flitskastkunst en zo

wat doen we met de kast ?

  • barbequen

    Stemmen: 29 58,0%
  • body-paint

    Stemmen: 1 2,0%
  • platleggen

    Stemmen: 1 2,0%
  • onthoofden

    Stemmen: 10 20,0%
  • bekisten

    Stemmen: 2 4,0%
  • laat aub heel

    Stemmen: 7 14,0%

  • Totaal aantal stemmers
    50

desmoduci

Die hard MF'er
20 sep 2003
518
0
Aadorp
er zijn al tig topics van: mooiste motoren, mooiste uitlaat, of mooiste leren pakkies ! :} maar nog helemaal niet van de mooiste gatso (flitskast)
dus bij deze open ik maar dit topic...............want het kan volgens mij nog veel mooier !!!! })

Bijlage: paal 6.jpg
 
hier nog maals



full
 
Ahhhhhhh er gaat niets boven een vers geblakerde flitspaal }) ... voor de daders:

Keep up the good work

:} :} :}
 
ze kunnen vermoeden wat ze willen, maar mij staande houden kunnen ze nooit om dit soort feiten !!! en een foto'tje als hard bewijs zullen ze nu ook wel niet hebben ! :o
Ik denk dat ik de die kast en de omgeving van herken. (de tweede)
Kijk eens even in m'n profiel. Klopt het?
 
Gisteren bij ons op het nieuws, een kerel die 7 maal met hagel had geschoten op een flitspaal, 33 loodjesinslagen op de kast, die kerel moet toch dronken zijn geweest :? , er zit toch veel meer hagel in zo'n patroon om van op korte afstand, zo weinig inslagen te hebben. :9
 
Laat die krengen alsjeblieft heel, want dan kan ik (en de rest van nederland) weer de nieuwe betalen uit de daarop volgende boeteverhogingen of belastingverhogingen (of mindere iuitgaven aan echt noodzakelijke zaken als zorg e.d.)

Er zijn vast wel andere manieren te bedenken om zo'n kast (tijdelijk) uit te schakelen. Zwarte sticker op maat op het fotoglas? of een vervormend plexiglas ruitje ervoor, krijgen ze alleen maar vage foto's.

Zal vast heel stoer zijn, hoor zo'n onbewaakte kast opblazen, maar van mij hoeft het niet.

Die kasten zijn vaak het probleem ook niet, deze staan daar maar te staan, vaak al jaren op dezelfde plek, dus de meesten weten ze wel te vinden en dus tijdig af te remmen.
Nee, als je echt "stoer" wil zijn, blaas dan zo'n flitsteam op ;)

greetz,

Ted
 
Misschien heeft er iemand nog een setje van die zelf-zoekende anti-radar raketten over... Staat ook wel cool 8-)

Zoiets:

missle_harm.jpg


hehe
 
Laat die krengen alsjeblieft heel, want dan kan ik (en de rest van nederland) weer de nieuwe betalen uit de daarop volgende boeteverhogingen of belastingverhogingen (of mindere iuitgaven aan echt noodzakelijke zaken als zorg e.d.)

Er zijn vast wel andere manieren te bedenken om zo'n kast (tijdelijk) uit te schakelen. Zwarte sticker op maat op het fotoglas? of een vervormend plexiglas ruitje ervoor, krijgen ze alleen maar vage foto's.

Zal vast heel stoer zijn, hoor zo'n onbewaakte kast opblazen, maar van mij hoeft het niet.

Die kasten zijn vaak het probleem ook niet, deze staan daar maar te staan, vaak al jaren op dezelfde plek, dus de meesten weten ze wel te vinden en dus tijdig af te remmen.
Nee, als je echt "stoer" wil zijn, blaas dan zo'n flitsteam op ;)

greetz,

Ted

Zeuren over zo'n kassie,maar de man van vrouw en kinderen mag je wel opblazen?? :?
Die kasten zijn allang betaald,ook die er nog niet staan.
Alleen materiele schade,dan vind ik het PRIMA.
VOOWAL DOOWGAAN!!!! :} :} :} :} :} :}

ik weet,het is nutteloos,maar dat die dingen er staan is ook nutteloos,sterker nog,er is nog nooit iemand in Nederland geweest die 1 goed argument heeft kunnen aandragen voor die kasten en flitsteams
 
Gisteren bij ons op het nieuws, een kerel die 7 maal met hagel had geschoten op een flitspaal, 33 loodjesinslagen op de kast, die kerel moet toch dronken zijn geweest :? , er zit toch veel meer hagel in zo'n patroon om van op korte afstand, zo weinig inslagen te hebben. :9
De politiewoordvoerder beweerde dat het filmrolletje dat erin zit nog intact was. ze gaan nu alle overtreders die op dit bewuste rolletje staan onderzoeken. :z
 
Terug
Bovenaan Onderaan