Fighter project GSXR 750 W

Wat 'n leven heb jij Ron.
Op de brommert naar je werk en dan daar lekker achterover leunen.
Ik zie dat je 'm al 'n tijdje hebt.
Is dat apie toevallig ook nog familie van?
Groet,Fred.

als je die voetballer bedoelt, nee.

kheb motor sinds mei '03.

piccie van recentere datum, minus stuur ;)



full




sorry Jesse, dat ik je topic vervuild heb ;)
 
Laatst bewerkt:
sorry Jesse, dat ik je topic vervuild heb ;)

geen probleem, irl mogen aanschouwen vandaag :Y mooi ding :} die kentekenplaat :P

update-je:

* start gemaakt met het subframe, de basis hebben we zo goed als klaar. zodra het helemaal gereed is kan ie gelast worden.

* accu blijkt te zijn uitgezet :?
DSC0133420.jpg

zal ws. een nwe voor in de plaats moeten komen -O- iemand nog een accu liggen :?

* iemand een idee over hoe de brandstofslangen en de vaccuumslangen van het originele filterhuis te leggen :?
DSC0133920.jpg


* er blijkt een beetje speling te zitten in het achterwiel. is dit makkelijk te verstellen/aan te draaien of moet er een busje oid tussen komen :?

tot slot: dit geeft een aardig idee hoe die gaat worden :P
DSC0133720.jpg


en oja, zo een setje besteld:
223-337.JPG
 
Laatst bewerkt:
Ik heb misschien wel interesse in die lampjes die je kwijt wilt. Zou je me misschien wat meer info over die lampjes willen sturen en een foto. Email staat in me profiel.

Frank

[edit]Net je verkooptopic gevonden en gezien dat je ze al verkocht hebt. Sorry voor het vervuilen van je topic...[edit]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb misschien wel interesse in die lampjes die je kwijt wilt. Zou je me misschien wat meer info over die lampjes willen sturen en een foto. Email staat in me profiel.

Frank

meer info: ze zijn vandaag verkocht :+

hmm, lange kont -O- maar dat zadel gaat echt niet verder naar voren...maar alle kritiek is welkom :Y heb weer wat om over na te denken :P
 
Laatst bewerkt:
* er blijkt een beetje speling te zitten in het achterwiel. is dit makkelijk te verstellen/aan te draaien of moet er een busje oid tussen komen :?

zit er speling op het wiel of op de brug? wellicht dat gixxerfighter je kan melden hoe hij dit pas gemaakt heeft en waar wellicht de schoen wringt? :)
 
zit er speling op het wiel of op de brug? wellicht dat gixxerfighter je kan melden hoe hij dit pas gemaakt heeft en waar wellicht de schoen wringt? :)

het wiel zelf kun je iets heen en weer wrikken, dus speling op het wiel.

thx street-fighter, zullen we dit weekend es naar kijken :Y
 
geen probleem, irl mogen aanschouwen vandaag :Y mooi ding :} die kentekenplaat :P

update-je:

* start gemaakt met het subframe, de basis hebben we zo goed als klaar. zodra het helemaal gereed is kan ie gelast worden.

* accu blijkt te zijn uitgezet :?
(Afbeelding)
zal ws. een nwe voor in de plaats moeten komen -O- iemand nog een accu liggen :?

* iemand een idee over hoe de brandstofslangen en de vaccuumslangen van het originele filterhuis te leggen :?
(Afbeelding)

* er blijkt een beetje speling te zitten in het achterwiel. is dit makkelijk te verstellen/aan te draaien of moet er een busje oid tussen komen :?

tot slot: dit geeft een aardig idee hoe die gaat worden :P
(Afbeelding)

en oja, zo een setje besteld:
(Afbeelding)

die kont is veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te lang, vind ik persoonlijk echt niet kunnen. kan zo 20cm vanaf!!!
 
het was niet bedoelt om af te zijken hoor maar de verhoudingen kloppen nu gewoon niet
je zou meschien een ander zadeltje kunnen maken zo dat hij verder naar voren kan

waar heb je dat zitje gekocht dat wand die is prachtig :}
lijkt wel op die kawasaki zx-rr uit de moto gp (van vorig jaar)

suc6 en vragen zijn welkom
 
het was niet bedoelt om af te zijken hoor maar de verhoudingen kloppen nu gewoon niet

Hey, no prob :+ wat ik eerder postte, alle kritiek is welkom maar sommigen kunnen dat op zo een leuke manier uiten..

Maar het klopt wel wat jullie zeggen als ik het nog eens bekijk, irl viel het me niet zo op maar als je de pics bekijkt staat ie inderdaad ver naar achteren.

je zou meschien een ander zadeltje kunnen maken zo dat hij verder naar voren kan

Ja inderdaad, gisteren al gestuit op de afwijkende vormen van de tank en het zitje. Dus missch moeten we hem gewoon inkorten zodat het kontje iets naar voren kan worden gezet. Kan die meteen in de juiste vorm worden aangepast.

waar heb je dat zitje gekocht dat wand die is prachtig :}
lijkt wel op die kawasaki zx-rr uit de moto gp (van vorig jaar)

suc6 en vragen zijn welkom

Mooi zitje wel he :Y is gewoon een standaard R1 2004 zitje als het goed is.
 
gaat goed :9~

Zitje idd aanpassen zodat de kont naar voren komt :Y

Zou je graag meer vertellen over de speling maar ik kan je niet verder helpen ;(
 
(ws) morgen uber geile dempers ophalen :9~zitje gaat ingekort worden :Y heb ook al tipz gehad van Lucky Rikkie :} :} thx daarvoor :Y
Staat erg mooie dit kontje,vind hem niet overdreven lang maar zie dat je een paar cm ruimte hebt tussen tank/zadel iets naar voren en het staat super..zou zeker niet in dit mooie kontje zagen!

Gr Ron.
 
zeer mooie dempertjes. Vond alleen de prijs veels te hoog. Ik had ook €250 geboden. Meer wilde ik niet geven, want op ebay gaan ze meestal voor minder over de toonbank, maar toen had ik ze niet nodig.

Zal wel supermooi staan op die motor van je. Ben benieuwd
 
bevestiging vd de brug door Gixxer:
DSC0133030.jpg

zijn deze twee bout(jes) voldoende :? wij vonden het nogal weinig voor de achterbrug..
 
Terug
Bovenaan Onderaan