ff voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

svtelefonica

Die hard MF'er
2 dec 2007
368
0
Nijmegen
Goedenmiddag allemaal,

Nou bij deze ga ik me even vorostellen is namelijk wel net zo netjes.

Ik ben Robert en ben 20 winters oud. Ik woon in het prachtige Oosterhout. en voor de duidelijkheid niet het Oosterhout bij Breda maar juist bij de oudste stad van nederland Nijmegen .

Ikl heb sinds 17-9 mijn motorrijbewijs en natuurlijk dezelfde dag mijn motor opgehaald. Jullie vragen natuurlijk af wat voor 1. Nou ik ben de trots eigenaar van ee Suzuki sv650s telefonica uit het bouwjaar 2000. Zie foto.

Ik hoop hier toch een beetje motorrijders in de buurt van nijmegen te leren kennen zodat we in de zomer gezellig kunnen touren.

IK zou zeggen alleen bedankt voor de aandacht en mochten er vragen zijn ik hoor ze graag.

Groet

Robert: a.k.a svtelefonica

zo was ff kopieren plakken maare hier ga ik denk de meeste tijd doorbrengen ;)
full
 
Gepikt van de CBR600RR... Marco Milandri (?) replica

:(











J/K :+ Prachtig gedaan, dat wel.
 
Welkom op m-f vanuit Wijchen!!

Maar dat is cker een hele mooie sv, nog nooit gezien in de telefonica uitvoering :+
 
Laatst bewerkt:
dank u!! als het goed us ook de enige sv telefonica want hij is zo gespoten je ken hem niet zo bestellen van de fabriek af.!!!!
 
dr staat op de zeikant dat het een tl1000r is :o

Weet je wel cker dat het een sv650 is :+
 
200% zekers, maare 1000 is ook moeilijk om te bouwen tot 25w, en waare mag dat dan precies staan :P ik heb het nog neti gezien namelijk lol

Je bedoelt denk ik bij die R wat er staat geen idee zal morgen ochtend wel ff kijken
 
nou toch ff gekeken en staat alleen of telefonica op de zijkant en bij de R staat sv650 voor,

ik dacht al ken me der niks van herrineren
 
Een mooie uitvoering, idd. Alleen jammer dat de bellypan niet meegspoten is ;) .
 
Laatst bewerkt:
nou toch ff gekeken en staat alleen of telefonica op de zijkant en bij de R staat sv650 voor,

ik dacht al ken me der niks van herrineren
Ow okee :+

Volgens mij is het het logo van de tl1000r ;)

maaruh.. mooie motor.. want dat had ik nog niet gezegt ;)
 
ja is der een klein beetje vanaf geleid hahaha maare ja zit wel strak in de lak.p en voor de bellypan sja geld groeit helaas niet op de rug hahaha is der later pas bijgekomen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan