ff lache om deze spotgoedkope zx12r op 25kw!!

ongelofelijk.....hij staat nog steeds te koop :P

gek dat niemand hem wil kopen :+
 
Zow 25kw is altijd saai maare nu blijkt dus dat hier meer brommerrijders zijn :P . Maarja ik denk dat ik de mijne maar verpats en ff 1,5 jaartje ga sparen. Mischien een crossmotor of minibike o.i.d. voor de fun. Ach wat lul ik eerst die senda s weg :P

Ik maak ook nog geen kneedowns. Bij sm ligt het zwaartepunt een beetje hoog hea. Maare ik schijn wel erg plat te gaan :P mensen worden er bang van en vele durven niet meer achterop (komt waarschijnlijk niet alleen door bochtentechniek }) )
 
Laatst bewerkt:
Zow 25kw is altijd saai maare nu blijkt dus dat hier meer brommerrijders zijn :P . Maarja ik denk dat ik de mijne maar verpats en ff 1,5 jaartje ga sparen. Mischien een crossmotor of minibike o.i.d. voor de fun. Ach wat lul ik eerst die senda s weg :P

Ik maak ook nog geen kneedowns. Bij sm ligt het zwaartepunt een beetje hoog hea. Maare ik schijn wel erg plat te gaan :P mensen worden er bang van en vele durven niet meer achterop (komt waarschijnlijk niet alleen door bochtentechniek }) )
Is dit jou poging om dit topic van een slotje te redden :+
 
Kneedown lukt me nog niet hoor met me kawa ER5. Maar met die ragscooters van mijn werk is het wel vaak genoeg uitlaat tegen de grond *D (kutconstructie).

Ik ben nog een beetje te voorzichtig in bochten met mijn motor. Maar dat begint langzaamaan al te veranderen. Ik maakte zowaar een wheelie :o met die 25 kw. :P
 
Vriend had ook zoiets van zon "betrouwbaar" persoon, hij heete iets van achmet.b ofzo? uit london.
Die wou dus zijn zippy ( cirquit scootah ) kopen, nou hij had de volgende dag al een cheque gestuurd, en zou hem die week nog op komen hale :+
dus hij dacht, gelukkig eindelijk dat ding weg.
had ie iets op internet gelezen dat ze die getalletjes op die cheques kunnen verandere :?
Dus idd geld op zijn rekening, en die vent nog ff 2 weken aan de praat gehouden over die scootah.
na 2 weken, geld van zn rekening af :X

kan je dus nagaan, je word tegenwoordig overal mee genaait
 
Yeah right :+
Cirquit Zipjes zijn bruut oeps slotje + permanentje ban :P
Hey Mihoe. Ik heb de Yasuni weer verpatst en heb nu weer orgi rommel. Jippie ik rijd wel 85/90 op autoteller :+ slaap gaap :P
Lekker alles verkopen en sparen voor moto :] maare ik kan ook houden want 1,5 jaar fietsen is ook niet alles :P
 
Ik ben ook een wannabee. Ik rijd Derbi Senda Sm X-Treme. Kweet nie of je wel eens op sf komt maare was laatst 3 dagen pvdd. Kijk een bij au4 ik sta daar als wannabee in de members list :+

nou ff contact legge hoor :P wat is je perso nr dan? zit ook op s-f met mn rieju rr :]
gelukkig niet zo lang meer of ik kan lekker motor snorren :P
die kawa zx12r op 25kw lijkt me wel wat, volgensmij staat ie hier vlakbij te koop op een soort groot terrein met allemaal caravans enzo dr op :+
 
Hehe :P . Kheb nog over een spike zitten denken omdat senda's duur waren :P
25KW zitten all1 maar brommerkneuzen/toekomstige motorrijders :P
 
ok laat ik mijn mooie forumpje ff redden van een slotje. SORRY ADMIN IK HAD T NOOIT ALS EEN B-F WILLEN HEBBEN ;( . ik wil gewoon HEEEEEEEEEEEEL graag motor rijden. maar ik mag dat nog een 7 maanden niet. dus nu zit ik opgescheept met een kaboutermotor!! ;( . en om tog een beetje motor achtig te kunnen acteren, probeer ik maar KD's om de spanning erin te houden. Ik ben hard aan t sparen voor een cbr 600 rr (zal waarschijnlijk niet lukken, maar dromen mag altijd) en denk dat k daar de eerste paar jaar geen KD's mee ga proberen.

en admin heb je trouwens de mooie v6 van die kawa gezien. egt vet he. zal wel 8 kleppen per cilinder hebben. kan bijna nie anders met zo'n v6 :P

Ik ben een egt m-f er in hart en nieren, en probeer met ogen dicht zo snel mogelijk door brommer fase heen te komen, want ik MOET MOTOR RIJDEN!!!!
 
step aan de grond..
stuur aan de grond...
kop aan de grond
broek in de stront
baksteen in je mond
tak in je kont.....
enz...

:]
 
Doe je goed (s)NOL.
Enne Remco hoe staat het met de duitse import cbr 600 rr :P ?
Echte MF-er. Kzie je anders bar weinig op mf en alleen op 25kw.
 
full


OMA-alert B| !
 
Terug
Bovenaan Onderaan