Foeilelijke BMW ??

Is dit mooi?

  • Nee ,een schijthok

    Stemmen: 30 16,6%
  • Ja,smullen

    Stemmen: 144 79,6%
  • Kweenie(loser-optie)

    Stemmen: 7 3,9%

  • Totaal aantal stemmers
    181
Is inderdaad saai, zo'n motor die anders is dan de anderen ;)
Een Ural met spoilers en race-strepen saai, ik ben blijkbaar de allerenigste hier die het niets vind, maar ja, wansmaak is ook smaak en er valt niet over te twisten, is mijn mening
 
het is al eerder gezegd, maar voor een BMW vind ik deze mooi. Heb dus JA gestemd. Vooraanzicht zal wel weer nix zijn met die uitstulpende puisten.
 
Mooi ding..... 8-)
Gelukkig wat anders dan al die YaHoSu bromvliegjes :r . Als daar een antal van op een rij staan moet ik altijd op de tank kijken wat het merkje is.
 
Mooi ding hoor, ik vind alleen de kleuren en al die letters erop niet zo mooi, maar daar kan wat aan gedaan worden :9
 
Schitterende dingen O-)

full
 
Op verzoek de voorzijde;
full


Nog meningen?

Prijs is niet belangrijk,wel hoe het ding bochtensnelheden haalt.
Je kunt zo hard remmen trouwens dat je gebit uit zou vliegen(als je kunstgebitje hebt oc)
 
Nou ik vind em wel mooi, sinds ik em int echt heb gezien dan ..

Voor de rest zijn de remmen uitermate krachtig, en dat geluid die uit die uitlaten komen is ook wel grappig ..

En tja die boxercilinders horen erbij hè .. ik hou meer van 4 in lijn

En dan die koplampen .. en die tankdop .. hadden ze een paar biertjes gedronken voordat ze die erop gingen tekenen :?

Al met al .. als je ff met een makkelijk oog kijkt .. en niet op alle details let: geinig dingetje
 
Terug
Bovenaan Onderaan