ff showen

@jaap
ik bedoelde bij de megameeting :P
anders had van MF jasper de primeur, met hem heb k al es dijkje gepakt toen ik de mito nog had
blij dat je er btw plezier van hebt :]

@beresteef
kwestie van oppoetsen voor de foto ;)
(kzal me over 2 jaar de eerste mand wel inhouden O-) )

@CB400 nico
kheb me nog niet open gesteld voor modellen van zwaarder vermogen ;)
de kawa was voor mij het mooist/best rijdend/beste in mijn prijsklasse :)

@BasE
ik mail em vanaaf ff :)
 
Heel erg gefeliciteerd met uw fantastische aankoop ik hoop ook over een half jaar zo'n aankoop te mogen doen (ook een zx-6 dus :) )
 
Hoe gaat zo'n 25kW versie dan?
Beperkt in toeren, ontsteking, in- en uitlaat?? Of combinatie.

Ik heb er ooit ook een gehad (geen beperking); Tot 8000tpm tam als een brommer, daarna tot 14000 gilde de motor samen met mij het uit van plezier. :9~
Maar deze had dan ook 105pk.

Kijk, je hebt geen keuze, maar als je altijd onder de 8000tpm moet rijden mis je alle lol.
 
owkeej....
ik heb dus een begrenzing in de inlaat, waardoor er boven de 8000 toeren vrij weinig meer gebeurt |(
als ik t dus goed begrijp, heb ik (in vergelijking tot nu) over 2 jaar een kanon :?
 
owkeej....
ik heb dus een begrenzing in de inlaat, waardoor er boven de 8000 toeren vrij weinig meer gebeurt |(
als ik t dus goed begrijp, heb ik (in vergelijking tot nu) over 2 jaar een kanon :?

Op zich is het leuk om te weten dat je nog heel wat te wachten staat!
Je hebt het in principe al; je kan het alleen niet aanspreken.
Je gaat me toch wat meemaken!! Leuk vooruitzicht.
Wel logisch als je vermogen verdrievoudigt!

Je hebt dan plots goede remmen en banden nodig. Gelukkig zitten die er op.

Ik weet nog dat ik de eerste keer op mijn ZX-6R reed. Dat was voor mij
de ongeveer eerste keer op een snelle fiets. Tering zeg, wat een power, hij
gilde het uit naar de 14000tpm. Boven de 8k houden, anders is de lol weg.
Ik zou die datum over 2 jaar nu al plannen (beurtje en vol vermogen ombouw)

Wat ben ik blij dat ik niet in jouw schoenen sta zeg!! :X :X

O ja, het went allemaal erg snel. Is allemaal relatief.
 
Hoe komen zulke jonge mensen aan zulke dure motoren :S ???
Ik keek laatst op mn loonstrook en stond op dat ik dit jaar totaal 3000 euro had verdient, en dat voor een vakevullen bij albert hein :X ...

Gaan jullie niet naar school ofzo?
 
Hoe komen zulke jonge mensen aan zulke dure motoren :S ???
Ik keek laatst op mn loonstrook en stond op dat ik dit jaar totaal 3000 euro had verdient, en dat voor een vakevullen bij albert hein :X ...

Gaan jullie niet naar school ofzo?

Geen sociaal leven hebben (uitgaan), wel naar school maar daarbuiten veel werken (of een goede baan zoeken :P )
 
uitgaan doe ik ook nauwelijks, maar waar vind iemand van 18 een goed betalende baan? :( ... ik werk al zon 12uur per week meer willen ze niet geven en meer lukt ook niet ivm studie
 
En hoelang werk je al :? ik ben vanaf m'n 15e begonnen en heb nooit op m'n reet gezeten... Bovendien heb ik niet echt dure uitgaven gedaan (jah 1,5 computer afgelopen 5 jaar) en hoef ik m'n studie niet zelf te betalen :)
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Je zal inderdaad erg onder de indruk zijn als je straks volvermogen mag!
Zelf heb ik een 25kW SV650 gehad, toen ik onbegrensd mocht heb ik daar nog zo'n 4 weken onbegrensd op gereden en daarna ben ik overgestapt op een R6 (120 PK) en dat bevalt me prima!

Edit: Ik ben nu dus 20 en rijdt op een volvermogen R6 :)
 
ik heb gewerkt vanaf mijn 12e... zo ben ik aan het geld voor alles wat ik heb gekomen
ook heb ik de brommer periode niet overgeslagen (4 stuks gehad)
ik heb 2 computers op mijn kamer staan
uitgaan doe ik ook
ik heb mijn autorijbewijs niet gehaald (scheelt ook weer wat)
alleen moet je goed opletten met veel uitgaven, uitgaan doe ik budget
(geen entree, 1 euro per biertje)
zulk soort dingen
(ouders die verzekering betalen willen ook helpen :+ )
ik blijf voorlopig ff lekker tot mijn 20e 25Kw uitrijden en zie t dan wel, ik wil van mijn ZX-6R eigenlijk gelijk overstappen naar mijn droom bike (Aprilia RSV), dus dat duurt nog wel een jaartje of 5 :)
tot die tijd geniet ik dan wel van mij 72KW tellende 600 :]
 
in een ander topic zei je net dat je een mito van 1650 euro net kon betalen toen je net je papiertje had :X ...
die had je verkocht voor 650 en toch geld voor een zx6r ?? leer mij je geheim hoe ik ook aan een zx6r kan komen :D...
 
flexplan 8-)
(met mijn ouders :+ )
over paar maandjes afbetaald en dan maar es kijken voor koekblik rbw :X
 
flexplan 8-)
(met mijn ouders :+ )
over paar maandjes afbetaald en dan maar es kijken voor koekblik rbw :X
Wil niet negatief zijn maar is t niet beetje stom om al een lening aan te gaan terwijl je nog op school zit? wat als je hem nu total loss rijdt? kan je nog meer lenen.

[me]ik denk dat je alleen voor n huis moet lenen[/me]

iig veel plezier met je kawa en hou em heel!!!
 
Kan je wat meer info geven over dat flexplan? staat de lening op jouw naam of die van je ouders? en hoeveel los jij af en hoeveel je ouders?.
want ik hoor alleen negatieve dingen? wil nu wel eens weten hoe het zit!!!
 
hahaha,

Volgens mij bedoeld i gewoon dat ze ouders de bike hebben betaald en hij betaald het terug aan ze ouders ;)

Is trouwens wel de beste lening die je kan hebben :}

klopt ;)
mijn ouders voorgeschoten, zodat ik zonder rente terug kan betalen...
ennuh... tis ook minder dan de helft wat k nog verschuldigt ben, heb vd zomer weer veel gewerkt, dus vandaar dak eerst amper die mito kon betalen en nu wel mijn 'nieuwe' kawa :)
 
:D... tof! ik hoop dat ik tegen februari een sv650s kan kopen(wel uit duitsland prijzen schelen nogal)

maar moet waarschijnlijk de invoerkosten van mn ouders lenen, doen ze niet moeilijk over :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan