Fireblade van 1994/1995

Wat dacht je hiervan 5.550 Euro maar je moet hem wel invoeren \ '(

waarom invoeren met een \ '( erachter..

rev. waarom voer je er niet gewoon een in.
Een beetje zoeken in duitsland en je vind een mooi nieuwere en met minder kilometers. Voor dezelfde prijs als die fireblades die je nu al gezien hebt (en dat is inclusief bpm en keuring!)

ik heb het ook gedaan heb voor mijn kawa uit 98 met 12k km al included 12500 gulden betaald 8-)

echt de \"moeite\" van het invoeren loont!!
 
Laatst bewerkt:
Is Nederlandstalig forum niet beter?
Want de laatste tijd komen hier toch veel belgen, dus...
Beetje sociaal blijven he...
Nhaa, nederlandstalig is veeeeell te lang.
NL moet je maar lezen als nederlandstalig.
\'t Is pas als ze Nederlands gaan zeggen dat ik me ga opwionden :)
 
Ok, got the picture... ;)

Ze zouden niet durvben dit forum een Nederlands forum noemen.
Dit forum is er maar omdat ik een domme Belg plots intresse had in motoren! :) (dat en nogg wat andere dingetjes natuurlijk) ;)
 
En wat denk jij aan premie te betalen Rev?

22 jaar en een blade? :)
21 jaar... :P

In ieder geval meer dan ik nu betaal \ '( maar ja, hobbies kosten geld he. ;)
Heb eens op http://www.mrfinch.nl/motor.php gekeken, daar kun je verzekeraars vergelijken (zal misschien niet precies kloppen maar dan heb je een indicatie).

Bij Delta Lloyd zou ik als 21 jarige met 0 schadevrije jaren een 1995 Fireblade kunnen verzekeren als WA+ voor 268 euro, valt me wel mee.

Een allrisk verzekering voor zo\'n fiets zou me bij Unive 864 euro kosten.

Dit valt me eerlijk gezegd allebei nog wel mee. Het is dus wel te doen.

En over een fiets uit Duitsland halen, tja, heb er zeker wel eens over nagedacht en misschien doe ik het ook wel.

Heb alleen niet zin in heel veel administratieve rompslomp en dat ik weken lang moet wachten op RDW goedkeuring ofzo. Of valt dit allemaal wel mee en stelt het weinig voor, een fiets importeren?

Thnx voor de info maar weer. :)
 
Ik rijd al een tijdje op een blade \'98. Ik heb hem gekocht met 8600km op de teller. De gozer van wie ik hem kocht, heeft meer leuk spul staan!?

:} Blade :} is en blijft een top motor.
 
.....

Heb alleen niet zin in heel veel administratieve rompslomp en dat ik weken lang moet wachten op RDW goedkeuring ofzo. Of valt dit allemaal wel mee en stelt het weinig voor, een fiets importeren?

Drie/vier weken wachten op de keuring 3000 gulden verdienen *D .

De administratieve rompslomp is:
- dat verkoper moet reggelen dat de fiets in duitsland uitgeschreven moet worden.
- jij moet de motor ophalen uit duitsland op een aanhagen ofzo iets.
- jij moet een keuring met een eendags kenteken om er heen te rijden aanvragen.
- wachten.......
- nadat hij door de keuring is gekomen moet je bpm afdragen bij een douane kantoor.
- en wachten totdat je je kenteken papieren thuis heb gekregen.
- nummerbordje laten maken en :]

na dit alles kan je als het goed zeggen ahhh ik heb me mooi wat geld uitgespaard misscien mooi pakkie kopen :?
 
Op dinsdag 26 februari 2002 19:44 schreef Revolution het volgende:21 jaar... :P

In ieder geval meer dan ik nu betaal '( maar ja, hobbies kosten geld he. ;)
Heb eens op http://www.mrfinch.nl/motor.php gekeken, daar kun je verzekeraars vergelijken (zal misschien niet precies kloppen maar dan heb je een indicatie).

Bij Delta Lloyd zou ik als 21 jarige met 0 schadevrije jaren een 1995 Fireblade kunnen verzekeren als WA+ voor 268 euro, valt me wel mee.

Een allrisk verzekering voor zo'n fiets zou me bij Unive 864 euro kosten.

Dit valt me eerlijk gezegd allebei nog wel mee. Het is dus wel te doen.

En over een fiets uit Duitsland halen, tja, heb er zeker wel eens over nagedacht en misschien doe ik het ook wel.

Da's wel fucking stukken minder dan ik. Allrisk KAN ik zelfs niet op die fiets (ouder dan 5 jaar = GEEN allrisk of zelfs maar WAplus meer)! :(
 
Terug
Bovenaan Onderaan