Forumproblemen, tijd om donateur te worden?

Ik heb me vandaag ook maar eens aangemeld als donateur. Dit was net het duwtje dat ik gebruiken kon. Ik kom hier ook heel geregeld binnenvallen, dus mag daar ook iets tegenover staan en dan is € 15 natuurlijk maar een schijntje.

Ik kan natuurlijk niet in andermans portefeuille kijken, wil ik ook niet....
Leven en laten leven ben ik ook een groot voorstander van, maar om nu te gaan muggeziften over € 15 per jaar terwijl je er wel ettelijke uren per jaar op doorbrengt? :Z
Lekker belangrijk! :?

Maar goed. Ik was zelf in het verleden ook één van de moderators bij een ander (geen motoren overigens) groot landelijk forum en weet wat er voor hoeveelheid tijd, energie en inzet mee gepaard ging. Daarbij was dat forum ongeveer 700 leden groot en alleen voor members. Ik ben echt afgehaakt omdat het zoveel privétijd opslokte van mijn gezinsleven en had dit er na enige tijd gewoon niet meer voor over. Ik kan me dus indenken wat het van jullie vrijetijd vraagt.
Daarom... :} :} petje af en bedankt, Modjes!
Die € 15 is het dubbel en dwars waard!

Cindy
 
Maar goed. Ik was zelf in het verleden ook één van de moderators bij een ander (geen motoren overigens) groot landelijk forum en weet wat er voor hoeveelheid tijd, energie en inzet mee gepaard ging. Daarbij was dat forum ongeveer 700 leden groot en alleen voor members. Ik ben echt afgehaakt omdat het zoveel privétijd opslokte van mijn gezinsleven en had dit er na enige tijd gewoon niet meer voor over. Ik kan me dus indenken wat het van jullie vrijetijd vraagt.
Daarom... :} :} petje af en bedankt, Modjes!
Die € 15 is het dubbel en dwars waard!
Mijn post hierboven was ook niet als kritiek naar Baksteen bedoeld, ik vroeg het me gewoon af.
 
Even in het algemeen:

Er is voor ons geen onderscheid tussen donateurs en niet-donateurs. Het enige dat je als donateur extra krijgt is de mogelijkheid om de reclame-banners uit te zetten en een logootje onder je naam. Omdat sommigen dat overbodig vinden zijn er ook gebruikers die 'anoniem' doneren.

Wat niet wegneemt dat alle donaties welkom zijn :}

@ Cindy: Thnx! *D
 
Laatst bewerkt:
Mijn post hierboven was ook niet als kritiek naar Baksteen bedoeld, ik vroeg het me gewoon af.

@Grandia, mijn antwoord was zeer zeker niet persoonlijk aan jou gericht maar in algemene zin aan iedereen die in mijn ogen zat te "muggeziften" over die luttele € 15.
Trek het dus daarom zeker niet persoonlijk naar je toe. ;)

@Koffer, graag gedaan! :Y


Cindy :W
 
Laatst bewerkt:
Ik ben, na een aantal jaren hier meegelezen en gepost te hebben, ook donateur geworden. Ik weet het, veel te laat :o , maar beter laat als niet, toch. *O*

Ik zit de laatste tijd namelijk zoveel tijd hier, dat het goede werk maar eens beloond moest worden. En een sticker heb ik enkele weken geleden al gekocht, dus ik ben nu helemaal een legale MF-ster. *O* :Y *O*
 
:W

Dag Oma :) :W

Ik was wat ouwe mail aan het doornemen en zag ineens iets van Orpheus voorbij komen, k*t, vergeten mijn verlenging te betalen :P :P

*schaam* *schaam* als topicstarter nota-bene :X



Orph ik heb opnieuw de donatie gerequest :P

En voor iedereen die het nog niet weet: doneren betekend geen banners en nog beter: je kan 's avonds met een gerust hart naar bed dat je MF steun hebt betuigd :Y :W


