FI op de cockpit

fgoeman

Rookie
30 aug 2006
2
0
nootdorp
Pas starte ik mijn motor, Nadat deze met moeite begon te draaien zag ik in mijn display van de cockpit FI of FL staan. weet iemand wat dit inhoud??

Na ongveer 3 kilometer rijden rook ik ook een olie lucht?

Aangezien ik geen instructie boekje heb kan ik dit zelf niet opzoeken.

Alvast super bedankt
 
Pas starte ik mijn motor, Nadat deze met moeite begon te draaien zag ik in mijn display van de cockpit FI of FL staan. weet iemand wat dit inhoud??

Na ongveer 3 kilometer rijden rook ik ook een olie lucht?

Aangezien ik geen instructie boekje heb kan ik dit zelf niet opzoeken.

Alvast super bedankt

Ik heb net geleerd dat je in de kont een stekker moet doorverbinden in de kont... dan krijg je een echte foutcode die je weer terug kan zoeken op internet.

Dit is zo bij een TL1000R ik weet niet hoe het bij een andere motor is.
 
FI is volgens mij van de Fuel Injection

Ik weet niet wat voor een motor je hebt, maar het komt ook wel eens voor op een honda.
heb wel ergens een handleidinkie gezien waar dit in staat, van andere merken weet ik het niet
 
FI is niet Fuel injection... in je motor zitten een aantal, laat ik t makkelijk zeggen ´sensoren´ die een waarde naar de ´computer sturen al die sensoren geven een som... als 1 het er niet doet weet t computertje welke t nie doet.... FI wil zeggen dat er ergens een error is... t hoeft niks ernstigs te zijn.

ff doorverbinden of je kan daar dummys voor kopen... elke motor heeft weer een ander kabelschema.. raadpleeg je dealer of ga ergens langs
 
Terug
Bovenaan Onderaan