Flevoland topic deel 2

wie gat wanneer naar motorbeurs in utrecht

  • 10 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • 11maart

    Stemmen: 3 50,0%
  • 12maart

    Stemmen: 3 50,0%
  • 13maart

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je staat in de lijst timbo sry hoor :P
Ton-up vandaag is het ook redelijk rustig geweest hoor alleen die klote telefoon :P
 
hebben jullie al eens met elkaar gereden? Wat is het gemiddelde karakter/niveau?

Wordt er flink geknald of rustig getoerd?

Ik ben meer van het knallen als we elkaar toch moeten voorstellen :P

Ik ken niemand van de Flevoland lijst op dit moment...
 
Ik rij regelematig met icecoolk op het klaverblad in almere dat gaat er lekker aan toe 8-)
Voor de rest hebben we eigenlijk nog nooit echt gereden met elkaar moet snel maar eens gebeuren dan he *D
Trouwens ik hou ook wel van wat meer doorrijden alleen als je een toetocht houdt moet er toch wel rekening met elkaar gehouden worden :)
Op 30 april ga ik naar de nationale motordag 2005 op assen en ga ik twee sessie rijden eerst de toer en daarna de ster rit 8-)
Ook staat er nog een crt training op het schema voor in juli of augustus *D
Beide dingen ga ik doen met icecool :P
 
hebben jullie al eens met elkaar gereden? Wat is het gemiddelde karakter/niveau?

Wordt er flink geknald of rustig getoerd?

Ik ben meer van het knallen als we elkaar toch moeten voorstellen :P

Ik ken niemand van de Flevoland lijst op dit moment...


Ah Timbo, we wonen vlak bij elkaar. knallen houden we allebei wel van (Wolferstein!!!) dus we moeten maar eens afspreken!
 
Afgelopen jaar heb ik veel tijd (en geld B| ) in het circuitrijden gestoken. Zo heb ik de TOMS cursus gevolgd (en VRO1), via de MACZ iedere maand op Zandvoort gereden, verschillende circuitdagen op verschillende circuits gedaan. En ik heb twee sessies met de motordag gereden.

Ik vind persoonlijk de motordag de minst geslaagde omdat je relatief per sessie het meeste geld betaald, weinig tot geen begeleiding krijgt (ideale lijnen) en en je een pokke eind moet rijden voor die enkele sessies...

maar om een keertje wat rondjes te draaien op Assen is het wel geinig
 
Ah Timbo, we wonen vlak bij elkaar. knallen houden we allebei wel van (Wolferstein!!!) dus we moeten maar eens afspreken!

Jep, knallen op de weg en op de computer, heerlijk!! *D

Ik heb je nog nooit zien rijden, de meeste motorrijders uit de buurt ken ik toch wel. Ken je Don Yoshi? Die woont ook bij je in de buurt en daar heb ik al een paar keer mee afgesproken. Ff naar hoevelaken e.o. :9
 
Voor mij is het om een eerste indruk op te doen vam het circuit rijden *D
En de toer sessie kost 27 en de andere 60 ongeveer nou valt best wel mee toch :?
Hoelang durene die sessies eigenlijk weet jij dat :?
 
Jep, knallen op de weg en op de computer, heerlijk!! *D

Ik heb je nog nooit zien rijden, de meeste motorrijders uit de buurt ken ik toch wel. Ken je Don Yoshi? Die woont ook bij je in de buurt en daar heb ik al een paar keer mee afgesproken. Ff naar hoevelaken e.o. :9
Dus jullie spelen wolfstein ff kijken of ik dat spel nog kan regelen *D
Ik speel vaak tactical ops assault on terror ook wel een vet spel 8-)
Ook call of duty en battlefield vietnam :)
 
sessies duren zo'n 20 mins. Wel een standaard pijp eronder zetten he!

Een normale circuitdag kost zo'n 125 euro (iig op Zandvoort) en heb je 6 tot 7 sessies. Dus relatief is dit duurder maar je hebt gelijk. Dit was ook mijn eerste impressie om op een circuit te scheuren. Jammer dat ik een vette kater van Koninginnedag had ;(
 
nou vet! Downloaden, aanmelden en knallen!

Onze server:

62.213.242.250
 
Waar kan ik die downen dan :P
Ben niet zo heel erg bekent om dat te downloaden kan ik gelijk spelen of moet ik ook allerlei patches downloaden :)
 
Heeej ik sta 2x in het lijstje ;) Gezellig, als er wat te stemmen valt dan tel ik dus ook voor 2 ? :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan