Flink ongeluk , maar heb zo vet geluk gehad!!

Wat een verhaal zeg!

Sterkte met je herstel, ik hoop voor je dat je weer snel kunt rijden.

Zelf sta ik dus ook liever vooraan bij de stoplichten omdat ik bang ben voor wat jij nu heb meegemaakt.
 
normaal gesproken sta ik ook vooraan bij het stoplicht, maar hier kon ik niet inhalen, was bij een eenbaansweg naar een rotonde...
toen ik langs die voorstaande auto schoot eindigde ik op het fietspad...
 
Brrr wat een verhaal zeg. Ben vorige week onderuit gegaan, maar dat staat in het niets tot jouw verhaal. Misschien maar goed ook :X

Sterkte de komende tijd :)
 
Brrr wat een verhaal zeg. Ben vorige week onderuit gegaan, maar dat staat in het niets tot jouw verhaal. Misschien maar goed ook :X

Sterkte de komende tijd :)

wat is er gebeurd dan, want ik heb daar niks over gelezen,...alles in orde hoop ik...
 
i.d.d geluk..... Dat is ook de reden waarom ik altijd mijn handrem inhoud bij een stoplicht, en in mijn spiegel kijk tot er 1 achter me parkeerd. Als ik achteraan een rij staat, en er komt een auto aan, doe ik een paar keer rem in uit in uit. Dit terwijl ik controleer of ze me zien (motor in de 1, dus wegtrekken mocht ie te hard dichtbij komen). Je hebt i.d.d. geluk gehad dat je niet op de voorligger geklapt bent, of er tussen gesandwiched.... dat was echt erg geweest.

Merk zelf trouwens wel dat er veel (supersport)motoren rondrijden zonder verlichting aan op provincie wegen. Die zijn echt slecht te zien, en de snelheid niet inschatbaar. Dus toch het advies, ALTIJD LICHT AAN, zowel motor als auto.... dan ben je altijd beter zichtbaar.

beterschap, greetz, Mark
 
Ik hoop dat je er weer volledig bovenop komt. Inderdaad doet zo'n automobilist dat niet express, ik vind het erg goed van je dat je geen wrok koesterd.

ga niks forseren in ieder geval, ben er nog wel even zoet mee ben ik bang ;(
ik verveel me nu al,...


niks voor mij stilzitten....bah :(

Heb je geen DVD speler in je laptop? Dan kan je op bed tv kijken via dat ding. Ik neem tenminste aan dat je plat ligt?

In ieder geval veel sterkte.
 
GVD... gelukkig heb je je rug niet gebroken

maar gelukkig denkt de plici wel aan de veiligheid van motorrijders... B| zoals toen ik vanmiddag een boete kreeg voor het over een fietsstrook inhalen van een file op een 1 baans weg, had ik maar achteraan moeten sluiten zei meneer de agent nog |(
 
zo héé das schrikken man! je hebt inderdaad vet geluk gehad. klinkt misschien stom maar is ook wel eens 'fijn' om te horen dat niet alle ongelukken fataal aflopen. heeft me trouwens ook aan het denken gezet over mijn eigen rugbescherming, of beter gezegd het ontbreken daarvan. misschien toch maar eens zo'n ding kopen... jij in ieder geval beterschap!
 
Nu weet ik waarom ik altijd in de spiegel kijk en zorg dat ik altijd ergens kan uitwijken en gewoon de file kan voorbij rijden door er tussen te rijden. Maar net als hierboven moet ik eens kijken naar rugbescherming.
 
Pffff daar word je niet vrolijk van. Wat zullen dat angstige momenten voor je geweest zijn in het ziekenhuis! Kan me voorstellen dat je nu beseft hoe lekker het is om te kunnen lopen!!

Sterkte met het herstel!!!
:^

Was 't vroeg in de morgen :? Hier in Den Haag was 't om 07:30 uur behoorlijk mistig :(
Je zou bijna een zwaailamp achterop monteren..waarom hebben motoren eigenlijk geen mistachterlicht :?

edit: Na goed lezen kom ik erachter dat het eergistermorgen was.. :Z

Wat hebben oude vrouwen tussen hun borsten wat jonge vrouwen niet hebben ??
Gheghe..ik dacht al aan haar ofzow.. :P
 
Laatst bewerkt:
Klote zeg, sterkte met het herstel en je motor natuurlijk.
Heb laatst ook zoiets gehad, maar dan in de auto. HELE AVOND in het ziekenhuis gezeten, dat was nog het meest irritante van alles.
 
Sterkte,

Je zegt dat je nu altijd een rugbeschermer draagt, maareh wat is dat precies?

een extra band eromheen ofzo?
heb echt geen idee. Heb nog geen pak namelijk maar wil het wel zo compleet mogelijk hebben.
 
Hoi, goedemorgen allemaal...

Oooh man, ik wordt helemaal sjagrijnig van de pijn...
elke keer als de pijnstillers zijn uitgewerkt ga ik door de grond gewoon '(

heel m'n rug voelt als beton en elke beweging is een K** gevoel ;(
ik weet dat dit eigenlijk niet boeit maar ik moet het toch even kwijt...

iemand vroeg wat een rugbeschermer is, hier een plaatje van de mijne,
full

ik had hem dus niet om omdat ik maar drie kilometer van m'n werk woon,
dacht dat ik hem niet nodig had |( , nou ik hoop dat ik sommige kan overtuigen om zo'n ding te dragen want dit wens ik niemand toe...wat een K**te gevoel zeg...
al moet ik 100 meter voortaan gaat ie om!


hoop dat het snel achter de rug is (he da's grappig :+ )
 
wat is er gebeurd dan, want ik heb daar niks over gelezen,...alles in orde hoop ik...

Ik heb er inderdaad geen nieuw topic voor gemaakt. Ik ben vorige week zondag in een bocht onderuit gegaan. Het voorwiel schoot zo onder me vandaan, terwijl ik voor mijn gevoel niet eens zo hard reed. Ben onder de motor over het asfalt gegleden, en in de berm tot stilstand gekomen. Daar kantelde de motor nog een keer, en klapte ik er vol met mijn zij in. Verrek nog steeds van de pijn in mijn rug/zij en in m'n linkerbeen. Jas is aan gort, en de motor heeft aan beide kanten aanzienlijke schade :(
Maar het komt allemaal wel weer goed. Schade wordt hersteld, en de pijn zal ook wel weer minder worden :+
 
Ik heb er inderdaad geen nieuw topic voor gemaakt. Ik ben vorige week zondag in een bocht onderuit gegaan. Het voorwiel schoot zo onder me vandaan, terwijl ik voor mijn gevoel niet eens zo hard reed. Ben onder de motor over het asfalt gegleden, en in de berm tot stilstand gekomen. Daar kantelde de motor nog een keer, en klapte ik er vol met mijn zij in. Verrek nog steeds van de pijn in mijn rug/zij en in m'n linkerbeen. Jas is aan gort, en de motor heeft aan beide kanten aanzienlijke schade :(
Maar het komt allemaal wel weer goed. Schade wordt hersteld, en de pijn zal ook wel weer minder worden :+

jezus Man,...da's niet niks zeg,...je bent toch wel naar het ziekenhuis geweest om na te laten kijken hoop ik he, een vriend van mij is zo overleden, die bleek interne bloeding te hebben zonder dat ie het wist, is toen drie weken later overleden daaraan ;(

wat voor bescherming droeg je?, wie weet breng je iemand anders op goede ideeen...je loopt namelijk nog toch :}

succes en beterschap man!
 
Ik reed gisterochtend naar m'n werk in Amsterdam.
stopte achteraan rij auto's die aan het wachten waren om een rotonde op te kunnen rijden. zette m'n voeten op de grond en liet m'n rem los (stond toch stil).
en toen kwam het, ik werd vol van achteren geraakt door een auto die mij met m'n R1 over het hoofd had gezien. m'n motor schoot naar voren en omdat ik net een beetje diagonaal op de weg stond (om langs de auto's voor me te kunnen kijken) schoot ik rakelings langs de auto voor me. anders was ik daar vol ingeklapt.
ik weet niet hoe maar ik ben niet eens op m'n bek gegaan, heb de rem ingetrokken en meteen m'n standaard uitgezet om te kijken wat de schade was.

maar toen ik afstapte kreeg ik een onwijze pijn in m'n nek en m'n rug en ik zakte op de grond in elkaar. kon me niet meer bewegen.
ben zo blijven liggen, ze hebben m'n rugtas afgedaan ik dacht dat ik gek werd van pijn.

toen de ambulance kwam hebben ze me helemaal vastgezet op zo'n plank met mijn nek in zo'n ding en m'n hele lichaam vastgesnoerd (echt naar trouwens)
omdat ze bang waren dat m'n rug gebroken was.

in het ziekenhuis duurde alles superlang, m'n vriendin kwam en m'n broertje allebei natuurlijk huilen, zag er blijkbaar erg naar uit allemaal ik op zo'n plank helemaal ingesnoerd. werd ik ook best wel bang van.

toen m'n moeder kwam raakte ze helemaal in paniek, echt vreselijk.
m'n vader kon er gelukkig wat beter mee omgaan. heeft me best wel getroost.
maar na uren van onderzoeken en heel veel foto's maken etc, mochten de banden af,
ik heb super veel geluk gehad gewoon!!

m'n nek en rug zijn zwaar gekneusd maar ik heb dus niks gebroken!! thank god!
bijna ongelooflijk na zo'n klap, geluk dat ik niks anders heb geraakt zeg.
heb wel veel pijn als de pijnstillers zijn uitgewerkt en kan me nauwelijks bewegen maar het komt allemaal goed! en m'n vriendin zorgt erg goed voor me :)

heb een beetje pech de laatste tijd met m'n motor,
eerst motor gejat,toen allemaal onzinboetes, en belazerd met m'n vorige motor (door dealer)en nu weer dit...
maar ik hou onwijs van motorrijden en denk er geen seconde over om te stoppen, kan niet wachten tot ik weer mag :]

maak me wel beetje zorgen over m'n motor, weet niet wat er allemaal stuk is '( , maar dat komt ook wel goed.

waarom ik dit vertel?: wees voorzichtig met motorrijden en draag goede bescherming, deed ik ook en ik leef dus nog! (vanaf nu dus ook altijd met rugbeschermer)


Ondanks je geluk,( gefeliciteerd nog met een betere afloop), hou jezelf het komende jaar !!!! ( jawel) JAAR!!!! goed in de gaten met kwaaltjes e.d.
Een vriendin van mij is alsnog 4 mndn later plat gegaan.Whiplash!
Nu gedeeltelijk afgekeurd! Kijk uit met smartegeld en afkoop! Heb je rechtsbijstand?
Ik hoop dat je er ECHT niets aan hebt overgehouden!

Sterkte ,... :9 ..KAWAidioot.. :+
 
jezus Man,...da's niet niks zeg,...je bent toch wel naar het ziekenhuis geweest om na te laten kijken hoop ik he, een vriend van mij is zo overleden, die bleek interne bloeding te hebben zonder dat ie het wist, is toen drie weken later overleden daaraan ;(

wat voor bescherming droeg je?, wie weet breng je iemand anders op goede ideeen...je loopt namelijk nog toch :}

succes en beterschap man!

Ben vlak erna naar de huisartsenpost gegaan. De arts dacht dat ik een aantal ribben gekneusd had, en kon verder niets vinden. Die vriend van je is waarschijnlijk niet naar een arts geweest ?

Had gewoon m'n motorpak aan (net 1 maand oud). Ben op de linker knee-slider en de linker-mouw terecht gekomen. De mouw, en de schouder zijn behoorlijk afgeschaafd, en de mouw is helemaal door. Alle punten op de kleding die extra stevig zijn gemaakt, zijn afgeschaafd. De rode streep van het rode leer stond op het asfalt :X Als ik geen goed pak aan had gehad, had die rode streep er waarschijnlijk ook wel gestaan :X

Moest net niezen, dat was niet fijn B| net of je in je zij geschopt wordt B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan