Fireblade 900 als beginnersmotor?

ik heb na 4 jaar cbr 600 (91)een fireblade 96 in mijn bezit.
Een fireblade is gewoon heel relaxed te rijden en rijdt net zo makkelijk als een cbr 600. past ook beter als je tegen de 1.90 bent.
Moet natuurlijk niet als een debiel aan het gas gaan hangen maar het gaat allemaal heel voorspelbaar. Ik zou zeggen als je een beetje bij je verstand bent het best te doen is.
 
wel zonde gelijk met een dikke beginnen, is toch veel leuker om het op te bouwen?
( 125, 400 , 600 , 1000 ....)
 
het M-F racing team zoekt sonsoren als alle leden van het M-F nu een
ÉÉN EURO bijdragen dan kunnen fery en zijn team leden een jaar met gemak rijden
en zeg nu zelf mensen wat is nou ÉÉN EURO


DOE MEE EN LAAT HET M-F RACING TEAM NIET IN DE KOU STAAN :N :N
 
het M-F racing team zoekt sonsoren als alle leden van het M-F nu een
ÉÉN EURO bijdragen dan kunnen fery en zijn team leden een jaar met gemak rijden
en zeg nu zelf mensen wat is nou ÉÉN EURO


DOE MEE EN LAAT HET M-F RACING TEAM NIET IN DE KOU STAAN :N :N

dacht dat MF-racing t sponsor gebeuren goed op de rit had? geldtekort? :X
 
ik heb in eerdere topics gelezen dat iemand vroeg of een r6 een goede opstap motor zou zijn, en ze raden het m allemaal af omdat het "te zwaar" zou zijn bladiebla

en hier zeggen ze dat 600 weer goed is om te beginnen.
ik denk als je jezelf kent weet je wel of je t kan of niet.

dus mijn mening hem je t geld? halen dat ding!


EN JAH DAT GELDT OOK VOOR MIJ, DAAROM RIJ IK OP EEN 60PK FIETSJE *O* *O* *O* *O* *O*
ik heb 26 pk :+
maar ook 25kw ;) (duhhh)
 
ow en je vergeet de CBR400R he, niet voor niets de mini-blade genoemd.
met een 400 kun je echt leren sturen, en hoef je niet bang te zijn dat je TE veel power hebt.

en een CBR400RR haalt ook de 210 hoor :z mag je je roze papiertje ook mee inleveren.

Te koop cbr 400 rr nc 29

VFR400RR is ook zeer gaaf :} :}

Te koop: Honda VFR 400R (nc 30)


jajaja een 400'tje is perfect!

ik kan alleraardigst meeblazen met een bijv. r6je, enige nadeel is de dunne(re) achterband, verder qua vermogen lach ik mij kapot.

400tje vergeeft je iig wat fouten, ik ben blij da'k niet op een blade ben begonnen want dan had ik dit stukje niet meer getikt denk ik :X

succes :9
 
Ik vind het zo n bull shit als mensen gaan beweren dat ze zich dood zouder rijden om een snelle en zware motor en dat ze om die reden een lichere nemen. Als je aan je motor avontuur begint met ik rijd me zelf dood op zo n ding dus dan maar een lichtere dan moet je er naar mijn mening helemaal niet aan beginnen. Ik vraag me eigenlijk af wat de keus is geworden van de starter van deze topic. Word het nou een 600 of een 900?
 
alemaal flauwekul!!! ben ook op n fireblade begonnen, ga stik lkkr...., t ligallemaal aan je zelf.....JIJ!!!!!! heb de gas in handen!!! is flauwekul om op n 600 te beginnen, de nieuwste 600 hou je met n blade ook nie bij
 
Niels, zowel een blade (900) of een Srad (600) zijn gewoon snel.
Denk dat je toch beter op een 600 kan beginnen, zoals ik. Daar 't vermogen iets beter te doseren is.

Gewoon op alletwee een rondje rijden, weet je ook gelijk welke jij persoonlijk het fijnste vind ;)
 
Gewoon kopen wat je leuk vind. Wat interesseert het jou nou wat anderen van je keus vinden.
Motorrijden doe je toch voor je eigen plezier en niet voor het plezier van anderen?
 
Niels, gefeliciteerd met je aankoop gozer!
Zal snel een keer langskomen, kunnen we even samen toeren :]

Alvast verklappen, 't is een Fireblade 900cc geworden :Y
 
ik heb in eerdere topics gelezen dat iemand vroeg of een r6 een goede opstap motor zou zijn, en ze raden het m allemaal af omdat het "te zwaar" zou zijn bladiebla

en hier zeggen ze dat 600 weer goed is om te beginnen.
ik denk als je jezelf kent weet je wel of je t kan of niet.

dus mijn mening hem je t geld? halen dat ding!ik heb 26 pk :+
maar ook 25kw ;) (duhhh)

het gaat er denk ik meer om dat het geen goed idee is om op een super sport te beginnen, meestal vraagt een beginnende motorrijder of dat soort motoren een goede keus is als opstap motor, dan zijn er veel mensen die dat niet eht en heel goed idee vinden, vervolgens komt standaard de dood doener dat het allemaal in je rechter handje zit ter sprake.
Als dat alles was zou die 25 Kw regel ook nooit ingevoerd zijn.

Voor de rest zal het mij worst zijn op wat voor motor iemand begint, iedereen die opstapt is toch een soort half rossi.
 
Koop een Blade uit 92!!!!!!! Dat zijn pas vette beginnersfietsen :+


Gewoon kopen wat je mooi vindt. En rustig beginnen en langzaam opbouwen, gewoon koppie erbij houden.
 
ik was dus begonne op mn zx6r
die ik dus (tot nu toe) 3x plat hebt gelegd :X
allemaal domme beginners foutjes
te hard de bocht in op een nat wegdek Slam!
bochtje over kruispunt niet opletten en door grind Swoosh!!
en dan file ,de snelweg opkomen naar links willen te weinig afstand houden
over schouder kijken op moment dat auto voor me remt Boom!!!

ben nu 2,5 jaar verder en rijd mn stepje aan de gond in de bocht 8-)
en kvindt t tijd om maar s een zwaardere snellere motor te zoeken
zodat ik eindelijk 's kan ontdekken hoe highsiders en Tankslappers voelen :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan