Fireblade tegen F40, wie wint?

is niet waar ,veel mensen kunne een ferrari kopen,zijn 2de hands net zo duur als een nieuwe middenklasser,dus dan kan je er niet altijd een andere auto bijnemen,vind ferrari trouwens niks aan.

Dat is niet van toepassing op iemand die een opgepepte F40 heeft ;)
 
Hier heb je wel een puntje, maar dat komt door een tikvoudje in mijn vorrige post, ik bedoelde "3 Ferrari's" ipv "e Ferrari's"
Maar als ik in de tunings wereld kijk hebben die gasten met 500+ pk's er allemaal een auto (of nog beter een motor) naast.
Even mij zelf als voorbeeld, ik heb een redelijk gemodificeerde Toyota Supra (ergens tussen de 325 - 350 PK nog niet gemeten, in plaats van 235 pk) daarnaast heb ik mijn Kawa, en als die het ook niet doet, heb ik nog een gloednieuwe Golf met volledig lease contract via de baas voor de deur staan. (En als die golf het ook niet doet kan ik direct aan een huur auto komen, lang leve de lease : })
 
Ik heb een R19 met 80 PK
en een Suzuki GS 500 met 48 PK
Ik ben 21 en woon op mezelf en ik ben al blij
dat ik dit bij elkaar gespaard heb!!

Koop je die dingen van Monopoly geld of
heb je je hele leven gespaard en ben je 50 ofzo??

Ik zou het ook willen maar heb de middelen niet !!

Ik was namelijk helmaal gek van auto's (nog steeds wel)
maar nu ik motor rij ben ik helemaal gek van motoren !!
Jij hebt een mooie combinatie waar ik alleen van kan dromen
:Z :Z


Groetjes Onno
 
Nee ik ben geen 50 maar 26, de truuk is veel zelf sleutelen, waardoor je veel geld kan besparen bij de aanschaf en onderhoud ook ben ik tevreden met een model wat al een paar jaar oud is, mijn Supra is 16 jaar oud en mijn Kawa 14 jaar. Alleen mijn Golf is pas 6 maanden oud (wel al 30.000 km op de teller)

Mijn supra is van 88 en had een kapotte koppakking toen ik hem kocht, de koppakking laten vervangen door een dealer kost je ongeveer 3000 euro (het is voor een ervaren monteur ongeveer 20 uur werk, maar omdat er bij de toyota dealers bijna niemand met Supra ervaring is kost het gewoon 30 uur). Ik heb toen bijna 3000 euro minder betaald voor de aanschaf, en na een koppakking set en wat ander materiaal had ik na 400 euro en 2 weken werk een goed lopende supra.

Met mijn motor had ik geluk, gewoon goed onderhouden en zelf geimporteerd uit Duitsland. Scheelde ook dik 1000 euro

Wel moet ik opmerken dat ik al 7 jaar een zeer goed betaalde baan heb in de automatisering, en tot 3 maanden geleden woonde ik nog bij pa en ma thuis.
 
Zie je wel, dat is dus de truuk!!

Een vriend van mij doet dat ook, woont bij z'n ouders
betaald geen kostgeld, heeft een redelijk betaalde baan (is 22)

Hij heeft een Honda VTR 1000 Firestorm uit 2000 ofzo en een
mooie recente Megane coupe!!!

Hij sleutelt niet zelf maar werkte 5 jaar op donderdag en zaterdag
bij een autobedrijf die dus nu al zijn onderhoud regelt voor zover
nodig!! Hij wisselt zo snel van motor dat hij nooit onderhoud nodig heeft!!

Maar goed misschien kan ik over een jaar of 5 ook een mooie motor kopen.!!

Ik denk dat mijn ouders niet blij zijn als ik weer bij hun ga wonen B|
Bovendien het kostgeld wat ik thuis moest betalen daar huur je ook een kamer
voor dus de keuze werd erg makkelijk!!

Mzzl Onno
 
Ik heb een R19 met 80 PK
en een Suzuki GS 500 met 48 PK
Ik ben 21 en woon op mezelf en ik ben al blij
dat ik dit bij elkaar gespaard heb!!

Koop je die dingen van Monopoly geld of
heb je je hele leven gespaard en ben je 50 ofzo??

Ik zou het ook willen maar heb de middelen niet !!

Ik was namelijk helmaal gek van auto's (nog steeds wel)
maar nu ik motor rij ben ik helemaal gek van motoren !!
Jij hebt een mooie combinatie waar ik alleen van kan dromen
:Z :Z


Groetjes Onno
nee mijn supra is van 1994 en die heb ik van een famillielid gekocht modat deze een auto van zijn baas kreeg dus heb ik daar nie al te veel voor betaald en de onderdelen daar ben ik al 7 jaar mee bezig en mijn R1 komt uit 1999.
Maar ik ga bijna nooit opstap ik woon wel samen maar mijn vriendin heeft een goed salaris en ik ben geen 50 maar 29
 
Ik zou ontzettend graag een Honda Civic VTI willen hebben! uit 1997 ofzo
160 pk standaard volgens mij !! Een gecoolde air intake system erop
bouwen een mooie uitlaat, verlagen, paar mooie wielen 17" of 18" met platte
p7000 bandjes erom. lexus achterlichten, misschien een turbo erop !!
En lachgas injectie lijkt me helemaal gaaf !! Uiterlijk niet te veel veranderen
daar hou ik niet van, meer een wolf in schaapskleren !!

En daarnaast zou ik wel een suzuki GSX-R 1000 SRAD willen hebben of een
TL 1000 R monoseat. Of een Honda VTR SP2 of Yamaha R1 .
Of een Kawa ZX 10 R met RAM air intake !!

Nog even sparen!! Als mijn vriendin bij mij komt wonen in augustus kunnen
we een beetje de kosten delen!! Ik werk al in een kroeg dus ik verdien geld i.p.v. dat ik het uitgeef !! En ook een full-time baan, administratie

Als je het een beetje tijd geeft kun je er wel wat mooi's van maken als ik dat
zo lees. ;)
 
Ik heb eens een filmpje gezien op internet, 2 jaar terug ofzo, van straatraces
en dan staat er voor de lol een Gele Civic VTI bij een benzine pomp (waarschijnlijk ligt opgevoerd!!!!!)

je hoort m gas geven een paar keer in de bergrenser en dat laat ie de koppeling
omhoog klappen!!!

Als eerste zie je de wielen roken terwijl hij nog stilstaat en daarna begon de auto heel langzaam naar voren te rijden!! Dan gaat je hard wel sneller kloppen !!
*D

Of een Civic die een nieuwe Honda S 2000 eruit rijdt.

Maar goed ik dacht dat dit het motor forum was, maar soms dwaal je een beetje
af richting de 4 wielen !!

Groetjes Onno
 
Als eerste zie je de wielen roken terwijl hij nog stilstaat en daarna begon de auto heel langzaam naar voren te rijden!! Dan gaat je hard wel sneller kloppen !!
*D

Groetjes Onno

Klinkt eerder als iemand die expres de handrem er nog op had staan. Leuk om de bandjes van je blik zo op te roken. Heb het ooit eens met een renault 5 gedaan... gewoon letterlijk een gat in het asfalt geburned motortje van het blikkie was trouwens snel overleden O-)
 
Klinkt eerder als iemand die expres de handrem er nog op had staan. Leuk om de bandjes van je blik zo op te roken. Heb het ooit eens met een renault 5 gedaan... gewoon letterlijk een gat in het asfalt geburned motortje van het blikkie was trouwens snel overleden O-)

Waren daar niet ergens fotos van :?
 
Hij bleef geen 10 seconden stil staan maar 1 of 2 seconden ofzo.

Mijn handrem van die Renault 19 is niet meer zo goed !! En heb nieuwe
banden en die slippen niet meer!!
 
Hij bleef geen 10 seconden stil staan maar 1 of 2 seconden ofzo.

Mijn handrem van die Renault 19 is niet meer zo goed !! En heb nieuwe
banden en die slippen niet meer!!

-Handrem opstellen
-Achteruit rijden
-in zijn 1
-vooruit rijden en hadrem aantrekken

-en kijken wat er eerder mee stopt blok banden of asfalt
-ps om het blok een grotere kans te geven kan je af en toe ffuh heel snel opschakelen




en ja dit is offtopic, maar alles kan Roken
 
ik zet hem in zijn 1 en dan een beetje flink op het gas en als ik dan niet tijdig overschakel blijft ie burnen tot ik op de kale velgen sta
 
Wat ook leuk is net niet met wheelspin weg rijden en als dan de turbo op pakt vol gas. Gevolg je rijd stevig weg en op het moment dat je ongeveer 30 of 40 km/h rijd begint ie acht flink te spinnen.
 
Wat ook leuk is net niet met wheelspin weg rijden en als dan de turbo op pakt vol gas. Gevolg je rijd stevig weg en op het moment dat je ongeveer 30 of 40 km/h rijd begint ie acht flink te spinnen.
nog leuker bij de 140 je nos indrukken dan gaat ie weer spinnen en fluiten
 
Terug
Bovenaan Onderaan