Tijd om te slapen :P
 
Laatst bewerkt:
:W

Dag Oma :) :W

Ik was wat ouwe mail aan het doornemen en zag ineens iets van Orpheus voorbij komen, k*t, vergeten mijn verlenging te betalen :P :P

*schaam* *schaam* als topicstarter nota-bene :X



Orph ik heb opnieuw de donatie gerequest :P

En voor iedereen die het nog niet weet: doneren betekend geen banners en nog beter: je kan 's avonds met een gerust hart naar bed dat je MF steun hebt betuigd :Y :W


Tijd om te slapen :P

Ik heb de aanvraag al lang binnen, zou ook al lang gestort hebben, maar ik mag niet van de vrouw... -O-
Hoe erg is dat... B|


Maar ga 't van de week stiekem doen, dus sssssssstt niets zeggen... :+
 
Laatst bewerkt:
Kijk, nie voor het één of 't ander hé maar ik vraag mij af waar dat geld naar toe gaat.

Is het Motor-Forum een vereniging zonder winstoogmerk?

Wat gebeurt er met die 15 euro? Worden deze ten volle benut voor het draaiende houden van de server of verdwijnt een deel in de zakken van één of ander individu? Wie zal het zeggen en wie zal het controleren? Dat daar nog nooit iemand over gevallen is begrijp ik niet
 
Kijk, nie voor het één of 't ander hé maar ik vraag mij af waar dat geld naar toe gaat.

Is het Motor-Forum een vereniging zonder winstoogmerk?

Wat gebeurt er met die 15 euro? Worden deze ten volle benut voor het draaiende houden van de server of verdwijnt een deel in de zakken van één of ander individu? Wie zal het zeggen en wie zal het controleren? Dat daar nog nooit iemand over gevallen is begrijp ik niet
Heb je de Quote 500 nog niet gelezen? :+
 
Kijk, nie voor het één of 't ander hé maar ik vraag mij af waar dat geld naar toe gaat.

Is het Motor-Forum een vereniging zonder winstoogmerk?

Wat gebeurt er met die 15 euro? Worden deze ten volle benut voor het draaiende houden van de server of verdwijnt een deel in de zakken van één of ander individu? Wie zal het zeggen en wie zal het controleren? Dat daar nog nooit iemand over gevallen is begrijp ik niet

Dat je dat niet begrijpt zegt misschien meer over jou dan over de crew :W :Y :) :Y :Y

Ik quote even:
duderuud in "Forumproblemen, tijd om donateur te word..."

En dan is het de vraag of je dat natuurlijk moet geloven nietwaar? :P :W
 
Laatst bewerkt:
Kijk, nie voor het één of 't ander hé maar ik vraag mij af waar dat geld naar toe gaat.

Is het Motor-Forum een vereniging zonder winstoogmerk?

Wat gebeurt er met die 15 euro? Worden deze ten volle benut voor het draaiende houden van de server of verdwijnt een deel in de zakken van één of ander individu? Wie zal het zeggen en wie zal het controleren? Dat daar nog nooit iemand over gevallen is begrijp ik niet
waarom daar niemand over gevallen is.........omdat het een vrijwillige bijdrage is!!
als ik jouw was zou ik je eerder druk maken waar je belasting geld naartoe gaat :W

als je er geen vertrouwen in hebt moet je het niet doen.

blijkbaar genoeg andere die dat wel hebben :) ik iig :)
 
waarom daar niemand over gevallen is.........omdat het een vrijwillige bijdrage is!!
als ik jouw was zou ik je eerder druk maken waar je belasting geld naartoe gaat :W

als je er geen vertrouwen in hebt moet je het niet doen.

blijkbaar genoeg andere die dat wel hebben :) ik iig :)


Ik maak mij geen zorgen over mijn belastingsgeld, ik word ermee betaald O-)

En de vraag is inderdaad wordt het geld aangewend waarvoor het gegeven wordt?

de Mc Canns betalen ook hun huis af met het geld van hun hulpfonds
 
Terug
Bovenaan Onderaan