
 
Tentamens zuigen. Bij mij begint de zooi vrijdag :( . Enne kneedown op die minibike van jouw, das moeilijk wou je zegguh :P . Probeer maar s op mijn Blauwe Engel :+
 
is idd wel ff oefenen hoor. t= beetje onmogelijk met sm. veel te hoog in combinatie met te weinig vermogen om in de bocht druk te zetten.

met dna was me 1 keer gelukt ....1 nadeel was dat k er toen onder lag na een valpartij :(
 
Ik kan ook een knee-down op mn brommert hoor, en daar hoef ik niet eens een bocht voor te maken. Ik ben gewoon uitgerust met lange benen :+ . En ik had gister een tentamen :r
 
Laatst bewerkt:
Ja ik dus niet, heb et nog nooit gedaan, knietje op wegje. Ik neem sommige bochten met 90 maar nix... En ik ga ook zeker niet expres zo hangen dat ik met me knie op de grond kom. Komt wel met muh motor.
 
hahahaha als je hier in trapt dan ben je toch zo'n grote klootzak. hahahahahahaha

Dat engels, gewoon met babelfish van Altavista vertaald. giller! :)
 
Slotje, vanwege het hoge brommerrijderspostgehalte :?

Post normaal aub met een beetje normaal taalgebruik, anders ga je beter naar een Scootah-forum ofzo B|


Zo, wedden dat ik hier weer mail over ga krijgen :? }) :?


PS: Respect voor brommerrijders en leuk dat ze alvast op M-F komen, maar pas je dan wel aan als je in een bepaalde omgeving wil rondhangen, doe je tenslotte irl ook ;)
 
Laatst bewerkt:
Verklaar... Waarom zou ik niet met mijn bijna motor niet kunnen meepraten, ik heb genoeg kennis en ervaring voor de meeste dingen...
 
Verklaar... Waarom zou ik niet met mijn bijna motor niet kunnen meepraten, ik heb genoeg kennis en ervaring voor de meeste dingen...


omdat het een motor-forum is, en geen brommerforum.nl ;)

praten over jouw bijna motor is meer iets voor brommerforum.nl denk ik zo.
 
Verklaar... Waarom zou ik niet met mijn bijna motor niet kunnen meepraten, ik heb genoeg kennis en ervaring voor de meeste dingen...
Daar kun je prima mee meepraten. Maar dan wel over motoren...

;)

Edit: en gezien je posts in het 'CBR Kopen' topic, valt dat verstand er van hebben nog vies tegen. En met je posts aldaar maak je zéker geen reclame voor jezelf. B|
 
heeyeuh admin, realx hè. idd daarow heb ik et waarschijn fout. Maar brommer rijder of niet, ik kan hier gewoon meepraten hoor, kijk naar de rests van de forums...
 
heeyeuh admin, realx hè. idd daarow heb ik et waarschijn fout. Maar brommer rijder of niet, ik kan hier gewoon meepraten hoor, kijk naar de rests van de forums...
Zo....met deze post laat je idd zien dat je hier helemaal thuishoort.

Voor de duidelijkheid, dit is een motor-forum en we willen dat zo houden. De brommerrrijders die hier posten weten dat en posten brommerpraat op brommerforums en praten hier over motoren. Een beetje letten op de schrijfstijl hoort daar ook bij.
 
heeyeuh admin, realx hè. idd daarow heb ik et waarschijn fout. Maar brommer rijder of niet, ik kan hier gewoon meepraten hoor, kijk naar de rests van de forums...
Ok dan. Back to the motoren... ;)

Zo'n ZX12R op 25kW lijkt me niet echt wat... :? Gezien het gewicht van dat ding moet je dan waarschijnlijk meesteppen. Volgens mij heeft de startmotor van de ZX12R al meer vermogen dan dat... :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan