Flevoland topic deel 2

wie gat wanneer naar motorbeurs in utrecht

  • 10 maart

    Stemmen: 0 0,0%
  • 11maart

    Stemmen: 3 50,0%
  • 12maart

    Stemmen: 3 50,0%
  • 13maart

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    6
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedoel je de IK

Volgens mij is dat zo'n 14 jarige disko, maar ik ben er nog niet geweest, dus ik kan het mis hebben. Maar vrijdag in de Anno?
 
En voor het slapen gaan :Z weer een nieuw verhaal van HC.


Vanavond dacht HC: "kom, laat ik even de digitale camera terugbrengen naar mijn paps en mams." Een mooi excuus om de xj weer even aan te slingeren. Een leuk en bochtrijk ritje Emmeloord - Nieuwleusen

Starten ging moeizaam, maar ging nog. accu is een beetje niet zo heel erg goed meer. Bij Zwartsluis kwam ik erachter dat de koplamp wat zwakjes was. Hmmmm..... accu inderdaad niet meer zo best. Beetje rustig aan doen.
Bij Hasselt zegt'ie ineens van: "Bekijk het maar mooi HC." Daar stond ik dus voor het stoplicht. Op fietspad motor even "aangerend". Best leuk in je eentje, B| met een motor van bijna 250 kilo galopperen.

Na zo'n drie kilometer herhaalde zich dat natuurlijk nog even. Op het kruispunt bij de lichtmis wel te verstaan. We nemen uiteraard niet genoegen met een "veilig" weggetje, maar meteen voor het volle pond. Achter mij vrachtwagens en links en rechts ook nog vierwielers.

Nou, na dat overleefd te hebben, de motor het fietspad opgesleept. Nog wel geprobeerd de motor aan te "rennen", maar er was geen beweging in te krijgen. ;(
Ten einde raad de motor maar bij het wegrestaurant gestald, slot er om gelegd en geregeld (gevraagd) dat ik de sleutels achter kon laten bij de bar. Morgen maar even een telefoontje naar Ten Kate.

Al met al: het geluk heeft HC een beetje in de steek gelaten. O-)

Steun mij en toon aub. op allerlei manieren uw medeleven. :+

Shit, wat balen!
 
Volgens mij heeft niet je geluk, maar je xj je in de steek gelaten...

Enne, klinkt inderdaad niet echt als een zwakke accu, maar een zwak
laadcircuit.
Tijd om de boel eens grondig na te lopen, door te meten,
en te vervangen wat nodig is...

Leuk project voor een paar regenachtige zondagmiddagen O-)


Trouwens: een nieuw spiegel-glaasje gehaald voor mijn RT.
Kost maar liefst EUR 25,97.
Ik wacht nog even met monteren tot ik zeker weet dat het
niet meer erg glad kan worden :X :X O-)
 
Trouwens: een nieuw spiegel-glaasje gehaald voor mijn RT.
Kost maar liefst EUR 25,97.


zie je wel..koop dus geen honda..mijn spiegel van mn bird kost 111 euro!!
of 7,50 bij glason..maar das een plakspiegel..
sterkte HC met je fiets man.die van mij wou afgelopen zaterdag ook niet aan blijven :( maar na een dikke 5 minuten aan het gas te blijven sjorren bleef ie aan :X

hoi muis..top dat je er ook bij bent..
 
Ik heb het alleen over het spiegeltje he,
niet over de hele behuizing: kap + knipperlichtraampie + spiegel
is denk ik nogal wat duurder...
 
Euh, is het niet tijd geworden om de beginpost aan te passen? :P
 
:^
En waar is het lijstje met Nicknames en "echte"namen enz.?
We kunnen natuurlijk wel kijken in klik MF in kaart, maar daar is ook niet iedereen langsgeweest en updates pleegt ook niet iedereen. :?
 
Ik heb het alleen over het spiegeltje he,
niet over de hele behuizing: kap + knipperlichtraampie + spiegel
is denk ik nogal wat duurder...

yep..precies..mijne heeft een soort van gietijzeren behuizing voor de spiegel.die zit weer verstopt achter het knipperlicht en dat alleen kost 111 euries :(
belachelijk he..
 
Nou, het blijkt de spanningsregelaar te zijn. Ganz kaputt. Ook de koolborstels schijnen aan vervanging toe te zijn. Het een en ander houdt verband met elkaar heb ik mij laten vertellen. De accu is nog te redden. Dat verbaast mij eigenlijk. Ik dacht dat die ook wel naar de Fillistijnen zou zijn.
Met name de koplamp heeft de accu leeggetrokken tot er ook geen bougievonkjes meer over waren. Normaal heb ik er altijd wel een doosje van bij mij, maar dit keer net even niet. :+
Al met al wordt reparatie een dure grap: 250 tot 300 kostbare euri. '(
Moet toch gebeuren, doe je niets aan.
 
Damn...

das kostbaar balen...

geluk dat je accu nog heel is anders had dat er ook nog bijgekomen.
 
ja dat zijn tochw el de mindere geintjes he maar ja dat hoort weer bij het motor rijden he ;( en voor alle mensen die me nu ook nog welkom heten ik had het beloofd om me aantemelden dus jah dan doe ik dat ook ik vind het wel gezellig zo ;)
 
Bedankt voor al jullie medeleven. :} Kon ik wel gebruiken na die financiële aderlating. :+

ja dat zijn tochw el de mindere geintjes he maar ja dat hoort weer bij het motor rijden he ;( en voor alle mensen die me nu ook nog welkom heten ik had het beloofd om me aantemelden dus jah dan doe ik dat ook ik vind het wel gezellig zo ;)

Zocht je niet nog een Motor?

Is dit Megamooiracemonster niets voor jou? 8-)
 
Laatst bewerkt:
:^
En waar is het lijstje met Nicknames en "echte"namen enz.?
We kunnen natuurlijk wel kijken in klik MF in kaart, maar daar is ook niet iedereen langsgeweest en updates pleegt ook niet iedereen. :?
Ton up leer eens lezen man :P
Heb al drie keer eerder gepost dat ik op het moment niks kan hoosten omdat mijn buurman in afwachting is van een nieuw domein zodat ik weer plaatjes kan hoosten.
Ik weet het het is niet leuk maar ja kan er niks aan doen.
 
Bedoel je de IK

Volgens mij is dat zo'n 14 jarige disko, maar ik ben er nog niet geweest, dus ik kan het mis hebben. Maar vrijdag in de Anno?
Nee het is de muzinq ofzo gaat vrijdag pas open :)
dus zullen wel zien of het wat is 8-)
 
Ton up leer eens lezen man :P
Heb al drie keer eerder gepost dat ik op het moment niks kan hoosten omdat mijn buurman in afwachting is van een nieuw domein zodat ik weer plaatjes kan hoosten.
Ik weet het het is niet leuk maar ja kan er niks aan doen.
O, snorry hoor, ikwistnietdatjebooswerd O-) , maar het lijstje der lijsten is toch wel opnieuw te edit-en?
En plaatjes, via google bijv. en dan (wel jpg):
stafkaart%20dronten%20klein.jpg


kaart-prov-flevoland.jpg

flevoland.jpg
etc. O-)
 
Het lijstje staat er alweer bij :)
Kijk als het weer wat beter wordt kunnen we er weer afspraken bij zetten enzo :P
Nu valt er weinig neer te zetten denk ik . Moet alleen nog ff een mail sturen naar de crew om de poll opnieuw in te stellen zodat er weer gestemt kan worden :)
Ik ga slapen ciao bellas :P

p.s. ik wordt niet boos hoor *D
 
Het lijstje staat er alweer bij :)
Kijk als het weer wat beter wordt kunnen we er weer afspraken bij zetten enzo :P
Nu valt er weinig neer te zetten denk ik . Moet alleen nog ff een mail sturen naar de crew om de poll opnieuw in te stellen zodat er weer gestemt kan worden :)
Ik ga slapen ciao bellas :P

p.s. ik wordt niet boos hoor *D


Waarom hangen afspraakjes af van het weer?
(Doe/deed je bij je vriendin ook zeker?:
Nee schat, vanavond niet naar de bios, want het regent...)

Ton-up: nu natuurlijk wel een plaatje van heel Flevoland he!
 
Gelukkig, yzf 750 r is weer niet boos te krijgen, gaan we nog eens een keer proberen. O-)

En wat betreft de poll: volgens mij kan je per topic maar eenmaal stemmen, dus dat zal niet zo veel zin hebben, helaas.

Tot dan dan, trusten (mijn wekker gaat :z :z k al weer bijna) :Z :Z

@MotoMarz, maar da's helemaal zo'n lap, daar een stafkaartversie van (voor de :] kleine weggetjes :] )

Foto van Flevolanders :?
oostvaardersplassen.jpg
 
Laatst bewerkt:
Normaalgesproken kan zo'n poll inderdaad maar een keer.
Maar de Mods kunnen hem resetten/legen/weggooien,
en dan doet ie het weer.

Maar heb je hem wel van heel Flevoland?
Dan kunnen we hem natuurlijk wat bijknippen/bijwerken,
zodat het wel een mooi plaatje wordt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan