Flink ongeluk , maar heb zo vet geluk gehad!!

Hoi, goedemorgen allemaal...

Oooh man, ik wordt helemaal sjagrijnig van de pijn...
elke keer als de pijnstillers zijn uitgewerkt ga ik door de grond gewoon '(

heel m'n rug voelt als beton en elke beweging is een K** gevoel ;(
ik weet dat dit eigenlijk niet boeit maar ik moet het toch even kwijt...
...

Dat boeit wel... waarschijnlijk zakt het per dag wel wat verder weg, maar de eerste dagen zijn het ergste. Veel succes en hoop dat de pijn snel wat aanvaardbaarder wordt.

hoop dat het snel achter de rug is (he da's grappig :+ )

Zolang de humor er in zit... gaat het wel goed ;) M-F als therapie... :+

Nogmaals: sterkte
 
Ben vlak erna naar de huisartsenpost gegaan. De arts dacht dat ik een aantal ribben gekneusd had, en kon verder niets vinden. Die vriend van je is waarschijnlijk niet naar een arts geweest ?

Had gewoon m'n motorpak aan (net 1 maand oud). Ben op de linker knee-slider en de linker-mouw terecht gekomen. De mouw, en de schouder zijn behoorlijk afgeschaafd, en de mouw is helemaal door. Alle punten op de kleding die extra stevig zijn gemaakt, zijn afgeschaafd. De rode streep van het rode leer stond op het asfalt :X Als ik geen goed pak aan had gehad, had die rode streep er waarschijnlijk ook wel gestaan :X

Moest net niezen, dat was niet fijn B| net of je in je zij geschopt wordt B|

blij dat je een pak aanhad,..heb ook een nieuw pak sinds kort,..Dainese met alles erop en eraan....beter safe then sorry he! (nu nog m'n rugbeschermer altijd aandoen he O-) )

die vriend van mij was toen inderdaad niet naar de dokter gegaan want het ging wel volgens hem, ik doe sinds toen nooit meer stoer over pijntjes!

en van dat niezen herken ik zeker goed,..moest vanochtend echt janken toen ik uit bed stapte zo'n pijn deed 't (had net een droom over bokswedstrijd achter de rug denk ik :+ )
 
Jemig, je hebt echt een hoop geluk gehad. beterschap

Wat ik me wel afvraag. Help zo'n rugprotector nu ook in dit geval ?
 
Jemig, wat een verhaal zeg. Je hebt echt gigantisch veel geluk gehad.
Heel veel succes met je herstellen verder.
 
FUCK !!!!

Gelukkig is het zo afgelopen. Sterkte met herstel. En bewaar de schade-formulieren en het medisch rapport idd goed mochten er in een later stadium klachten optreden.
 
goddomme man... dat is inderdaad wel een lekker fijn oplettende automobilist :(

veel sterkte ermee & gelukkig heb je relatief weinig :)
 
jezus ik lees zoveel verhalen van mensen die plat zijn gegaan deze week, niet normaal, ben er toch wel goed vanaf gekomen,...
 
jezus ik lees zoveel verhalen van mensen die plat zijn gegaan deze week, niet normaal, ben er toch wel goed vanaf gekomen,...
Ik wil je niet ontmoedigen maar pas 3 crashes mag je bij de appie club lid worden dus kan je nagaan........... B|

Maar goed ....van elke val partij wordt je weer wijzer hoop ik :)
 
Mooi ben ik dan 2 keer lid geworden?

Enne zit er geen wervel scheef? want daar kun me toch een pijn van hebben...

Weet je wat ook fijn is met gekneusde ribben als er een vriend langs komt die moppen vertelt
 
Ik wil je niet ontmoedigen maar pas 3 crashes mag je bij de appie club lid worden dus kan je nagaan........... B|

Maar goed ....van elke val partij wordt je weer wijzer hoop ik :)

in hoeveel tijd moet dat zijn...?

ik rij nu 11 jaar motor waarvan tot nu toe 9 jaar schadevrij...
maar die eerste 2 jaar was ik nogal eeehm,...extreem zeg maar })

als ik die tijd meereken dan kan ik erelid worden :+
 
Geinig plaatjes, mag dat ook ?

sitshit.jpg
 
He Andy heel veel succes met de revalidatie.
Ik ben zelf 3,5 jr geleden van achteren aan gereden door een bestelbus die met 60 op me inreed :( . Resultaat : whiplash en beschadigde knieschijven (bij de landing op het wegdek). De whiplash klachten werden na een paar maanden nog erger totdat ik bijna geen kracht meer had in mijn arm ;( . Dat is gelukkig wel weer bijgetrokken.
Eerst denk je ik heb geluk gehad dat ik nog leef, maar dat vergaat je wel als die whiplash niet over gaat. Ik heb daarna 2 jaar rustig op een motorscooter gereden en heb dit jaar weer op een wat zwaardere motor durven stappen. Nek is nog steeds klote, wordt wel iets beter maar dat gaat heeeeeeeeeeeeeeel langzaam. Lang achter een computer zitten gaat niet goed, dus kan ik op zoek naar ander werk.
Een double bubble windscherm werkt op zich wel goed om de winddruk meer van je hoofd te houden als je weer gaat rijden.
 
gisteren had ik even een slechte dag, beetje veel pijn...vandaar dat ik nu pas reageer,

verveel me stierlijk en heb ook wel genoeg van DVD's kijken...
maar verder leef ik nog,

heb vandaag gehoord dat m'n motor nog helemaal dik in orde is, alleen wat schade aan m'n uitlaat en kentekenplaathoudertje,...dus die worden vervangen, verder is ie in orde...Jippie!!

hoor van veel mensen verhalen over whiplash,..daar maak ik me nog wel zorgen over, ik ga het zeker heel goed in de gaten houden. vandaag heb ik weer voor het eerst gelopen, doet wel pijn maar het gaat!

dus Andy is soon on tha road again! 8-)
 
Tjemig...


Heb je rechtbijstand ? Vergeet niet een vergoeding te claimen. Laat ook schade in de toekomst open. Ik heb ooit eens op mijn 16e met voetbal mijn rug gekneusd, de jaren daarop ging ik regelmatig door mijn rug. Nog steeds kan ik minder tillen dan mijn spieren zouden kunnen, want dan ga ik 2 dagen later weer door mijn rug. (en dat betekend dan op de grond donderen van de pijn en naar lucht happen omdat al je spieren verkrampen)

Ik zou zeker een letselschadeadvocaat in de armen nemen en proberen te claimen. Geld is niet alles, maar dan kan je in de toekomst nog eens naar de fysio en manueel therapeut. En je weet dat die niet echt meer vergoed worden door ziekenfonds en partikulier.

Hou er rekening mee dat een tik op je rug een staartje kan krijgen. Ik wil je niet bang maken of je de put in praten want je zal er toch mee moeten handelen, maar claim ! Doe jezelf niet tekort.

En ga bidden om genade ! Heeft iemand daarboven de pik op je of zo ? Wat heb je verkeerd gedaan man ? Ongekend, zoveel pech...
 
Terug
Bovenaan Onderaan