Fireblade tegen F40, wie wint?

vind het wel leuk al die filmjes
maar ik zie alleen zwaar verbouwde auto's
zie alleen standaart motors
waar zijn de busas met verlengde achterbruggen en nos enz
bijde nacht van motorport rotterdam kwam er een gsx 1000 met verlengde achterbrug en nos
had hem flink verbouwd zonder nos te gebruiken had hij al 174 pk op achterwiel
 
haha mijn triumph t595 doet kwart mijl in 11.2, dus de blade wint geen twijfel mogelijk!!!! (en dan nog mensen denk ff aan de gewicht/vermogen verhouding)
:z

F40:
0-160kph: 7,7s
1/4 mile: 11,7s @ 202 kph

Doe dat maar eens na op een '97 Blade

Je komt trouwens erg geloofwaardig over als je zegt dat een busa het aflegt tegen jou zzr600 |(

;)
 
En? En? En? En? En? En? En? hoe is het afgelopen met de sprint??
ik ben wel benieuwd eigenlijk...
:)
 
hehe gok op de Blade als hij beetje kan rijden

Heb een officieel testverslag gelezen van een 996 versus een lamborgini diablo met een slordige 585pk en evenveel Nm maar die moest het op de mijl dik afleggen tegen de duc enkel op snelheid kon je de duc nemen maar daar kwam de lambo niet aan vanuit stilstand op de mijl. de moto en auto moesten terug draaien ook en helemaal de mijl terug pakken en de duc wont met 75m voorsprong ook al was het voor de duc moeilijker te keren.

Dus als je kan schakelen met je blade gewoon van 1ste direct tot 130 naar 2de en je hebt al 180 voor je naar 3de gaat en gewicht max op voorband pak je die F40 een 4wd WRC full power over de 500pk daarentegen is maar evensnel als een moto en die is echt wel sneller dan die F40 over 500m met zijn 4WD


Succes Bty the way
 
Een van de doelstellingen in het leven is om je dromen waar te maken...

Ik probeer meestal realistische dromen te hebben..
Ik probeer niet te zeggen : "Ik wil een Ferrari..."
Weet toch dat die kans heel klein is..
Daarentegen en 2e hands Porsche... ofzo...

Veel mensen vergelijken zichtzelf met anderen die het beter hebben,
maar weten niet wat die allemaal hebben doorstaan,.. komt natuurlijk ook geluk bij kijken, ontken ik niet...

ALs je op een trede van de ladder-van-de-maatschappij staat en je kijkt naar boven, zal je zien dat er veel mensen zijn, die het beter hebben als jou..
MAar kijk je naar beneden dan zie je evenveel mensen die het slechter hebben...

Dus wees blij met wat je bent en hebt,
maar...probeer op te klimmen door je dromen waar te maken,
meer dan gewoon bij de pakken te zitten...

Succes aan alle dromers (ikke ook) :)

PS:
- Blauwe R1 '04 binnen jaar of 2
 
Ik zeg blazen! en hou alsjeblieft op met getallen en nummers. Ik begin zo langzamerhand pijn in mijn harses te krijgen. Beelden moeten we zien... btw. Mijn buurman heeft mij uitgedaagd voor een drag over het fietspad achter ons huis. Ik een t595 hij een Honda Vision. Wie wint?
 
Er zijn genoeg mensen in Nederland die zo'n wagen kunnen betalen. Er rijden hier zelfs een aantal Enzo's. Dan is een F40 maar zakgeld.

Zover ik weet zijn er maar 2 Enzo's aan nederlanders toegewezen.
Eéntje is er reeds in NL (bij Stapel op auto's geweest) de ander moest toen nog geleverd worden, volgens Huub.
 
Door RommelD op 24-06-2004 21:19



De vader van een vriend van me heeft 3 ferrari's
Een 308, testarossa en natuurlijk een F40.

Ik ben druk bezig met het kopen van een fireblade uit 1997. En als ik die dan heb gaan we een wedstrijdje 1 tegen 1 doen. Ik tegen de F40 over een afstand van 500m.

Wie gaat er winnen?

De F40 heeft 2 extra turbo's zodat ie ipv rond de 400 maar liefst rond de 600 pk heeft

Volgens mij ga ik winnen

2 maanden later en nog geen filmpje of resultaat...was je druk bezig die fireblade te kopen en te racen of was je toen druk bezig te besluiten OOIT een fireblade te kopen en te gaan racen, is nogal een verschil snap je....
 
Door RommelD op 24-06-2004 21:19



De vader van een vriend van me heeft 3 ferrari's
Een 308, testarossa en natuurlijk een F40.2 maanden later en nog geen filmpje of resultaat...was je druk bezig die fireblade te kopen en te racen of was je toen druk bezig te besluiten OOIT een fireblade te kopen en te gaan racen, is nogal een verschil snap je....
en je zult ook toevallig zomaar 3 ferrari's hebben waaronder natuurlijk een f40 :+
óf moeten die ook nog besteld worden :+
 
Elke 1000cc motor is sneller dan elke wagen op de weg.
Ik snap niet dat sommige mensen ook maar denken dat een F40 een kans maakt, snelle autos zijn sloom vergeleken met een snelle motor.
 
Volgens mij ben ik de eerste die het zij, deze hele discussie is zinloos.

die tekst was duidelijk en goed geschreven, over iemands spelling ga ik nied zeiken...vergeaf me als ik wat foud schreif
:+
 
zijn jullie helemaal gek om te denken dat die F40 wint. tot aan de 220 kmpu kun je rondjes om die F40 rijden. tis alleen het probleem om het voorwiel aan de grond te houden, maar een beetje scheurneus weet wel hoe dat moet ( al legde de hayabusa het af tegen mijn zzr600 )

Wufje zou stiekem best willen meedoen })


hehehe }) denk dat daar wel meer interesse voor hebben :9~
 
Terug
Bovenaan Onderaan