De trekker heeft 2 remkringen en dan heb je nog een remkring voor de trailer.
De remkracht wordt bepaald door de voorijling (varierend van 0,2 bar tot 1 bar) afhankelijk van merk en type trekker en trailers / aanhangers je er achter hebt. Dit is alleen met goedkeuring van de fabrikant te veranderen.
De remkracht wordt bepaald door je ALR ventiel in de trailer. Dus wanneer je remt gaan je remlichten branden. Deze sturen het voorijlingsventiel aan waardoor de trailer al gaat remmen. Op dat moment bereikt de lucht het ALR, waarna er verder op luchtdruk wordt geremd.
Wel vind ik het raar dat de dolly een eigen remkring heeft. Je sluit toch ook gewoon 1 geel en 1 rood handje aan? Dat zou betekenen dat je maar 1 kring naar achteren hebt zitten.
De remkracht wordt bepaald door de voorijling (varierend van 0,2 bar tot 1 bar) afhankelijk van merk en type trekker en trailers / aanhangers je er achter hebt. Dit is alleen met goedkeuring van de fabrikant te veranderen.
De remkracht wordt bepaald door je ALR ventiel in de trailer. Dus wanneer je remt gaan je remlichten branden. Deze sturen het voorijlingsventiel aan waardoor de trailer al gaat remmen. Op dat moment bereikt de lucht het ALR, waarna er verder op luchtdruk wordt geremd.
Wel vind ik het raar dat de dolly een eigen remkring heeft. Je sluit toch ook gewoon 1 geel en 1 rood handje aan? Dat zou betekenen dat je maar 1 kring naar achteren hebt zitten.