Fighter project GSXR 750 W

d3.gif
 
ik zie het al.........heb zelf ook een gsxr 750 uit 91 en denk toch ook dat ik daar een hoop plastic van af ga slopen *D

blijf dit topic zeker volgen!

groet leo
 
damn -O- zadel dat ik zou kopen van FZRene R1 2005 reet te koop + toebehoren gaat niet door. waarom is me niet duidelijk :? maar goed..

ben nu dus met spoed op zoek naar een andere, want we willen aan de slag met het subframe. iemand die toevallig een adresje heeft waar ze sloopYam's hebben :? zal zo ff googlen, missch dat ik wat tegenkom..

thx iig :]
 
stel he, als je in je kontje hem er ergens uit wil laten lopen zoals eerst mijn gedachte was, dan is dit perfect om onder je blok te hangen zodat je niet doof word ;) .

maar daar is mijn fietsje veel te laag voor :)

Gr. Steven
1 mijne wordt ook weer laag...dus
2 Ben al doof...dus
3 Zal nooit een uitlaat onder het blok hangen ivm uitlaatgassen tegen band...dus
4 Maar je hebt wel kans dat ik een Auto demper onder de kont hang...dus
5 Heb iets met uitlaten...dus
6 Wordt vervolgd...dus

Gr Ron.
 
Dempertje!Had net de foto in mijn topic geplaatst,hier ook maar een keer.Jullie hadden het er toevallig over.
Gr.Gerard

Bijlage: IMG_0616.JPG
 
1 mijne wordt ook weer laag...dus
2 Ben al doof...dus
3 Zal nooit een uitlaat onder het blok hangen ivm uitlaatgassen tegen band...dus
4 Maar je hebt wel kans dat ik een Auto demper onder de kont hang...dus
5 Heb iets met uitlaten...dus
6 Wordt vervolgd...dus

Gr Ron.

3 Zal nooit een uitlaat onder het blok hangen ivm uitlaatgassen tegen band...dus

dat zei ik ook niet :P vanaf die demper met pijp naar onder je kontje, dat zei ik :P

Gr. Steven
 
Doe eens gek,hang een auto sportdemper onder de kont,ikzelf heb er al vaak aan lopen denken om dat te doen bij een volgend project en heb bij Automat mooie zien hangen...deze hing er niet maar zoiets zou wel lekker apart staan....alleen vraag me af wat voor geluid eruit komt?
(Afbeelding)


Gr Ron

ok, zoiets kost minimaal 439 euro -O- net te veel van het goede :+
 
Doe eens gek,hang een auto sportdemper onder de kont,ikzelf heb er al vaak aan lopen denken om dat te doen bij een volgend project en heb bij Automat mooie zien hangen...deze hing er niet maar zoiets zou wel lekker apart staan....alleen vraag me af wat voor geluid eruit komt?
(Afbeelding)


Gr Ron

das loodzwaar denk ik...

(vind zelf alles boven een kilo al te zwaar hoor :P )
 
kleine update van aanschaf onderdelen, in de 1e post zei ik dat dit moet gebeuren:

Dit is wat op korte termijn gaat er gebeuren:
* subframe --> kont fiksen
* dempers + bochten
* ketting
* remleidingen
* luchtfilters

* kont fiksen --> achterlicht, (standaard) undertail en zadel gekocht (nu kunnen we met het subframe beginnen). voorlopig even standaard undertail eronder, ben nog niet over uit wat ik uiteindelijk wil.

* dempers --> ben druk met jerryt aan het mailen over de evt te maken dempers, hopelijk komen we tot een redelijk uniek ontwerp.

* remleidingen --> setje stalen remleidingen gekocht.

* luchtfilters --> open KN filters besteld, hopelijk morgen binnen dan kunnen we die er op fleppen :Y

* setje leds gekocht voor kentekenplaatverlichting *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan